Uit: Dordrecht
Vak: -
Forumreacties: 4.800
Reg.: 25 april 2004
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd PSV-Ajax: -
Hornicek schijnt een groot talent te zijn, dus wat dat betreft was het voor Braga misschien ook wel een goed moment om hem een kans te geven. Op dit moment kan Matheus voor Ajax nog wel van waarde zijn lijkt het. Hij is erg moedig en ook sterk in de lucht. Op dat vlak vind ik hem vooralsnog een stuk beter dan Pasveer en eerder ook Ramaj. Toch wel fijn. Daarnaast ook een sympathieke vent inderdaad. Hij kwam heel leuk over in dat interview met Ajax TV.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 589
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd PSV-Ajax: Davy Klaassen
open/sluit de onderstaande quote:
Forumreacties: 3.117
Reg.: 21 januari 2021
Ik snap de regel niet volkomen. Eerst hoor ik twee doelmannen en nu eentje. We hadden natuurlijk enkel Pasveer en Gorter op de A-lijst en Reverson en Setford op de B-lijst, als ik mij niet vergis. Speelt dat een rol, of mag iedere ploeg bij één blessure (doelman, A-lijst) hem vervangen? Goed nieuws inderdaad. Gorter komt tekort.
Derk Johanssen
Fan van Ajax
Uit: Enschede
Forumreacties: 7.256
Reg.: 3 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 11 maart 2025 om 15:35:
Ik snap de regel niet volkomen. Eerst hoor ik twee doelmannen en nu eentje. We hadden natuurlijk enkel Pasveer en Gorter op de A-lijst en Reverson en Setford op de B-lijst, als ik mij niet vergis. Speelt dat een rol, of mag iedere ploeg bij één blessure (doelman, A-lijst) hem vervangen? Goed nieuws inderdaad. Gorter komt tekort.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 2.173
Reg.: 16 augustus 2007
Allemaal leuk en aardig, van die excentrieke goalies, maar deze gozer kost je nu dus in z'n derde wedstrijd (of zo) wel al een tegengoal met onnodig gekloot.
Doe mij maar gewoon een sobere doelman die balletjes eruit houdt en ze in gevaarlijke situaties gewoon wegrost. Als dit gedrag standaard is bij deze man, lekker terug doen naar Braga. Dan ga daar maar de clowneske kippenvanger uithangen.
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 14 maart 2025 om 08:33:
Als de koopoptie wordt gelicht, contractueel vastleggen dat zijn fratsen kunnen leiden tot ontslag. Misschien dat hij er dan mee kapt, want hij is op zich een prima keeper
Forumreacties: 3.488
Reg.: 14 december 2005
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:spelbos schreef op 13 maart 2025 om 21:58:
Opzich kwam hij goed uit, alleen moet hij die bal weg peren naar voren ipv breed naar Mokio dacht ik met 2 tegenstanders in de buurt.
3-1 of 4-1 maakt dan ook niet meer uit.
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 14 maart 2025 om 20:12:
Drie van dit soort rare acties in vier potjes is wel wat al te extreem. Het is ook pas 1 keer goed gegaan. Wel jammer dit, want verder maakt hij vooralsnog een goede indruk op me.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 2.173
Reg.: 16 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 14 maart 2025 om 21:00:
Sowieso niet hem kopen. Als Pasveer ermee stopt of om een andere reden geen eerste doelman zal zijn komend seizoen, dan op zoek gaan naar een nieuwe eerste doelman. Ik had Ramaj nooit verkocht om vervolgens deze gast te huren.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 14 maart 2025 om 22:18:
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 14 maart 2025 om 21:00:
Sowieso niet hem kopen. Als Pasveer ermee stopt of om een andere reden geen eerste doelman zal zijn komend seizoen, dan op zoek gaan naar een nieuwe eerste doelman. Ik had Ramaj nooit verkocht om vervolgens deze gast te huren.
De keeperspositie is komend transferwindow zo ongeveer de eerste prioriteit. Ik kan me toch niet voorstellen dat we Pasveer tot z'n 42e (!!!) handhaven. Wetende dat Gorter er geen kut van kan en de Jong Ajax-keepers er nog niet bepaald klaar voor zijn, moet je eigenlijk gewoon twee nieuwe keepers halen.
Ik had gehoopt dat Matheus de ervaren tweede keeper zou kunnen worden, maar die fratsen zitten me niet lekker. Je reservekeeper moet eigenlijk gewoon sober en degelijk zijn. Een type Cillessen. Hoeft geen geweldenaar te zijn, maar gewoon betrouwbaar. Matheus vind ik een risicofactor.
Ik opteer nog steeds voor een gozer als Van der Hart of Branderhorst als tweede keeper volgend seizoen. Die kun je gratis ophalen deze zomer. Ramaj als eerste keeper was prima geweest, maar dat station is gepasseerd. Dat houdt in dat er gewoon serieus geïnvesteerd moet worden in een kwaliteitskeeper. Die gozer van AZ zou wel een topaankoop zijn, geen idee of dat haalbaar is. Zullen wel een schandalig bedrag vragen, want: Ajax.
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 15 maart 2025 om 00:21:
Het gaat wel erg snel van "direct halen" naar "stuur maar weer terug". Als hij met ietsje minder geldingsdrang speelt is het vooralsnog gewoon een goede keeper. Pasveer ligt er voorlopig nog uit, dus er is genoeg tijd om te kijken of hij goed genoeg is.
Ajax Forum » Spelers » Matheus Lima Magalhães