Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Historie » Kasper Dolberg.

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Mwuea Fier Koen, een klungel aanvaller van niets laat een hele aanvalsmachine stokken. Daarom was Ziyech Tadic Neres zo goed.

 

+1/-0

Ik heb een andere referentie:


Marco van Basten - De Ajax goals


Die drie die jij noemt mogen zijn schoenen poetsen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 15 juni 2020 om 22:25:

Ik heb een andere referentie:


Marco van Basten - De Ajax goals


Die drie die jij noemt mogen zijn schoenen poetsen.



35 jaar terug. Is dat je referentie?
Werkelijk?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 15 juni 2020 om 23:54:

35 jaar terug. Is dat je referentie?
Werkelijk?



Eén van de referenties. Zonder twijfel. 0,0!

Maar waarom haal je het tijdvak er bij?! Wat doet dat ter zake?
Je wekt de indruk alsof je iets in het belachelijke wil trekken.
Dat zal toch niet?

Het gaat mij om zijn manier van voetballen, spelopvatting en -benadering.
Er zitten goals en akties in het filmpje, tijdloos en ongeevenaard!
Van Basten is een Godenzoon 'pur sang'.

Het kan niet vaak genoeg benadrukt worden dat er meer mogelijk is met een bal dan wat we tegenwoordig zien.
Dus voor de liefhebbers en de jongelingen:

Marco van Basten - een Godenzoon pur sang

En Van Basten of Tadic?
Het is dat Luigi de naam Tadic noemt. Ik zou er niet opgekomen zijn.

 

+1/-0

Waar lees je dat Tadic in mijn elftal aller tijden zou zitten?

Over het woorden in de mond leggen gesproken....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 16 juni 2020 om 11:32:

Waar lees je dat Tadic in mijn elftal aller tijden zou zitten? (…)



Waar schrijf ik dat Tadic in jouw elftal aller tijden zou zitten?

Graag vermelding van forum, topic en bladzijde a.u.b.

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 16 juni 2020 om 11:32:

(…) Over het woorden in de mond leggen gesproken....



Waar leg ik jou woorden in mond?

Graag vermelding van forum, topic en bladzijde a.u.b.
Dan kan ik het eventueel aanpassen of verwijderen.

Wat Tadic betreft, ik ging van onderstaande opmerking uit:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 15 juni 2020 om 08:24:

Mwuea Fier Koen, een klungel aanvaller van niets laat een hele aanvalsmachine stokken. Daarom was Ziyech Tadic Neres zo goed.

 

+1/-0

Je wilt een andere referentie aan "goed", namelijk over een aanvaller en icoon van voor het millennium ! Op deze pagina van dit forum op maandag jl.

Zulke geforceerde uitingen van (voetbal)liefde voor Marco van Basten dijen het gesprek nodeloos uit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 16 juni 2020 om 22:42:

(...)
Zulke geforceerde uitingen van (voetbal)liefde voor Marco van Basten dijen het gesprek nodeloos uit.



Er is niets geforceerd. Het is een referentie naar de essentie, kern en schoonheid van het voetbalspelletje, alsmede waarom een Godenzoon een Godenzoon wordt genoemd.

En zo wordt maar al te goed duidelijk waaraan het al jaren ontbreekt en waarom diverse posters hier een kritische ondertoon voeren bij het beoordelen van het huidige en recente voetbal.

 

+1/-0

Het transferplan dat ik plaatste, geeft al aan dat op Tadic doorgeselecteerd mag worden mbt basisploeg. Dus daarover hebben we geen verschil van mening en ook dat Tadic wel goed genoeg is om de schoenen te mogen poetsen van San Marco.



c2Onana/El Maach/Scherpen
Oppong/Rensch/Regeer|
Blind/Botman/Gahlot|
Antony/Brunetta/Tadic
Chidozie/Giovanni/Unuvar
David/Martinez/Efraina
c1Neres/Salahedinne/Taylor|
c3Hansen/Chimerenka/Mendez
A.Mitrovic/Brobbey/Gravenberch



VERKOOP Van de Beek, Tagliafico, Dest maar ook Mazraoui Schuurs Promes Labyad Marin Bande Jensen Alvarez Pierie Magallan Veltman na Ziyech dus +- twv 273 Mio €

VERHUREN: Eiting Ekkelenkamp Vgelderen Kotarski Lang Danilodasilva, Drommel en Culibrk



open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 13 juni 2020 om 17:39:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 13 juni 2020 om 17:24:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 13 juni 2020 om 17:04:
open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 13 juni 2020 om 16:00:

Daarom dwtk zou je me moeten steunen.


