Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Binnenlandse competities » PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 65 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 61 62 63 64 65

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 26 november 2020 om 22:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Overkill schreef op 26 november 2020 om 21:46:

Ik probeer in ieder geval nog altijd te denken aan de status van het Nederlandse clubvoetbal. (...)



Ook dat zal mij 'worst wezen'. Als club gewoon zelf de 'broek op houden'.


Prima, maar van betere Europese prestaties van andere clubs kunnen we zelf ook profijt hebben hoor.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Overkill schreef op 26 november 2020 om 22:57:

Prima, maar van betere Europese prestaties van andere clubs kunnen we zelf ook profijt hebben hoor.



Jazeker, maar ik ben niet zo van het 'meeliften op het succes van een ander' ...

Ajax moet zorgen dat het zelf zijn zaakjes goed voor elkaar heeft.
Hou de regie in eigen hand.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 26 november 2020 om 23:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Overkill schreef op 26 november 2020 om 22:57:

Prima, maar van betere Europese prestaties van andere clubs kunnen we zelf ook profijt hebben hoor.



Jazeker, maar ik ben niet zo van het 'meeliften op het succes van een ander' ...

Ajax moet zorgen dat het zelf zijn zaakjes goed voor elkaar heeft.
Hou de regie in eigen hand.



Helemaal gelijk. Ajax mag nooit meer geen kampioen worden (tenzij ze een Europa cup winnen).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 26 november 2020 om 23:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Overkill schreef op 26 november 2020 om 22:57:

Prima, maar van betere Europese prestaties van andere clubs kunnen we zelf ook profijt hebben hoor.



Jazeker, maar ik ben niet zo van het 'meeliften op het succes van een ander' ...

Ajax moet zorgen dat het zelf zijn zaakjes goed voor elkaar heeft.
Hou de regie in eigen hand.




Nee, maar voorrondes moeten spelen omdat er niks op mee te liften is, is nog minder fijn..

Of betere spelers kunnen aantrekken omdat we een fatsoenlijkere competitie hebben (noem maar een dwarsstraat)..

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Calavaro schreef op 27 november 2020 om 18:06:

(...)

Of betere spelers kunnen aantrekken omdat we een fatsoenlijkere competitie hebben (noem maar een dwarsstraat)..



De kleine landen zullen nooit een 'fatsoenlijke competitie' krijgen.
Er wonen te weinig kijkers dus er worden te weinig inkomsten gecreëerd.

 

+1/-1

Woensdag a.s. Ajax - FC Utrecht voor de beker. De snelste weg voor Utrecht naar succes.

Kortom, krijgt PSV zondag alleen de punten cadeau of mogen ze ook nog aan het doelsaldo werken?

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 12 december 2020, 11:13:49.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 11 december 2020 om 23:56:

Woensdag a.s. Ajax - FC Utrecht voor de beker. De snelste weg voor Utrecht naar suscces.

Kortom, krijgt PSV zondag alleen de punten cadeau of mogen ze ook nog aan het doelsaldo werken?



Ik denk beide.

 

+1/-0

psv speelt zo denk voor het eerst met hun beste 11. mooie ploeg zeg

 

+1/-0

Ajax versus PSV met de sterkste ploegen tegen elkaar zullen mooie aanvallende wedstrijden worden met al die voetballende spelers.

Als Overmars wordt het (weer) tijd om eens goed in te zoomen op AZ, PSV en Fey en een x een Bayern aktie te doen door een speler bij de concurrentie weg te kopen.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 11 december 2020 om 23:56:

Woensdag a.s. Ajax - FC Utrecht voor de beker. De snelste weg voor Utrecht naar succes.

Kortom, krijgt PSV zondag alleen de punten cadeau of mogen ze ook nog aan het doelsaldo werken?



