Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Vak: -
Forumreacties: 2.905
Reg.: 27 april 2004
Favoriete opstelling: geen
Uit: -
Vak: 402
Forumreacties: 16.149
Reg.: 11 juni 2003
Uit: Los Angeles
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 8
Reg.: 31 juli 2010
Forumreacties: 528
Reg.: 29 juni 2009
open/sluit de onderstaande quote:
Bron: kabinenpredigt
open/sluit de onderstaande quote:klaaschat schreef op 13 december 2020 om 11:53:
Hier nog een pracht stukje Van Gaal, waar hij in de rust handelend optreedt als Ajax 1-0 achter staat tegen een Oost Duits team. Eerst afbreken, dan weer opbouwen. Een cameraman die er toevallig stond legde dit vast.
Vak: -
Forumreacties: 2.905
Reg.: 27 april 2004
open/sluit de onderstaande quote:klaaschat schreef op 13 december 2020 om 11:53:
Hier nog een pracht stukje Van Gaal, waar hij in de rust handelend optreedt als Ajax 1-0 achter staat tegen een Oost Duits team. Eerst afbreken, dan weer opbouwen. Een cameraman die er toevallig stond legde dit vast.
Dit bericht is gewijzigd op 13 december 2020, 13:20:47.
open/sluit de onderstaande quote:klaaschat schreef op 13 december 2020 om 20:41:
Ja, ik zie Ten Hag dit nog zo niet doen. Ik ben echt benieuwd wat Van Gaal uit deze groep zou halen, wat denken jullie?
Drie Kruizen 2.0
Fan van Ajax
Forumreacties: 246
Reg.: 5 augustus 2019
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.072
Reg.: 19 maart 2003
open/sluit de onderstaande quote:Drie Kruizen 2.0 schreef op 14 december 2020 om 10:01:
Tsja, alle respect voor zijn prestaties hoor en zijn verstand van voetbal. Maar ik zie toch echt een idioot in deze filmpjes. Ik geloof ook niet dat dat achterlijke geschreeuw altijd helpt. Denk je dat een Ziyech hier beter zou gaan voetballen?
open/sluit de onderstaande quote:Drie Kruizen 2.0 schreef op 14 december 2020 om 10:01:
(...) Maar ik zie toch echt een idioot in deze filmpjes. (...)
(...) Ik geloof ook niet dat dat achterlijke geschreeuw altijd helpt. (...)
Drie Kruizen 2.0
Fan van Ajax
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 14 december 2020 om 11:29:
(...) Maar ik zie toch echt een idioot in deze filmpjes. (...)
Dat lees ik ook over Ten Hag, in reacties op zijn persconferenties ...
En Guardiola, Simeone, etc. zijn ook niet onbesproken.
open/sluit de onderstaande quote:Ik ga er van uit dat hij niet altijd achterlijk schreeuwt. Dat werkt inderdaad niet.
En er is een verschil in inhoud van de teksten wanneer hij van een balkon, bordes of podium staat te brallen, of wanneer hij in de kleedkamer miljonairs op hun fl*kker geeft.
open/sluit de onderstaande quote:Drie Kruizen 2.0 schreef op 14 december 2020 om 12:53:
Schreeuwen tegenje spelersgroepmensen vind ik gewoon een enorm zwaktebod. Het kan een keer gebeuren uit emotie, maar dan nog ga je niet tien minuten lang helemaal los. (...)
Drie Kruizen 2.0
Fan van Ajax
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 14 december 2020 om 23:14:
Je wordt als trainer al snel als idioot bestempeld als je afwijkt van het lesmateriaal van de trainerscursus.
Ik weet niet of de 'laptop-trainers' inmiddels ook al onder de groep 'idioten' zijn geordend. Het is vrij stil rond die malloten ...
open/sluit de onderstaande quote:Tja, daar is iets van te denken en te zeggen ...
