Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Binnenlandse competities » Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22

Ik vind het vertrek van Priske wel terecht. Hij maakte ook nog ongelukkige uitspraken op televisie waarvan ik niet meer zou denken: op hem kunnen we bouwen / komen we weer terug aan de top. Het oogt allemaal wel wat rommelig hoe het is verlopen deze dagen. Ze hadden natuurlijk met het vervangen van Slot een nagenoeg onmogelijke opgave.

+1/-0

Die gasten gaan Kuyt aanstellen, let op mijn woorden. Dan kan het weleens lachen worden volgend seizoen.

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 10 februari 2025 om 19:40:

Die gasten gaan Kuyt aanstellen, let op mijn woorden. Dan kan het weleens lachen worden volgend seizoen.

Ik vind hem wel relatief leuk als speler toentertijd, maar ik heb geen idee wat hij de laatste jaren heeft gedaan. Flopte hij niet ergens ofzo? Alweer vergeten wat...

+1/-0

Na ruim acht minuten mist NAC Breda een gigantische kans! Feyenoord heeft het ouderwets zwaar in Breda.

+2/-0

Vond de keuze voor Bosschaart als interim best opmerkelijk. Die heeft toch weinig serieuze ervaring als hoofdtrainer, en hij lijkt me ook niet de meest snuggere. Ik moet bij hem ook altijd denken aan die ene Klassieker toen hij na afloop weigerde Huntelaar een hand te geven en hem een soort van kopstoot gaf.

+1/-0

Het wordt op deze manier wel heel makkelijk om sowieso tweede te worden. Echt een onmachtig Feijenoord

+1/-0

Het grootste, beste of leukste talent bij Feyenoord vind ik Sauer. De credits gaan echter uit naar Jan Boskamp: hij zei dit al heel vroeg over deze speler. Zou Feyenoord al spijt hebben dat ze hem voor een heel seizoen hebben verhuurd? Naja, hij ontwikkelt zich in ieder geval goed bij NAC Breda.

+1/-0

Wat zijn doen interesseert mij totaal niet zolang ze maar onder ons eindigen, we hebben beide wedstrijden tegen hun al gewonnen dus de rest is onbelangrijk.

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 16 februari 2025 om 13:09:

Wat zijn doen interesseert mij totaal niet zolang ze maar onder ons eindigen, we hebben beide wedstrijden tegen hun al gewonnen dus de rest is onbelangrijk.

Nou, wat comic relief is altijd wel fijn zo op z'n tijd ;B

+1/-0

We zijn koploper en staan 14 (!!) punten boven de Rotterdammers. :B

+6/-0

Robin van Persie wellicht dus de nieuwe trainer? Ik voorspel dat dit drie keer niks gaat worden.

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22

Ajax Forum » Binnenlandse competities » Feyenoord