Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 151
Reg.: 9 februari 2026
Favoriete opstelling: geen
Ik kon met de zoekfunctie niet een oud topic vinden over: Christian Eriksen.
Voor wat het waard is:
open/sluit de onderstaande quote:Eriksen ziet terugkeer naar Ajax wel zitten: 'Ja, zeker wil ik dat'
Christian Eriksen wil graag terugkeren bij Ajax, zo vertelde hij donderdagavond tijdens een event van Ajax Life. Tijdens het evenement bellen Siem de Jong en presentator Rob van Rossum met de Deense middenvelder en krijgt hij de vraag of hij binnenkort zou willen terugkeren bij Ajax.
De huidige speler van VfL Wolfsburg hoefde daar niet lang over na te denken. ‘Jazeker’, antwoordde Eriksen met een grote glimlach. Daarop grapte Van Rossum richting Siem de Jong, tegenwoordig werkzaam als technische ondersteuning van Jordi Cruijff, dat hij direct de contractpapieren wilde overhandigen.
Bron: Eriksen ziet terugkeer naar Ajax wel zitten: 'Ja, zeker wil ik dat'
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 4.249
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 08 mei 2026 om 11:02:
Voor wat het waard is:
open/sluit de onderstaande quote:Eriksen ziet terugkeer naar Ajax wel zitten: 'Ja, zeker wil ik dat'
Christian Eriksen wil graag terugkeren bij Ajax, zo vertelde hij donderdagavond tijdens een event van Ajax Life. Tijdens het evenement bellen Siem de Jong en presentator Rob van Rossum met de Deense middenvelder en krijgt hij de vraag of hij binnenkort zou willen terugkeren bij Ajax.
De huidige speler van VfL Wolfsburg hoefde daar niet lang over na te denken. ‘Jazeker’, antwoordde Eriksen met een grote glimlach. Daarop grapte Van Rossum richting Siem de Jong, tegenwoordig werkzaam als technische ondersteuning van Jordi Cruijff, dat hij direct de contractpapieren wilde overhandigen.
Mocht dit waar zijn dan zou ik Dolberg sowieso houden; alszijnde Deens duo. Overigens Denen doen het vaak ''goed'' bij Ajax toch.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 08 mei 2026 om 11:20:
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 08 mei 2026 om 11:02:
Voor wat het waard is:
Mocht dit waar zijn dan zou ik Dolberg sowieso houden; alszijnde Deens duo. Overigens Denen doen het vaak ''goed'' bij Ajax toch.
Als hij had willen terugkeren had dat vorig jaar zomer gemoeten en had je Klaassen en/of Berghuis moeten laten uitstromen. De man is nu inmiddels 34 en beide heren hebben een doorlopend contract.
Ik hoop dat Jordi verstandiger is dan van Ajax 1 een soort assisted living facility te maken.
Forumreacties: 1.610
Reg.: 14 mei 2024
Forumreacties: 4.132
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 3-3-4
Sjakie Meulemans
Fan van Ajax
Vak: -
Forumreacties: 1.209
Reg.: 3 september 2005
Ik heb het in een ander topic op het forum al genoemd: er zou een competitie voor 30+ teams moeten komen, dat zoals bij de amateurs op een half veld zeven tegen zeven speelt. Ajax zou een sterk 30+ team kunnen vormen met jongens als Pasveer, Veltman, Blind, Eriksen, Klaassen, Berghuis en Weghorst. Ook zou Ajax direct topfavoriet zijn voor het eerste landskampioenschap voor betaald voetbal clubteams in deze leeftijdscategorie. En bovenal zou het ruimte bieden aan onze veteranen (masters) om voor Ajax uit te komen zonder dat het de doorstroom van jonge talenten als Mokio, Bouwman, Bounida etc. in de weg zit.
Forumreacties: 1.610
Reg.: 14 mei 2024
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 08 mei 2026 om 12:49:
Oscar dumpen en Eriksen binnenslepen wanneer hij in de herft van zijn carrière zit. Zou typisch Ajax(' wanbeleid) zijn.
Forumreacties: 323
Reg.: 13 september 2022
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Ajax Forum » Historie » Christian Eriksen