Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Buitenlandse competities » Champions League 2025/2026

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Knap van PSV wel, ff thuis met 3-1 voorstaan tegen Napoli.

+1/-0

Hopelijk hebben ze voor de TV gekeken hoe het ook kan. Morgen maar laten zien!

+1/-0

Indrukwekkend van PSV. Terwijl je daar flinke progressie ziet, gaat het bij ons van kwaad tot erger.

Dit bericht is gewijzigd op 22 oktober 2025, 11:46:37.

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BertjeK schreef op 21 oktober 2025 om 23:02:

Hopelijk hebben ze voor de TV gekeken hoe het ook kan. Morgen maar laten zien!

Gefeliciteerd Bertje, het is jullie gegund hoor!

Hopelijk kunnen wij vanavond ook iets van resultaat behalen!

+1/-2

Sevic schreef op 21 oktober 2025 om 22:04:

3LittleBirds schreef op 21 oktober 2025 om 21:12:

Toch altijd wel iets om naar uit te kijken een CL wedstrijd. Ik denk de kans dat Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen groter is dan dat we morgen een leuke wedstrijd krijgen te zien.

Dit is een behoorlijk kansloze bijdrage net als we dat we morgen gaan roepen dat bepaalde spelers en de trainer niet goed genoeg zijn. Wat moet je op een gegeven moment nog zeggen.

Het wordt een totale slachting en ik sla 'm over denk ik.

Klaar met Sjon-voetbal. Dit begint op Steijn-taferelen te lijken.

zo denk ik er ook over, maar meestal ga ik dan toch kijken...

+2/-0

3LittleBirds schreef op 22 oktober 2025 om 13:52:

Toch altijd wel iets om naar uit te kijken een CL wedstrijd. Ik denk de kans dat Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen groter is dan dat we morgen een leuke wedstrijd krijgen te zien.

Dit is een behoorlijk kansloze bijdrage net als we dat we morgen gaan roepen dat bepaalde spelers en de trainer niet goed genoeg zijn. Wat moet je op een gegeven moment nog zeggen.

Ja kijk, je wordt al gauw als 'successupporter' weggezet als je aangeeft dat je even afhaakt. Zware onzin natuurlijk, ik volg de club al dertig jaar, ook in slechte tijden. Ik heb Jurgen Colin, Jan van Halst en Yaya Sanogo aan de gang gezien in ons mooie shirt zonder de tv uit te zetten. Dan verdien je sowieso al een erelidmaatschap, maar goed.

Het gaat me erom dat de hele gang van zaken vanaf afgelopen zomer me tegen de borst stuit en dat maakt dat ik geen zin meer heb om te kijken. Had afgelopen weekend ook geen trek in die pot tegen AZ. Het gaat me niet eens om de uitslag, maar om de benadering. Sjon en Alex zijn de club aan het afbreken zolang ze de dienst uitmaken.

Het spel wordt weer vreselijk vanavond en tegen Chelsea gaan we dan sowieso van het kastje naar de muur gestuurd worden. Hopelijk de voorlaatste wedstrijd onder Sjon. Je kunt er principieel op tegen zijn, maar ik hoop dat Twente ons ook nog even stevig van het veld blaast zodat de heren leidinggevenden er definitief niet meer onderuit kunnen.

+3/-0

3LittleBirds schreef op 22 oktober 2025 om 13:52:

Ik denk ook vaak aan overslaan, maar uiteindelijk zit ik toch te kijken. Drank helpt daarbij :)

Vanavond winnen we met 1-3.

+1/-0

Veel goals deze speelronde. Helaas zijn wij een van de slachtoffers 🙄

Als voetballiefhebber ben ik blij met de huidige opzet.

+1/-0

s0lido schreef op 22 oktober 2025 om 22:40:

Tja, we zijn wel de lachertjes in de champions league... 3 gespeeld, 0 punten. 11 tegengoals, 1 goal (penalty).

Maar ook ik vind deze opzet beter. Heb aantal mooie wedstrijden gezien deze speelronde.

+2/-0

BertjeK schreef op 23 oktober 2025 om 08:19:

s0lido schreef op 22 oktober 2025 om 22:40:

Tja, we zijn wel de lachertjes in de champions league... 3 gespeeld, 0 punten. 11 tegengoals, 1 goal (penalty).

Maar ook ik vind deze opzet beter. Heb aantal mooie wedstrijden gezien deze speelronde.

Je ziet ploegen nu vol gas gaan, omdat doelsaldo van belang is in deze opzet. Ik las ergens dat er 71 goals zijn gemaakt in deze speelronde (18 wedstrijden?); bijna 4 per wedstrijd gemiddeld.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Buitenlandse competities » Champions League 2025/2026