Waarmee?



Transferplannen.



A.u.b. niet.



Toch.

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 13 juni 2020 om 17:38:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 13 juni 2020 om 17:24:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 13 juni 2020 om 17:04:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 13 juni 2020 om 16:00:

Daarom dwtk zou je me moeten steunen.


Waarmee?



Transferplannen.


Van wat?



Boven.


open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 13 juni 2020 om 17:26:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 13 juni 2020 om 17:24:

Transferplannen.



Wat hebben jouw tranferplannen voor effect bij de club?



Al sinds 2012 elke zomer verscheidene opgevolgde en onopgevolgde beroepsraad. Dus de logica is correct, evenals vergoedingssommen. Nu kijken wat er allemaal volgt deze maanden.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 17 juni 2020, 02:48:06.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 16 juni 2020 om 23:59:

Het transferplan dat ik plaatste, geeft al aan dat op Tadic doorgeselecteerd mag worden mbt basisploeg. Dus daarover hebben we geen verschil van mening (...)



Ik heb helemaal niet geschreven dat Tadic doorgeselecteerd mag worden. :denk
Dus hebben we wel een verschil van mening. Ik heb hem gebruikt in een vergelijk.

 

+1/-0

Ok, omdat jij niet inschat dat Antony beter is. Of je denkt dat Antony en Tadic tegelijkertijd moeten worden opgesteld. Daar wijken mijnes van af.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 17 juni 2020 om 00:18:

Ok, omdat jij niet inschat dat Antony beter is. Of je denkt dat Antony en Tadic tegelijkertijd moeten worden opgesteld. Daar wijken mijnes van af.



Wie is Antony?! Die heeft nog geen bal geraakt voor Ajax.

Ik heb de vlag bij Magallán en Alvarez ook niet gehesen, dus nu ook niet.
Die moet zich eerst op allerlei fronten aanpassen.

 

+1/-0

Recordaanbesteding, althans gedeeld met Neres in eindsom bruto voorlopig totdat er prestatie en of doorverkoop is, maar hogere nieuwwaarde qua onmiddellijke transfersom terwijl ook nog een doorverkoop percentage aan FCSP is gegeven.


Most valuated signing in Eredivisie history


Just after announcing that Hakim Ziyech will leave the club, Ajax Amsterdam have secured their first summer signing. Dutch and Brazilian media are reporting that Ajax have secured Antony from FC São Paulo.

Market value of Antony

Ajax paid €16 million before bonuses for the Brazilian winger, which on its own makes him the fourth most expensive transfer after David Neres, who Ajax signed in the winter of season 2016-2017 for the initial sum of approximately €12 million whereas today the two clubs agreed that Ajax would pay €7 million for São Paulo to forego and close their cut 20% of any future deal involving David Neres, who joined Ajax three years ago from the Brazilian Série A club and after Miralem Sulejmani, who Ajax signed for €16.25 million in the summer of 2008 and after Daley Blind, who Ajax signed for 16 million euro in the summer of 2018.
The Brazilian outlet Globo Esporte reported that the deal will be worth €28.75 million overall. Ajax will pay €15.75 million up front, plus bonuses, the deal will grow to €21.75 million. Finally, São Paulo will receive 20% should Ajax sell Antony with a profit. According to the De Telegraaf, Ajax will pay up to €28.75 million for the 19-year-old — the most ever paid for by a Dutch club. This means that if in future Ajax will sell Antony for a higher fee amount than 144 Million € , all the extra fee will be 100% without further reimbursing Sao Paolo capped to their 28.8 Mio €.
Marc Overmars: "We offer talent the best overall package".