Toch verkeerd gehad. Utrecht heeft het PSV toch moeilijk gemaakt in de 2e helft. 2-2 had zomaar kunnen vallen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 13 december 2020 om 18:39:

Toch verkeerd gehad. Utrecht heeft het PSV toch moeilijk gemaakt in de 2e helft. 2-2 had zomaar kunnen vallen.



Niet gevolgd, niet gezien. Ik lees de uitslag net.
Ik had het in ieder geval heel anders ingeschat.

Maar als ze 'normaal' gevoetbald hebben zullen we dat a.s. woensdag ook merken.
Die wedstrijd is dan nog niet gewonnen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 13 december 2020 om 18:10:

Als Overmars wordt het (weer) tijd om eens goed in te zoomen op AZ, PSV en Fey en een x een Bayern aktie te doen door een speler bij de concurrentie weg te kopen.



Waarom? We hebben nu al geen geld voor een fatsoenlijke spits. Laat staan dat je een speler van je concurrent kunt wegkapen.

Als je bijv. Stengs koopt, kost dat je meer dan 30 miljoen, terwijl een willekeurige Braziliaan van hetzelfde kaliber minder dan de helft kost. Dat doe je dan dus alleen maar om tof te doen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Calavaro schreef op 13 december 2020 om 20:21:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 13 december 2020 om 18:10:

Als Overmars wordt het (weer) tijd om eens goed in te zoomen op AZ, PSV en Fey en een x een Bayern aktie te doen door een speler bij de concurrentie weg te kopen.



Waarom? We hebben nu al geen geld voor een fatsoenlijke spits. Laat staan dat je een speler van je concurrent kunt wegkapen.

Als je bijv. Stengs koopt, kost dat je meer dan 30 miljoen, terwijl een willekeurige Braziliaan van hetzelfde kaliber minder dan de helft kost. Dat doe je dan dus alleen maar om tof te doen.



Wie zegt dat AJAX geen geld heeft om iemand te kopen, bv een spits?
Hebben ze namelijk wel. In de zomer wilde ze ook een spits halen, Suarez, maar ging niet door. Ajax kan echt wel uitgeven. 1 van de gezondste clubs van de wereld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 13 december 2020 om 20:35:

open/sluit de onderstaande quote:

Calavaro schreef op 13 december 2020 om 20:21:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 13 december 2020 om 18:10:

Als Overmars wordt het (weer) tijd om eens goed in te zoomen op AZ, PSV en Fey en een x een Bayern aktie te doen door een speler bij de concurrentie weg te kopen.



Waarom? We hebben nu al geen geld voor een fatsoenlijke spits. Laat staan dat je een speler van je concurrent kunt wegkapen.

Als je bijv. Stengs koopt, kost dat je meer dan 30 miljoen, terwijl een willekeurige Braziliaan van hetzelfde kaliber minder dan de helft kost. Dat doe je dan dus alleen maar om tof te doen.



Wie zegt dat AJAX geen geld heeft om iemand te kopen, bv een spits?
Hebben ze namelijk wel. In de zomer wilde ze ook een spits halen, Suarez, maar ging niet door. Ajax kan echt wel uitgeven. 1 van de gezondste clubs van de wereld.



Dat zegt letterlijk de directeur voetbalzaken, Marc Overmars. Corona, lege stadions, dure huishouding etc. Misschien is er wel geld, maar is het geen goed idee om het nu uit te geven.

Als je niet verder kunt kijken dan Suarez, dan is dat natuurlijk een beetje jammer. Maar het lijkt me meer voor de hand liggend dat ze dat beschikbare geld ergens anders in gestopt hebben.

Neemt niet weg dat het echt een poep idee is om je Suarez geld in een spits van een van de huidige concurrenten te stoppen.. Want ze zijn allemaal duurder, en niemand van hun gaat je verder helpen in de CL.

