Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Oefenduel] [2025/2026] Ajax - Twente

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 17 april 2026 om 12:57:

Sjakie Meulemans schreef op 17 april 2026 om 12:47:

Kiki schreef op 17 april 2026 om 10:38:

Ik hoor Barça al op de deur kloppen voor Wijndal.

In zijn laatste jaar als aanvoerder bij AZ leek het erop dat Owen Wijndal jarenlang de vaste linksback van het Nederlands elftal zou gaan worden. Ajax en Overmars betaalden dan ook zonder aarzeling 10 miljoen euro aan transfersom om hem binnen te halen. Maar uiteindelijk heeft Owen Wijndal nooit de verwachtingen waar kunnen maken. Hij is een grote flop gebleken.

Wijndal is gekocht door H2, niet door Overmars.

Die betaalden ook voor Bassey, Bergwijn en Kaplan veel te veel. En bijna ook voor Ocampos, ware het niet dat de RvC daar godzijdank een stokje voor stak.

Klopt ik ben abuis, Owen Wijndal is door H2 gehaald. Dit nadat de toen al vertrokken Overmars al langere tijd zeer gecharmeerd van hem was en Owen Wijndal een buitengewoon interessante optie vond.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 17 april 2026, 13:35:26.

+2/-0

Sjakie Meulemans schreef op 17 april 2026 om 13:18:

Sevic schreef op 17 april 2026 om 12:57:

Sjakie Meulemans schreef op 17 april 2026 om 12:47:

Kiki schreef op 17 april 2026 om 10:38:

Ik hoor Barça al op de deur kloppen voor Wijndal.

In zijn laatste jaar als aanvoerder bij AZ leek het erop dat Owen Wijndal jarenlang de vaste linksback van het Nederlands elftal zou gaan worden. Ajax en Overmars betaalden dan ook zonder aarzeling 10 miljoen euro aan transfersom om hem binnen te halen. Maar uiteindelijk heeft Owen Wijndal nooit de verwachtingen waar kunnen maken. Hij is een grote flop gebleken.

Wijndal is gekocht door H2, niet door Overmars.

Die betaalden ook voor Bassey, Bergwijn en Kaplan veel te veel. En bijna ook voor Ocampos, ware het niet dat de RvC daar godzijdank een stokje voor stak.

Klopt ik ben abuis, Owen Wijndal is door H2 gehaald. Dit nadat de toen al vertrokken Overmars al langere tijd zeer gecharmeerd van hem was en Owen Wijndal een buitengewoon interessante optie vond.

Interessanter was het geweest om die 10 miljoen op zak te houden en gewoon Tagliafico z'n basisplaats terug te geven die hij zo graag wilde. Hadden we hem ook aanvoerder kunnen maken in plaats van clowntje Stevie.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Oefenduel] [2025/2026] Ajax - Twente