Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Historie » Carlos Forbs

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 23 april 2026 om 20:15:

Ewige-Blumenkraft schreef op 22 april 2026 om 21:29:

Best gek; jij claimt Ajacied te zijn maar je hebt een rare voorliefde voor spelers als Brobbey, Akpom en Forbs. Ik vermoed een andere fetish.

Aparte conclusie. Hoe je überhaupt kan denken dat ik fan ben van Brobbey na al mijn kritische posts hier is me een raadsel. Akpom had simpelweg mijn voorkeur boven Brobbey, dat betekent niet dat ik gelijk fan van hem ben.

Forbs doet het overigens helemaal niet zo slecht bij Club Brugge voor zover ik daar over kan oordelen. In de samenvattingen maakt hij over het algemeen een redelijk goede indruk en hij is onomstreden basisspeler. Volgens mij zijn de supporters daar ook niet echt negatief over hem. Dat artikel lijkt meer de conclusie van de betreffende journalist te zijn. Ik vind het ook wel wat onzinnig om de vorm van een speler zoveel aan directe goals op te hangen.

Als het zijn van een onomstreden basisspeler een criterium is, wat zegt het dan dat Brobbey dat bij Sunderland is en Akpom bij Ipswotch in de Championship niet? Zou Brobbey niet gewoon beyer dan Akpom zijn?

+1/-0

Sevic schreef op 23 april 2026 om 21:08:

Ewige-Blumenkraft schreef op 22 april 2026 om 21:29:

Best gek; jij claimt Ajacied te zijn maar je hebt een rare voorliefde voor spelers als Brobbey, Akpom en Forbs. Ik vermoed een andere fetish.

Aparte conclusie. Hoe je überhaupt kan denken dat ik fan ben van Brobbey na al mijn kritische posts hier is me een raadsel. Akpom had simpelweg mijn voorkeur boven Brobbey, dat betekent niet dat ik gelijk fan van hem ben.

Forbs doet het overigens helemaal niet zo slecht bij Club Brugge voor zover ik daar over kan oordelen. In de samenvattingen maakt hij over het algemeen een redelijk goede indruk en hij is onomstreden basisspeler. Volgens mij zijn de supporters daar ook niet echt negatief over hem. Dat artikel lijkt meer de conclusie van de betreffende journalist te zijn. Ik vind het ook wel wat onzinnig om de vorm van een speler zoveel aan directe goals op te hangen.

Don't feed the trolls.

Idd. Gewoon doodnegeren. Niets inhoudelijks, slechts reacties aan het uitlokken met onzin.

+2/-0

ElSimao2 schreef op 23 april 2026 om 21:48:

Als het zijn van een onomstreden basisspeler een criterium is, wat zegt het dan dat Brobbey dat bij Sunderland is en Akpom bij Ipswotch in de Championship niet? Zou Brobbey niet gewoon beyer dan Akpom zijn?

Ik zeg niet dat het per se een criterium is. Het is alleen wel een indicatie dat ze daar op zijn minst redelijk tevreden over hem zijn. Ik vind dat artikel nogal schreeuwerig. Alles moet blijkbaar geweldig of vreselijk zijn.

Brobbey en Akpom spelen voor verschillende clubs, met naar ik aanneem ook verschillende speelstijlen en type spelers. Het zou natuurlijk best kunnen dat Brobbey inmiddels de betere speler is gezien de leeftijd van beide spelers. Maar de beperkingen die hij als doelpuntenmaker had gaan nog steeds wel op volgens mij, en hoewel hij een aardig eerste seizoen draait kan hij ook weer niet dermate goede cijfers voorleggen dat je kan stellen dat zelfs een middelmatige spits die niet zou kunnen evenaren.

+1/-0

Mie Toe schreef op 23 april 2026 om 20:54:

Aparte conclusie. Hoe je überhaupt kan denken

Hij denkt niet, hij projecteert. Hij kijkt waarschijnlijk zelf graag naar de BBC.

Ik kijk inderdaad graag naar the BBC, Match of the day is het beste voetbalprogramma op televise.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13

Ajax Forum » Historie » Carlos Forbs