Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Supporterscontact » Coronavoucher

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Middag allen! Als trouwe supporter (jarenlang seizoenkaarthouder) kreeg ook ik de mogelijkheid om een keuze te maken tussen een donatie voor de club of een compensatie. Ik heb voor de compensatie gekozen: echter is er blijkbaar in de afwikkeling iets misgegaan waardoor ik geen bevestiging heb gekregen en de compensatie door mijn neus is geboord. Ik was in de veronderstelling dat ik alles goed had afgerond, er stond ook in mijn account 2 vouchers twv 300 euro als actief. Echter volgens de klantenservice heb ik geen keuze gemaakt en heb ik dus geen recht meer op de compensatie, aangezien ik voor 12 juni een keuze moest maken. Ook alweer 2 nieuwe uittenues gekocht voor mijn zoontjes, dus de club dubbel gespekt, maar heb het gevoel dat ik niet wordt gehoord of serieus wordt genomen. De kwaliteit van de klantenservice is ook uitermate slecht te noemen. Ze blijven gewoon bij hun standpunt dat ik nergens recht op heb.

Iemand anders dergelijke ervaring of tips wat te doen? Het voelt voor mij echt als een koude douche vanuit de ajax fancare.

 

+1/-0

Het is altijd mal, maf en markant dat een bedrijf dat jou heeft afgetroggeld en niet voorziet in haar tegenprestatie, aan jou de inspanningsverplichting in voorwaarden laat voordat je recht hebt op jouw eigendom, en dat het anders bepalen zal dat je het hebt gedoneerd. :D :B B)

Wat mogelijk werkt, om direct afhandeling van jouw aangifte van bedrijfsdiefstal te voorzien, is naar de Flierbosdreef het politiekantoor rijden, dan vragen of de politie in haar auto met jou rijdt naar de Arena-kantoren voor de commerciele afdeling van de NV.

Kijk maar goed zeker rond, hoe op stel en sprong i.p.v. de verongelijkheid en consternatie, ze begrijpen dat jij jouw 600,- € mag opeisen hoe jij maar wilt. Dat heet de Nederlandse Grondwet, waarop jij aanspraak mag maken.

 

+1/-0

Klotesituatie! Misschien informatie inwinnen bij de consumentenbond wat je nog kan doen? 600 euro is teveel geld om het er bij te laten zou ik zeggen. Sowieso slecht dat Ajax hier moeilijk over doet, het is niet alsof ze geen geld op de bank hebben staan ofzo.

 

+1/-0

Hoor graag of je eruit bent gekomen met Ajax.

 

+1/-0

Ik heb precies hetzelfde. Ik ben er echt zeker van dat ik het registratieproces heb voltooid. Doordat de vouchers zichtbaar werden in mijn account, had ik geen enkele reden om daar aan te twijfelen.
Ook twee uittenues voor de kids besteld en ik krijg net dezelfde onbeschofte niet meedenkende reactie van de klantenservice. Teleurstellend hoe er met supporters wordt omgesprongen.

 

+1/-0

Laten we vooral Ajax de weken geven om dit met jullie op te lossen. Is heus niet onmogelijk, maar tijd moet zijn werkelijke werking doen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 07 juli 2020 om 13:49:

Laten we vooral Ajax de weken geven om dit met jullie op te lossen. Is heus niet onmogelijk, maar tijd moet zijn werkelijke werking doen.



"Weken de tijd geven"?! Wat is dat voor onzin?!

Het oplossen van een informaticaprobleem duurt geen weken. En er zullen vast meer gevallen zijn dan bovenstaande twee.

Ik heb overigens geen ervaring met dit soort dingen. Maar ik zou zeker niet opgeven met reclameren totdat volledig duidelijk is wie "fout" zit en waarom.

 

+2/-1

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Supporterscontact » Coronavoucher