 

+1/-0

PSV vraagt zelf uitstel in Schmidt zaak bij de KNVB aan en Ajax heeft het weer gedaan. KNVB is volgens hun weer aan 020 kant en naaien ze PSV omdat hun trainer hierdoor de wedstrijd tegen Feyenoord gaat missen. De gasten zijn daar zoooo boos over dat ze het feit missen dat niemand anders behalve hun cluppie PSV de uitstel heeft aangevraagd.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Greco schreef op 21 januari 2021 om 13:36:

PSV vraagt zelf uitstel in Schmidt zaak bij de KNVB aan en Ajax heeft het weer gedaan. KNVB is volgens hun weer aan 020 kant en naaien ze PSV omdat hun trainer hierdoor de wedstrijd tegen Feyenoord gaat missen. De gasten zijn daar zoooo boos over dat ze het feit missen dat niemand anders behalve hun cluppie PSV de uitstel heeft aangevraagd.



Ja belachelijk :D

Zullen wel gefrustreerd zijn dat het onder 'Herr Schmidt' nog steeds niet heel erg soepel loopt eind januari. Je moet ergens de schuld neerleggen en waar is dat makkelijker dan bij de KNV(J)B. In de spiegel kijken zit er niet in bij Philips Sport Verein. Hopelijk staan we eind januari op minimaal 6 punten van die gasten.

 

+1/-0

https://www.nu.nl/voetbal/6105743/psv-trainer-schmidt-vindt-dat-hij-in-zijn-recht-staat-met-kritiek-op-nijhuis.htmllink

Schmidt blijft bij zijn uitspraken. Hoewel ik het niet handig van hem vind ben ik het eerlijk gezegd wel met hem eens. Ongeacht of hij de waarheid spreekt of niet.

KNVB en de sportwereld gedragen zich extreem communistisch. Wij leven toch in een vrij land waar iemand niet bestraft zou mogen om zijn/haar mening?!?! In dit geval word Schmidt bestraft omdat die een mening heeft, maar ik ken genoeg andere trainers/spelers die bestraft zijn omdat ze een mening hadden.

Op het moment dat jij in Nederlandse voetbal kritiek uit op tegenstander, scheidsrechter of een bond word je gelijk keihard aangepakt en bestraft. Het lijk Noord Korea wel. Ik vind dat iemand zijn mening eerlijk moet kunnen delen ongeacht of die mening gegrond, eerlijk of oneerlijk is. DIE vrijheid zou NOOIT ontnomen mogen worden en dit is precies wat KNVB nu doet. Op het moment dat je kritiekuit mag je niet vrijuit spreken. Doe je dat wel dan word je zwaar bestraft. Bizar. Wij leven toch niet onder dictators KNVB.

Het zou toch gek zijn wanneer je op social media of radio/tv opname kritiek op minister president, een politicus of politieke partij uit dat je gelijk gestraft, opgepakt en opgesloten wordt omdat jij je mening eerlijk deelt.

Ik mag Schmidt totaal niet, maar ik vind het hoogstijd voor vrijheid van meningsuiting in de het voetbal wereld.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 22 januari 2021, 15:27:34.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Greco schreef op 22 januari 2021 om 15:19:

(...) Het lijk Noord Korea wel. (...)



Het is veel erger: het lijkt de FIFA wel!

 

+2/-0

Wat krijgen die lampjes geweldig ervanlangs :D
Goed niet te vroeg juichen er is nog 1 helft te voetballen en wij moeten zelf ook nog winnen vandaag.

 

+3/-0

Trololol wat werden die lampjes hard aangepakt in de media en vooral VI. VI stelt terecht vast dat het huidge middenveld te matig en PSV onwaardig is. Waar hadden ze in Ehven ook alweer het meeste geld aan uitgegeven? Iemand enig idee welke linie dat was? :D

Ik kan er wel van genieten. Lampjes iets minder en als ik hun forum zo lees is het allemaal onze schuld, de schuld van KNJB en Naaihuis.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 65 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 61 62 63 64 65

Ajax Forum » Binnenlandse competities » PSV