Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Buitenlandse competities » Champions League 2025/2026

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Het nieuwe CL-seizoen is begonnen.

Schema Ajax:

Woensdag 17 september: Ajax - Inter (21:00 uur)
Dinsdag 30 september: Olympique Marseille - Ajax (21:00 uur)
Woensdag 22 oktober: Chelsea - Ajax (21:00 uur)
Woensdag 5 november: Ajax - Galatasaray (21:00 uur)
Dinsdag 25 november: Ajax - Benfica (18:45 uur)
Woensdag 10 december: FK Qarabağ - Ajax (18:45 uur)
Dinsdag 20 januari: Villarreal FC - Ajax (21:00 uur)
Woensdag 28 januari: Ajax - Olympiakos (21:00 uur)

+1/-0

Van onze tegenstanders heeft Qarabağ verrassend gewonnen van Benfica na een 2-0 achterstand. Verder ook Villarreal en Marseille in actie geweest (allebei verloren).

+1/-0

Thuis tegen Galatasaray en Olympiakos zijn de 2 makkelijkste?

+1/-0

Het is geen lastige loting als je ziet wat het ook had kunnen zijn. Maar ik zal al lang blij zijn als we thuis een paar punten pakken en niet afgaan tegen de betere ploegen (zo`n zeperd als de 7-1 van psv vorig jaar zit ik écht niet op te wachten) Ik hoop vooral dat het spelen in de CL wat extra`s losmaakt bij de spelers en dat ze er echt wat voor gaan doen. Maar van makkelijke wedstrijden zou ik niet spreken als je al moeite hebt tegen Volendam en PEC.

+1/-0

Ik vind de nieuwe CL-opzet in die zin wel grappig dat je tegen 8 verschillende tegenstanders speelt in korte tijd. In de oude opzet kwam je maar 3 verschillende tegenstanders tegen als je niet overwinterde. Nu krijg je toch een wat beter beeld van waar je staat omdat je meer wedstrijden speelt en tegen allerlei uiteenlopende opponenten.

Villarreal, Olympiakos, Galatasaray. Toch allemaal leuke potjes om naar uit te kijken.

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 17 september 2025 om 14:01:

Ik vind de nieuwe CL-opzet in die zin wel grappig dat je tegen 8 verschillende tegenstanders speelt in korte tijd. In de oude opzet kwam je maar 3 verschillende tegenstanders tegen als je niet overwinterde. Nu krijg je toch een wat beter beeld van waar je staat omdat je meer wedstrijden speelt en tegen allerlei uiteenlopende opponenten.

Villarreal, Olympiakos, Galatasaray. Toch allemaal leuke potjes om naar uit te kijken.

Het mooie is ook dat doelsaldo belangrijk is in de huidige opzet, waardoor ploegen vol gas gaan. Geen gekloot meer met onderling resultaat.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Buitenlandse competities » Champions League 2025/2026