Forumreacties: 5.306
Reg.: 3 juli 2017
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd NAC Breda-Ajax: -
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 23 april 2026 om 20:15:
open/sluit de onderstaande quote:Ewige-Blumenkraft schreef op 22 april 2026 om 21:29:
Best gek; jij claimt Ajacied te zijn maar je hebt een rare voorliefde voor spelers als Brobbey, Akpom en Forbs. Ik vermoed een andere fetish.
Aparte conclusie. Hoe je überhaupt kan denken dat ik fan ben van Brobbey na al mijn kritische posts hier is me een raadsel. Akpom had simpelweg mijn voorkeur boven Brobbey, dat betekent niet dat ik gelijk fan van hem ben.
Forbs doet het overigens helemaal niet zo slecht bij Club Brugge voor zover ik daar over kan oordelen. In de samenvattingen maakt hij over het algemeen een redelijk goede indruk en hij is onomstreden basisspeler. Volgens mij zijn de supporters daar ook niet echt negatief over hem. Dat artikel lijkt meer de conclusie van de betreffende journalist te zijn. Ik vind het ook wel wat onzinnig om de vorm van een speler zoveel aan directe goals op te hangen.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.585
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 23 april 2026 om 21:08:
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 23 april 2026 om 20:15:
open/sluit de onderstaande quote:Ewige-Blumenkraft schreef op 22 april 2026 om 21:29:
Best gek; jij claimt Ajacied te zijn maar je hebt een rare voorliefde voor spelers als Brobbey, Akpom en Forbs. Ik vermoed een andere fetish.
Aparte conclusie. Hoe je überhaupt kan denken dat ik fan ben van Brobbey na al mijn kritische posts hier is me een raadsel. Akpom had simpelweg mijn voorkeur boven Brobbey, dat betekent niet dat ik gelijk fan van hem ben.
Forbs doet het overigens helemaal niet zo slecht bij Club Brugge voor zover ik daar over kan oordelen. In de samenvattingen maakt hij over het algemeen een redelijk goede indruk en hij is onomstreden basisspeler. Volgens mij zijn de supporters daar ook niet echt negatief over hem. Dat artikel lijkt meer de conclusie van de betreffende journalist te zijn. Ik vind het ook wel wat onzinnig om de vorm van een speler zoveel aan directe goals op te hangen.
Don't feed the trolls.
Uit: Dordrecht
Vak: -
Forumreacties: 5.487
Reg.: 25 april 2004
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 23 april 2026 om 21:48:
Als het zijn van een onomstreden basisspeler een criterium is, wat zegt het dan dat Brobbey dat bij Sunderland is en Akpom bij Ipswotch in de Championship niet? Zou Brobbey niet gewoon beyer dan Akpom zijn?
Ewige-Blumenkraft
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.662
Reg.: 23 juni 2014
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 23 april 2026 om 20:54:
open/sluit de onderstaande quote:
Hij denkt niet, hij projecteert. Hij kijkt waarschijnlijk zelf graag naar de BBC.
Ajax Forum » Historie » Carlos Forbs