Johan Nahoj
Fan van Ajax
Nr 3 Ajax Pool seizoen 2006/2007
Vak: 420
Forumreacties: 3.773
Reg.: 6 december 2000
Favoriete opstelling: geen
Ik vind de Tour de France elk jaar het leukste sportevenement om naar te kijken. Dat het afgelopen is heeft één voordeel: ik hoef niet meer zestig keer per uur de naam Jumbo-Visma aan te horen, het lijkt wel of de verslaggevers er extra geld voor krijgen als ze die naam noemen. Eén Nederlander reed er maar in de ploeg en die haalde Parijs niet eens. Je kan het als verslaggever of presentator wel eens benoemen maar het moet niet teveel doorschieten.
Uit: -
Vak: 402
Forumreacties: 16.149
Reg.: 11 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:T-Bag schreef op 24 juli 2022 om 22:56:
Lijkt me niet, Pogacar is niet de verantwoordelijke voor de ploeg en stelt die ook niet samen.
open/sluit de onderstaande quote:Johan Nahoj schreef op 24 juli 2022 om 23:48:
(...) Dat het afgelopen is heeft één voordeel: ik hoef niet meer zestig keer per uur de naam Jumbo-Visma aan te horen, het lijkt wel of de verslaggevers er extra geld voor krijgen als ze die naam noemen. (...)
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.072
Reg.: 19 maart 2003
Eén van de zaken die het verschil maken t.o.v. de andere ploegen is dat de organisatie bij Jumbo Visma tot in de details zijn geregeld.
https://wielerrevue.nl/artikel/557470/tiesj-benoot-over-werkwijze-jumbo-visma-het-is-een-enorm-verschil-bijna-een-andere-sport/link
Gaat de wetenschap de sport beheersen. Als dit in de wielersport kan, is het bij veel meer sporten mogelijk.
https://wielerrevue.nl/artikel/557483/column-een-dominant-jumbo-visma-staat-niet-gelijk-aan-een-zich-doperend-jumbo-visma/?fbclid=IwAR0M5W6_6Aw2DLq_8VYIg2a_G-qd-5S7eifWOt6d3dUe2nz2P8ZRt5TnUSMlink
Uit: Hilversum
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.743
Reg.: 19 november 2001
Nou, even terug kijkend op de Tour:
- NL-ers vielen tegen. Groenewegen en Jakobsen op niveau, maar had meer overwinningen van ze verwacht. VdPoel teleurstellend, Mollema ook, vdHoorn zat er een keer dichtbij dat was mooi. Verder nauwelijks iemand in beeld gezien, vBaerle op de 2e rij een keertje. Al met al had ik er meer van verwacht.
- Strijd om het geel was prachtig, mooi gedaan van Jumbo. Hebben ze hard voor gewerkt. Nu hopen dat ze Nederlandse talenten dezelfde kant op gaan helpen. Zo'n Deen die wint is leuk, maar het doet me weinig.
- definitief het geluid uitgezet tijdens de uitzendingen van zowel de NOS als Sporza. Joris vd Berg en Stef Clement zouden een spreekverbod moeten krijgen en Renaat Schotte is zo chauvinistisch dat het lachwekkend wordt. Muziekje op werkte een stuk beter voor mij.
- Jammer dat we niet echt een strijd voor de bollen trui gezien hebben. Geschke deed zijn best maar was bij voorbaat kansloos. Dat is wel eens leuker geweest.
Het was door de strijd om het geel een leuke Tour, maar toch had ik er meer van verwacht.
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.198
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
open/sluit de onderstaande quote:YAKUBU22 schreef op 25 juli 2022 om 14:06:
- NL-ers vielen tegen. Groenewegen en Jakobsen op niveau, maar had meer overwinningen van ze verwacht. VdPoel teleurstellend, Mollema ook, vdHoorn zat er een keer dichtbij dat was mooi. Verder nauwelijks iemand in beeld gezien, vBaerle op de 2e rij een keertje. Al met al had ik er meer van verwacht.
- Strijd om het geel was prachtig, mooi gedaan van Jumbo. Hebben ze hard voor gewerkt. Nu hopen dat ze Nederlandse talenten dezelfde kant op gaan helpen. Zo'n Deen die wint is leuk, maar het doet me weinig.
- definitief het geluid uitgezet tijdens de uitzendingen van zowel de NOS als Sporza. Joris vd Berg en Stef Clement zouden een spreekverbod moeten krijgen en Renaat Schotte is zo chauvinistisch dat het lachwekkend wordt. Muziekje op werkte een stuk beter voor mij.
- Jammer dat we niet echt een strijd voor de bollen trui gezien hebben. Geschke deed zijn best maar was bij voorbaat kansloos. Dat is wel eens leuker geweest.
Het was door de strijd om het geel een leuke Tour, maar toch had ik er meer van verwacht.
Vak: -
Forumreacties: 3.310
Reg.: 14 december 2005
open/sluit de onderstaande quote:spelbos schreef op 25 juli 2022 om 14:58:
open/sluit de onderstaande quote:YAKUBU22 schreef op 25 juli 2022 om 14:06:
Ik vind Stef Clement wel een leuke vervanging voor Ducrot want ik ben juist heel blij dat Ducrot stopt met de tour.
Clement praat veel vanuit de rijder.
Ik kijk de tour altijd op Sporza, mis Michel Wuyts wel, die nieuwe is wel effe wennen idd.
open/sluit de onderstaande quote:tackle schreef op 28 juli 2022 om 18:33:
Nou het geheim is onthuld.
https://wielerrevue.nl/artikel/557657/merijn-zeeman-onthult-geheime-wapen-van-jumbo-visma-erik-ten-hag/?fbclid=IwAR1gwYq7zEaWD3rs8zfCx967MQnbc5IZgFtRKXIsPCftT7iRTf_ZzcyhNAQlink
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 28 juli 2022 om 19:18:
open/sluit de onderstaande quote:tackle schreef op 28 juli 2022 om 18:33:
Nou het geheim is onthuld.
https://wielerrevue.nl/artikel/557657/merijn-zeeman-onthult-geheime-wapen-van-jumbo-visma-erik-ten-hag/?fbclid=IwAR1gwYq7zEaWD3rs8zfCx967MQnbc5IZgFtRKXIsPCftT7iRTf_ZzcyhNAQlink
Daarom was het bij Ajax het laatste half jaar zo slecht, dat genie zat ook nog eens een winnende strategie voor de Tour te bedenken!
"Full gass Dusan!"
"..."
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 04 september 2022 om 21:14:
Mooie overwinning van Thijmen Arensman in de Koninginnerit in de Vuelta.
Een nieuwe ronderenner in de maak!
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 05 september 2022 om 13:37:
Die kan mooi locomotiefje nr.3 gaan spelen voor een Britse kopman bij Ineos.
open/sluit de onderstaande quote:YAKUBU22 schreef op 05 september 2022 om 21:37:
(...) Ik denk dat Arensman best wel eens goed uit de verf zou kunnen komen daar met begeleiding en materiaal op wereldniveau (Ik hoop het iig 😎)
Ajax Forum » Andere sporten » Wielrennen