Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2024/2025] FC Groningen - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

open/sluit de onderstaande quote:

Kroepoek schreef op 14 mei 2025 om 22:56:

Maak er maar meer dan drie van. Sowieso drie aanvallers, een creatieve middenvelder en een keeper. We moeten echt hopen dat we Brobbey en die clown van een Traoré kunnen lozen.

Een nieuwe keeper hebben we misschien ook nog nodig ja.

tackle schreef op 14 mei 2025 om 23:06:

Dan heb je de lat laag liggen.

Pasveer, Gaaei, Fitz Jim, Brobbey, Berghuis, Rugani, Gorter, Traore, Rasmussen, Henderson, Van den Boomen, Setford en alles wat verhuurd is mogen sowieso vertrekken. KLaassen en Weghorst houden als invaller.
Ik ben er ongetwijfeld nog vergeten.

Er zijn uiteindelijk ook een hoop spelers die je niet noemt. In de verdediging hebben we genoeg kwaliteit. Het middenveld kan er al redelijk mee door als je een creatieve aanvallende middenvelder haalt. Het gaat me vooral om versterkingen voorin. Daarvoor hoe je geen heel bataljon aan spelers te halen. Dat kan de club zich ook niet veroorloven op dit moment.

+1/-0

thomas83 schreef op 14 mei 2025 om 23:21:

Kroepoek schreef op 14 mei 2025 om 22:56:

Maak er maar meer dan drie van. Sowieso drie aanvallers, een creatieve middenvelder en een keeper. We moeten echt hopen dat we Brobbey en die clown van een Traoré kunnen lozen.

Een nieuwe keeper hebben we misschien ook nog nodig ja.

tackle schreef op 14 mei 2025 om 23:06:

Dan heb je de lat laag liggen.

Pasveer, Gaaei, Fitz Jim, Brobbey, Berghuis, Rugani, Gorter, Traore, Rasmussen, Henderson, Van den Boomen, Setford en alles wat verhuurd is mogen sowieso vertrekken. KLaassen en Weghorst houden als invaller.
Ik ben er ongetwijfeld nog vergeten.

Er zijn uiteindelijk ook een hoop spelers die je niet noemt. In de verdediging hebben we genoeg kwaliteit. Het middenveld kan er al redelijk mee door als je een creatieve aanvallende middenvelder haalt. Het gaat me vooral om versterkingen voorin. Daarvoor hoe je geen heel bataljon aan spelers te halen. Dat kan de club zich ook niet veroorloven op dit moment.

Echter denk ik dat we sowieso Hato en Taylor kwijt gaan raken, mogelijk ook Sutalo. Dan is het echt maar zoeken naar spelers die nog wel geschikt zijn.

+1/-0

ElSimao2 schreef op 14 mei 2025 om 23:30:

Echter denk ik dat we sowieso Hato en Taylor kwijt gaan raken, mogelijk ook Sutalo. Dan is het echt maar zoeken naar spelers die nog wel geschikt zijn.

Dan moet je weer naar nieuwe spelers kijken uiteraard. Ik ga alleen uit van wat we nu hebben. En dan geloof ik dat we met een handjevol gerichte aankopen echt nog aanzienlijk beter kunnen worden. Daarvoor hoe je niet je halve selectie te dumpen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2024/2025] FC Groningen - Ajax