Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] Ajax - Willem II

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

Flamengo schreef op 29 januari 2021 om 13:29:

Jullie en ik zien het allemaal verkeerd als we naar de trainer luisteren. Die heeft veel kansen gezien in de eerste helft en die tegengoal had nooit mogen vallen. Ik heb echter in de eerste helft vrijwel niet een kans gezien en het was zo vreselijk slecht dat ik in de rust eerst de eerste helft van Spurs-Liverpool ben gaan kijken om na die eerste helft pas te beginnen aan de opgenomen tweede helft van Ajax.
De goal van Willem was om in te lijsten, een beauty met veel one touch, kan altijd een keer gebeuren. Dus wij zijn allemaal blind is de conclusie van de trainer.




Zoiets zei ik ook al tegen mede-supporters op WhatsApp(groep), die mijn verontwaardiging niet begrepen... Zo van, ik zal het allemaal wel verkeerd zien en zo.. En een wedstrijd onder Frons aka Frank de Boer hebben zitten kijken... Echt he... :denk Nou, nogmaals, tegen een nummer 17, dien je thuis met volle overtuiging te winnen, en dat hoeft niet met 7-0 en mag ook met 3-1 ja... ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ome Michel schreef op 29 januari 2021 om 13:59:

(...)
Echt he... :denk Nou, nogmaals, tegen een nummer 17, dien je thuis met volle overtuiging te winnen, en dat hoeft niet met 7-0 en mag ook met 3-1 ja... ;)



Het mag zelfs met 1-0. Als die volle overtuiging er maar is en de toeschouwers (kijkers) met een goed, voldaan gevoel naar huis gaan.

Dat huidige baggervoetbal past niet bij Ajax. De kritieken hierop zijn inmiddels talrijk. Niet alleen hier.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 29 januari 2021 om 14:09:

open/sluit de onderstaande quote:

Ome Michel schreef op 29 januari 2021 om 13:59:

(...)
Echt he... :denk Nou, nogmaals, tegen een nummer 17, dien je thuis met volle overtuiging te winnen, en dat hoeft niet met 7-0 en mag ook met 3-1 ja... ;)



Het mag zelfs met 1-0. Als die volle overtuiging er maar is en de toeschouwers (kijkers) met een goed, voldaan gevoel naar huis gaan.

Dat huidige baggervoetbal past niet bij Ajax. De kritieken hierop zijn inmiddels talrijk. Niet alleen hier.



Zeker, en die goal mag zelfs in de laatste minuut vallen of in de extra tijd... Zolang ze maar het klassenverschil laten zien, ten opzichte van de nummer 1 tegen de nummer 17!

 

+1/-0

Ik ben 1 van de weinigen die tevreden is met het behaalde resultaat.
Tadic speelt minder dan in zijn 1e seizoen maar hij is oo zo belangrijk voor dit elftal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 29 januari 2021 om 15:13:

Ik ben 1 van de weinigen die tevreden is met het behaalde resultaat.
Tadic speelt minder dan in zijn 1e seizoen maar hij is oo zo belangrijk voor dit elftal.



Nee hoor Michel, ik ben het met je eens. In dit toeschouwer-loze seizoen telt maar 1 ding en dat is zo snel mogelijk kampioen worden.

Mensen die hun kaartje voor Ajax vergelijken vergelijken met een kaartje voor Youp van 't Hek moeten wat mij betreft naar Youp van 't Hek gaan.

Ajax kan niet leven van de seizoenskaarten verkoop.

He moet voor spelers echt een hel zijn om in deze omstandigheden te moeten voetballen. En dan gaan wij wonderen van ze verwachten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 29 januari 2021 om 16:02:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 29 januari 2021 om 15:13:

Ik ben 1 van de weinigen die tevreden is met het behaalde resultaat.
Tadic speelt minder dan in zijn 1e seizoen maar hij is oo zo belangrijk voor dit elftal.



In dit toeschouwer-loze seizoen telt maar 1 ding en dat is zo snel mogelijk kampioen worden.

He moet voor spelers echt een hel zijn om in deze omstandigheden te moeten voetballen. En dan gaan wij wonderen van ze verwachten.



Natuurlijk geven de supporters je vleugels, maar kom op zeg. We mogen toch wel wat meer verwachten? Ik betrap mezelf erop dat ik bijna elke wedstrijd vrij snel afhaak, dat deed ik zelfs niet toen Frank de Boer aan het roer was.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 29 januari 2021 om 16:52:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 29 januari 2021 om 16:02:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 29 januari 2021 om 15:13:

Ik ben 1 van de weinigen die tevreden is met het behaalde resultaat.
Tadic speelt minder dan in zijn 1e seizoen maar hij is oo zo belangrijk voor dit elftal.



