Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Matheus Lima Magalhães

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ik vind het een leuke doelman. Hij komt sympathiek over en hij creëert kansen.

+4/-0

Lijkt me logisch zijn koopoptie straks te lichten. Prima goalie, maar moet wel kappen met die gekke acties zolang de ploeg niet ruim voorstaat 😅

+2/-0

Hornicek schijnt een groot talent te zijn, dus wat dat betreft was het voor Braga misschien ook wel een goed moment om hem een kans te geven. Op dit moment kan Matheus voor Ajax nog wel van waarde zijn lijkt het. Hij is erg moedig en ook sterk in de lucht. Op dat vlak vind ik hem vooralsnog een stuk beter dan Pasveer en eerder ook Ramaj. Toch wel fijn. Daarnaast ook een sympathieke vent inderdaad. Hij kwam heel leuk over in dat interview met Ajax TV.

+3/-0

Heel goed nieuws dat hij Pasveer mag vervangen in de EL.

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 11 maart 2025 om 13:11:

Heel goed nieuws dat hij Pasveer mag vervangen in de EL.

En hoe! Wat is Gorter slecht, zeg. Daar z.s.m. afscheid van nemen, desnoods een transfervrije status gunnen.

+3/-0

Ik snap de regel niet volkomen. Eerst hoor ik twee doelmannen en nu eentje. We hadden natuurlijk enkel Pasveer en Gorter op de A-lijst en Reverson en Setford op de B-lijst, als ik mij niet vergis. Speelt dat een rol, of mag iedere ploeg bij één blessure (doelman, A-lijst) hem vervangen? Goed nieuws inderdaad. Gorter komt tekort.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 11 maart 2025 om 15:35:

Ik snap de regel niet volkomen. Eerst hoor ik twee doelmannen en nu eentje. We hadden natuurlijk enkel Pasveer en Gorter op de A-lijst en Reverson en Setford op de B-lijst, als ik mij niet vergis. Speelt dat een rol, of mag iedere ploeg bij één blessure (doelman, A-lijst) hem vervangen? Goed nieuws inderdaad. Gorter komt tekort.

Ik begrijp het niet helemaal, maar volgens mij mag je default, zonder overleg met UEFA, een extra keeper inschrijven als je 2 geblesseerde keepers hebt. En volgens mij mag je wel een verzoek doen bij de UEFA om een additionele keeper in te schrijven in geval van blessures. Wat dan de redenen zijn om dat wel of niet te honoreren is denk ik beetje afhankelijk van de situatie. Is de eerste doelman geblesseerd bijvoorbeeld of is het de reserve. Is het vlak na het sluiten vna de inschrijvingstermijn gebeurd? Is men het neit doodleuk vergeten, maar waren er redenen voor hem sowieso niet in te schrijven maar had men dat anders wel gedaan (zoals in dit geval). Geen idee hoor, maar dat soort dingen kan ik me voorstellen dat meewegen in zo'n beslissing.

Al met al heel goed nieuws. Matheus maakt keepend een goede indruk. Zolang hij die rare Onana-capriolen een beetje achterwege laat.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Spelers » Matheus Lima Magalhães