
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 4.472
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 06 juni 2026 om 16:14:
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 06 juni 2026 om 10:04:
Ik zie veel discussies over Klaassen wat ook logisch is.
Hoe is de verstandhouding geweest tussen Míchel en Donny van de Beek. Het lijkt met niet dat Donny in een lagere league in Spanje wil spelen.
Haal hem terug en verruil hem voor Klaassen, of is dat een slecht idee?
Een tijdje terug dacht ik ook dat het misschien goed zou kunnen uitpakken, maar Donny tikt de 30 aan, speelt nauwelijks en is niet beter dan wat we al hebben rondlopen. Als je hem haalt, haal je weer een speler die de ontwikkeling van Gloukh en Bounida (zie hem ook liever als middenvelder) in de weg loopt.
Als je een speler haalt, haal dan iemand die beter is dan wat we hebben en niet voor de breedte of als 'kan misschien goed uitpakken' gokje.
Sjakie Meulemans
Fan van Ajax
Vak: -
Forumreacties: 1.321
Reg.: 3 september 2005
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 06 juni 2026 om 16:14:
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 06 juni 2026 om 10:04:
Ik zie veel discussies over Klaassen wat ook logisch is.
Hoe is de verstandhouding geweest tussen Míchel en Donny van de Beek. Het lijkt met niet dat Donny in een lagere league in Spanje wil spelen.
Haal hem terug en verruil hem voor Klaassen, of is dat een slecht idee?
Een tijdje terug dacht ik ook dat het misschien goed zou kunnen uitpakken, maar Donny tikt de 30 aan, speelt nauwelijks en is niet beter dan wat we al hebben rondlopen. Als je hem haalt, haal je weer een speler die de ontwikkeling van Gloukh en Bounida (zie hem ook liever als middenvelder) in de weg loopt.
Als je een speler haalt, haal dan iemand die beter is dan wat we hebben en niet voor de breedte of als 'kan misschien goed uitpakken' gokje.
Van de Beek heeft in totaal 41 minuten gespeeld uit 41 wedstrijden ofzo. Dat is 1%. Had hij last van blessures of is het erger dan dat? Ter Stegen ook maar 2 wedstrijden gekeept. Oh, ook daar worden we aan gekoppeld! Gek genoeg heb ik het rare idee om gewoon niemand van Girona naar Ajax te halen.
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 06 juni 2026 om 18:43:
Van de Beek heeft in totaal 41 minuten gespeeld uit 41 wedstrijden ofzo. Dat is 1%. Had hij last van blessures of is het erger dan dat? Ter Stegen ook maar 2 wedstrijden gekeept. Oh, ook daar worden we aan gekoppeld! Gek genoeg heb ik het rare idee om gewoon niemand van Girona naar Ajax te halen.
Sjakie Meulemans
Fan van Ajax
Vak: -
Forumreacties: 1.321
Reg.: 3 september 2005
Favoriete opstelling: 4-3-3
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 236
Reg.: 9 februari 2026
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 24 juni 2026 om 19:42:
De verwachtigen zullen ook niet zo hoog (gespannen) zijn.
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 24 juni 2026 om 19:42:
Overigens lijkt me het een heerlijk moment om trainer van Ajax te zijn geworden nu. Afgelopen jaren was niet om aan te zien. Europees kan je weinig verkeerd doen en ik competitie verband idem dito.
De verwachtigen zullen ook niet zo hoog (gespannen) zijn.
Derk Johanssen
Fan van Ajax
Uit: Enschede
Vak: -
Forumreacties: 7.414
Reg.: 3 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
Middenveld lijkt me nauwelijks een prioriteit. Misschien een ervaren 6 of een echt leiderstype met iets meer kwaliteit en snelheid dan Klaassen. Maar volgens mij hebben we vooral een keeper, spits en mogelijk een rechtsbutien nodig.
En uiteraard vervangers als bijvoorbeeld Godts en/of Gaaei verkocht worden.
Tadic is transfervrij. Die gozer is topfit en bij Perisic zie je wat een ervaren, topfitte leider met zo'n elftal kan doen. Ik zou hem gewoon terughalen.
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 4.472
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Derk Johanssen schreef op 25 juni 2026 om 08:18:
Middenveld lijkt me nauwelijks een prioriteit. Misschien een ervaren 6 of een echt leiderstype met iets meer kwaliteit en snelheid dan Klaassen. Maar volgens mij hebben we vooral een keeper, spits en mogelijk een rechtsbutien nodig.
En uiteraard vervangers als bijvoorbeeld Godts en/of Gaaei verkocht worden.
Tadic is transfervrij. Die gozer is topfit en bij Perisic zie je wat een ervaren, topfitte leider met zo'n elftal kan doen. Ik zou hem gewoon terughalen.
open/sluit de onderstaande quote:Derk Johanssen schreef op 25 juni 2026 om 08:18:
Middenveld lijkt me nauwelijks een prioriteit. Misschien een ervaren 6 of een echt leiderstype met iets meer kwaliteit en snelheid dan Klaassen. Maar volgens mij hebben we vooral een keeper, spits en mogelijk een rechtsbutien nodig.
En uiteraard vervangers als bijvoorbeeld Godts en/of Gaaei verkocht worden.
Tadic is transfervrij. Die gozer is topfit en bij Perisic zie je wat een ervaren, topfitte leider met zo'n elftal kan doen. Ik zou hem gewoon terughalen.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 25 juni 2026 om 08:34:
Een andere spits komt denk ik pas in beeld als Dolberg verkocht zou worden. Die verdient dusdanig veel dat je daar nauwelijks nog een tweede dure optie naast kunt zetten qua salarisbudget. Dan kost 1 positie je zomaar 15% van je salarisbudget. Onhoudbaar natuurlijk.
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Miguel Ángel Sánchez Muñoz, oftewel Míchel