In dit toeschouwer-loze seizoen telt maar 1 ding en dat is zo snel mogelijk kampioen worden.

He moet voor spelers echt een hel zijn om in deze omstandigheden te moeten voetballen. En dan gaan wij wonderen van ze verwachten.



Natuurlijk geven de supporters je vleugels, maar kom op zeg. We mogen toch wel wat meer verwachten? Ik betrap mezelf erop dat ik bijna elke wedstrijd vrij snel afhaak, dat deed ik zelfs niet toen Frank de Boer aan het roer was.



Je kunt het niet vergelijken.

In de periode Frank de Boer waren er vaak 50.000 toeschouwers die ze over het dode punt heen hielpen.

Die zijn er nu niet.

Al die wedstrijden zijn nu niets meer dan een besloten oefenwedstrijd op donderdagavond. Je ziet dat niet alleen bij Ajax, maar ook in Engeland, Italie en Spanje waar top 5 ploegen na 5 overwinningen op rij ineens verliezen van de nummer laatst.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 29 januari 2021 om 16:02:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 29 januari 2021 om 15:13:

Ik ben 1 van de weinigen die tevreden is met het behaalde resultaat.
Tadic speelt minder dan in zijn 1e seizoen maar hij is oo zo belangrijk voor dit elftal.



Nee hoor Michel, ik ben het met je eens. In dit toeschouwer-loze seizoen telt maar 1 ding en dat is zo snel mogelijk kampioen worden.

Mensen die hun kaartje voor Ajax vergelijken vergelijken met een kaartje voor Youp van 't Hek moeten wat mij betreft naar Youp van 't Hek gaan.

Ajax kan niet leven van de seizoenskaarten verkoop.

He moet voor spelers echt een hel zijn om in deze omstandigheden te moeten voetballen. En dan gaan wij wonderen van ze verwachten.



Dus als wij niet tevreden zijn met het vertoonde spel de laatste tijd en zeer zeker niet met de vertoning tegen Willem dan moeten wij maar naar Youp gaan???? Dus die spelers die een paar ton per maand bijschrijven op hun conto hoeven daarvoor niet meer te presteren naar hun kwaliteiten? En wij roepen samen met de spelers wij zijn Ajax en kopen een peperdure selectie met de beste voetballers uit de eredivisie maar een prestatie neerzetten die dit rechtvaardigt hoeft niet? En de mensen die zo denken moeten maar naar het theater?
Na vijf minuten Spurs-Liverpool was er al meer gebeurd als na een helft Ajax-Willem. Van der Poel gaat nog net zo hard als voor de corona en als ik NBA kijk zie ik ook topprestaties en zo kan ik nog wel even doorgaan. Van mijn kant dus geen meelij met miljonairs de vermogens verdienen om achter een balletje aan te rennen Het mooiste balletje op aarde dat is waar maar voor een of meer miljoen mag je ook wel wat doen.En dan gaat het niet alleen over deze wedstrijd maar ook uit tegen Willem, Twente, Feyenoord en Fortuna waren ondermaats.
Een prestatie verwachten die een beetje hoort bij het nivo wat ze hebben zijn dan wonderen verwachten???? Jaja.......

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 29 januari 2021 om 15:13:

Ik ben 1 van de weinigen die tevreden is met het behaalde resultaat.
Tadic speelt minder dan in zijn 1e seizoen maar hij is oo zo belangrijk voor dit elftal.



En ook dat is helemaal fout! Dat je zo afhankelijk bent van één persoon en dat de rest niet van Willem II kan winnen. Oftewel, van niveau Willem II blijkt te zijn.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 29 januari 2021 om 16:02:

(...) Het moet voor spelers echt een hel zijn om in deze omstandigheden te moeten voetballen. En dan gaan wij wonderen van ze verwachten.



Het moet voor de spelers juist geweldig zijn om in deze omstandigheden gewoon door te mogen voetballen en hun miljoentjes te mogen incasseren. Alsof er niets aan de hand is.

En als jij denkt dat schijn- en passeerbewegingen, wat doelpunten en goede voorzetten wonderen zijn, geloof jij in een sprookje dat ik niet ken.
(En niet wil kennen!)

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] Ajax - Willem II