Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 319
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Sparta Rotterdam-Ajax
Man van de Wedstrijd Ajax-Telstar: -
Als ik zie hoe naïef de kleintjes tegen PSV spelen, kan ik niet anders dan concluderen dat zij ook dit seizoen moeiteloos kampioen worden. Dit seizoen komt voor ons te vroeg om hen echt uit de dagen. Daarvoor leggen we het af in de breedte om een heel seizoen te laten zien wat we afgelopen 10 dagen hebben laten zien.
Forumreacties: 311
Reg.: 22 september 2023
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 10 november 2024 om 00:02:
Als ik zie hoe naïef de kleintjes tegen PSV spelen, kan ik niet anders dan concluderen dat zij ook dit seizoen moeiteloos kampioen worden. Dit seizoen komt voor ons te vroeg om hen echt uit de dagen. Daarvoor leggen we het af in de breedte om een heel seizoen te laten zien wat we afgelopen 10 dagen hebben laten zien.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 319
Reg.: 14 mei 2024
Forumreacties: 2.662
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 27 november 2024 om 23:11:
Indrukwekkend hoe ze vanavond niet opgaven en maar bleven gaan. De goals vallen dan wel tegen tien man, maar je moet het wel ff doen.
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 1.587
Reg.: 16 augustus 2007
Ik vind de strijd tussen De Jong en Pepi wel interessant worden. Die Amerikaan blijft maar scoren, gisteravond ook weer de winnende (intikkertje maar toch). Laatst reageerde Bosz ook geprikkeld op vragen over Pepi vs De Jong, dat zegt mij dat het wel een beetje speelt intern.
Er komt natuurlijk een moment dat je de ouwe rot op de bank zet als pinchhitter en het jonge talent je eerste spits maakt. Bosz is wel iemand die het gewoon aandurft om dat halverwege het seizoen te doen. Ben benieuwd of dat straks gaat gebeuren en hoe De Jong dan reageert. Lijkt me typisch een speler die daar niet helemaal lekker op gaat.
Forumreacties: 2.662
Reg.: 21 januari 2021
Forumreacties: 311
Reg.: 22 september 2023
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 28 november 2024 om 08:33:
Ik vind de strijd tussen De Jong en Pepi wel interessant worden. Die Amerikaan blijft maar scoren, gisteravond ook weer de winnende (intikkertje maar toch). Laatst reageerde Bosz ook geprikkeld op vragen over Pepi vs De Jong, dat zegt mij dat het wel een beetje speelt intern.
Er komt natuurlijk een moment dat je de ouwe rot op de bank zet als pinchhitter en het jonge talent je eerste spits maakt. Bosz is wel iemand die het gewoon aandurft om dat halverwege het seizoen te doen. Ben benieuwd of dat straks gaat gebeuren en hoe De Jong dan reageert. Lijkt me typisch een speler die daar niet helemaal lekker op gaat.
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 1.587
Reg.: 16 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:BertjeK schreef op 28 november 2024 om 10:45:
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 28 november 2024 om 08:33:
Ik denk dat Bosz dat prima managed. Je ziet nu al dat Pepi meer minuten aan het maken is. Ze hebben een druk programma dus 2 spitsen is totaal niet overbodig. Daarbij zie je nu ook steeds meer dat ze met én de Jong én Pepi spelen, wat natuurlijk ook prima kan, zeker tegen 90% in de eredivisie.
Bijzondere prestaties van zowel Feyenoord als PSV. Feyenoord scoort 3x in 15 minuten en PSV scoort 3x in 6 minuten. Zo draaien ze beide de wedstrijd volledig om.
Laten we hopen dat we dit Nederlands succes vanavond vervolg kunnen geven.
Ajax Forum » Binnenlandse competities » PSV