Anderzijds, als een trainer pakweg 3 à 4 keer op deze wijze iets heeft uitlegd, lijkt het mij dat spelers daar wel door heen kijken en beseffen dat het een "karaktertrekje" is.
open/sluit de onderstaande quote:En ik verwacht eigenlijk ook wel dat er een speler tussen zit die recht voor zijn raap vraagt:
,,Trainer, ik begrijp het, het is helemaal duidelijk. Maar waarom schreeuwt u zo? Ik zit op een meter afstand en de tegenstander hoort zo alles ...".
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 15 december 2020, 11:07:38.
open/sluit de onderstaande quote:Drie Kruizen 2.0 schreef op 15 december 2020 om 10:56:
Een karaktertrekje dat geaccepteerd wordt, omdat ie nou eenmaal een idioot is?
open/sluit de onderstaande quote:Drie Kruizen 2.0 schreef op 15 december 2020 om 10:56:
(...) Ja, dat ben ik met je eens. Maar zulke gasten (Theo Janssen, Luca Toni, Rivaldo, wie nog meer?) hadden vervolgens nou niet echt veel perspectief meer. (...)
Drie Kruizen 2.0
Fan van Ajax
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 15 december 2020 om 11:38:
Een karaktertrekje dat geaccepteerd wordt, omdat ie nou eenmaal een idioot is?
Ja. Als de boodschap duidelijk is ...
Ik heb niet de indruk dat van Gaal vaak onzin uitkraamde.
Dan was hij al lang 'afgemaakt' door spelers en nooit zo ver gekomen.
open/sluit de onderstaande quote:Drie Kruizen 2.0 schreef op 15 december 2020 om 12:27:
(...) Maar ik denk dat we hier niet uit gaan komen verder, verschil van inzicht. (...)
Tsja, alle respect voor zijn prestaties hoor en zijn verstand van voetbal. Maar ik zie toch echt een idioot in deze filmpjes. Ik geloof ook niet dat dat achterlijke geschreeuw altijd helpt. Denk je dat een Ziyech hier beter zou gaan voetballen?
Uit: Back in the room.....
Vak: 122
Forumreacties: 11.166
Reg.: 10 juli 2002
Veel mensen zijn vergeten dat Ajax in de eerste twee seizoenen van Louis niet eens kampioen werd. En dat met een fantastisch elftal. Pas toen Rijkaard erbij kwam (die hij eerst ook nog rechtshalf zette / pas toen Frenk op 4 kwam ging het echt lopen) en de snelheid van Overmars (heel cruciaal) werd het een machine. Dat het een machine werd was ook meteen een nadeel, na verloop van tijd ging de creaitiviteit er onder lijden.
Ajax verspeelde tot twee keer toe bij PSV de titel. Vooral de tweede keer toen ene Linssen twee keer scoorde was schrijnend. PSV speelde toen notabene met een keeper van 1 meter 60 groot. Ajax had een team dat drie klassen beter was dan kampioen Feyenoord en PSV. Feyenoord werd drie keer dat seizoen vernederd maar werden wel kampioen.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 2 januari 2021, 12:10:06.
Uit: Back in the room.....
Vak: 122
Forumreacties: 11.166
Reg.: 10 juli 2002
Veel mensen zijn vergeten dat Ajax in de eerste twee seizoenen van Louis niet eens kampioen werd. En dat met een fantastisch elftal. Pas toen Rijlkaard erbij kwam en de snelheid van Overmars (heel cruciaal) werd het een machine. Dat het een machine werd was ook meteen een nadeel, na verloop van tijd ging de creaitiviteit er onder lijden.
Ajax verspeelde tot twee keer toe bij PSV de titel. Vooral de tweede keer toen ene Linssen twee keer scoorde was schrijnend. Ajax had een team dat drie klassen beter was dan kampioen Feyenoord en PSV. Feyenoord werd drie keer dat seizoen vernederd maar werden wel kampioen.
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Ajax Forum » Historie » Louis van Gaal