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 17 juni 2020, 03:34:22.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 17 juni 2020 om 03:09:

Recordaanbesteding, althans gedeeld met Neres in eindsom bruto voorlopig totdat er prestatie en of doorverkoop is, maar hogere nieuwwaarde qua onmiddellijke transfersom terwijl ook nog een doorverkoop percentage aan FCSP is gegeven.


Most valuated signing in Eredivisie history


Just after announcing that Hakim Ziyech will leave the club, Ajax Amsterdam have secured their first summer signing. Dutch and Brazilian media are reporting that Ajax have secured Antony from FC São Paulo.

Market value of Antony

Ajax paid €16 million before bonuses for the Brazilian winger, which on its own makes him the fourth most expensive transfer after David Neres, who Ajax signed in the winter of season 2016-2017 for the initial sum of approximately €12 million whereas today the two clubs agreed that Ajax would pay €7 million for São Paulo to forego and close their cut 20% of any future deal involving David Neres, who joined Ajax three years ago from the Brazilian Série A club and after Miralem Sulejmani, who Ajax signed for €16.25 million in the summer of 2008 and after Daley Blind, who Ajax signed for 16 million euro in the summer of 2018.
The Brazilian outlet Globo Esporte reported that the deal will be worth €28.75 million overall. Ajax will pay €15.75 million up front, plus bonuses, the deal will grow to €21.75 million. Finally, São Paulo will receive 20% should Ajax sell Antony with a profit. According to the De Telegraaf, Ajax will pay up to €28.75 million for the 19-year-old — the most ever paid for by a Dutch club. This means that if in future Ajax will sell Antony for a higher fee amount than 144 Million € , all the extra fee will be 100% without further reimbursing Sao Paolo capped to their 28.8 Mio €.
Marc Overmars: "We offer talent the best overall package".



Wat moeten we met deze informatie?

Zo lang hij niet in het eerste speelt kan en ga ik niet over hem oordelen.

 

+2/-0

Ja, de mensen die ingehuurd als beroepsdienst zijn voor de aankopen, staan unaniem achter deze deal met Sao Paulo. Het zijn een stuk capabelere lui dan in de tijd van San Marco en Miralem Sulejmani. Dus maak je borst nat, dit gaat sensatie bieden.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 17 juni 2020 om 13:10:

Ja, de mensen die ingehuurd als beroepsdienst zijn voor de aankopen, staan unaniem achter deze deal met Sao Paulo. Het zijn een stuk capabelere lui dan in de tijd van San Marco en Miralem Sulejmani. (...)



Dat zijn toch dezelfde mensen die recent o.a. de miskopen Magallán, Pirie, Marin en Alvarez aanbevolen hebben?

Sulejmani is trouwens een prima voorbeeld in deze. De ster bij Heerenveen, liet daar bijzondere dingen zien.
En toen kwam hij bij Ajax. Op een ander niveau. De gevolgen en resultaten zijn bekend. Geen schim meer van de speler bij Heerenveen.
En na Ajax? Nooit meer iets noemenswaardig over gehoord.

Schiet me nu trouwens te binnen: ik heb hem weleens goedendag gezegd langs het veld bij "Jong Ajax", toen hij bij de warming-up een bal in mijn buurt bij de zijlijn kwam halen. Dus zover was hij afgezakt.

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 17 juni 2020 om 13:10:

Dus maak je borst nat, dit gaat sensatie bieden.



Ik hou mijn hart vast, dat zit ook in de borststreek.

 

+2/-0

Nee, fouten zijn meer voorkomen

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 17 juni 2020 om 21:45:

Nee, fouten zijn meer voorkomen



Ik kijk niet zo zeer naar aantallen, meer naar het soort fouten.

 

+2/-0

Ja, de verantwoordelijken hebben de uitwerking gezien. Gelukkig weten we wie verantwoordelijk zijn, en die horen de ernst van de fouten niet lichtluchtledig te veroordelen. Het waren forse blunders, uitroepteken.

 

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Ajax Forum » Historie » Kasper Dolberg.