Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Champions League 2025/2026] Ajax - Olympiakos Piraeus

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

+2/-0

+1/-0

+4/-0

+3/-0

+2/-0

Winnen van Olympiakos wordt al lastig genoeg, mochten we wel winnen dan is het aan de goden of we doorgaan of niet.

+2/-0

+3/-0

Olympiakos is een taaie. Tegen de Europese top kunnen ze natuurlijk niet op, maar als ik kijk naar de statistieken op nationaal niveau: slechts eenmaal verloren en 8 goals tegen in 17 wedstrijden. In de CL wonnen ze in de vorige speelronde van Leverkusen.

Als zij winnen zijn ze door, dus we hoeven geen ongemotiveerde ploeg te verwachten. Wellicht dat een behouden tactiek zoals tegen Feyenoord bijv. perfect is tegen zo een ploeg die komt om te winnen?

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 27 januari 2026, 11:11:33.

+2/-0

Opstelling Ajax:

Jaros; Gaaei, Sutalo, Baas, Wijndal; Regeer, Steur, Klaassen; Gloukh, Dolberg, Godts.

+1/-0

Wordt Ajax -Olympiakos alleen uitgezonden op de Ziggo betaalzender waar je een abonnement voor moet hebben en PSV op de openbare zender???

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

EigenKracht schreef op 28 januari 2026 om 19:56:

Wordt Ajax -Olympiakos alleen uitgezonden op de Ziggo betaalzender waar je een abonnement voor moet hebben en PSV op de openbare zender???

Volgens mij moeten beide wedstrijden te zien zijn voor niet-abonnees. Via de Ziggo Go app of website met een gratis account.

-edit

Heb even in de app gekeken. Beide wedstrijden zullen te zien zijn :)

+1/-0

Ik ben ziggo abonnee, wil hem op tv kijken, maar komt op Ziggo sport 2, betaalzender.

Edit: op Ziggo sport extra, gewoon te zien dus, mooi!!

+2/-0

Ik wil even zeggen dat ik het al heel leuk vind dat Ajax nog steeds ergens voor speelt op deze laatste group match day. Geweldig dat ze de afgelopen twee wedstrijden nog gewonnen hebben. Ik heb verder weinig verwachtingen, en laat me graag verrassen.

+1/-0

EigenKracht schreef op 28 januari 2026 om 20:05:

Ik ben ziggo abonnee, wil hem op tv kijken, maar komt op Ziggo sport 2, betaalzender.

Edit: op Ziggo sport extra, gewoon te zien dus, mooi!!

Haha, ik dacht al. Onderdeel van de deal is volgens mij dat de Nederlandse ploegen in Europa gratis te zien moeten zijn, ook voor niet-abonnees.

+1/-0

Ik word nu al gek van het rondspelen achterin en dan vooral in de breedte... Dit is vragen om problemen.

+1/-0

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 28 januari 2026, 21:59:24.

+1/-0

Thuis de mindere tegen Olympiakos, dat is niet best.

+1/-0

We zijn weer kansen aan het verprutsen.

+1/-0

Hoe de fuck is dat geen hands?

+2/-0

s0lido schreef op 28 januari 2026 om 21:47:

Hoe de fuck is dat geen hands?

Veel handsiger wordt het niet.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Champions League 2025/2026] Ajax - Olympiakos Piraeus