Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Vak: -
Forumreacties: 3.715
Reg.: 10 juli 2003
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Eintracht Frankfurt-Ajax
Man van de Wedstrijd PEC Zwolle-Ajax: -
Forumreacties: 3.505
Reg.: 3 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:TADIC10 schreef op 09 maart 2025 om 16:32:
Niet verwacht dit na de eerste helft, maar heerlijk om toch de 3 punten mee te nemen. Kunnen we vanaf nu ook kappen met die Mokio en Traoré? Ik weet dat de spoeling dun is, maar wat zijn dit een stel comedianten zeg.
Dit zal wel niet helemaal politiek correct zijn, maar die Godts loopt toch energieloos rond? Leuk hoor dat je aan de Ramadan meedoet en die keuze wordt als club ook gerespecteerd, maar dan zou ik hem gewoon lekker op ‘t bankie zetten. Prima als jij wil vasten, maar dan loop je ook het risico te banken, want hij is gewoon niet topfit/100% klaar voor een wedstrijd. Die edvardsen is misschien een mindere voetballer, maar die brengt tenminste wel energie.
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.403
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
Eintracht Frankfurt-Ajax 3-1 (2-0)
Man van de Wedstrijd PEC Zwolle-Ajax: Kenneth Taylor
Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 61
Reg.: 4 februari 2011
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 09 maart 2025 om 20:42:
Niet verwacht dit na de eerste helft, maar heerlijk om toch de 3 punten mee te nemen. Kunnen we vanaf nu ook kappen met die Mokio en Traoré? Ik weet dat de spoeling dun is, maar wat zijn dit een stel comedianten zeg.
Dit zal wel niet helemaal politiek correct zijn, maar die Godts loopt toch energieloos rond? Leuk hoor dat je aan de Ramadan meedoet en die keuze wordt als club ook gerespecteerd, maar dan zou ik hem gewoon lekker op ‘t bankie zetten. Prima als jij wil vasten, maar dan loop je ook het risico te banken, want hij is gewoon niet topfit/100% klaar voor een wedstrijd. Die edvardsen is misschien een mindere voetballer, maar die brengt tenminste wel energie.
Echt bevestigd heb ik niet gezien dat Godts aan de Ramadan doet, maar als het zo is heb ik er eigenlijk helemaal geen respect of begrip voor. Prima als je dit op de lokale amateurclub doet of als je tennisser ofzo bent, maar je wordt dik betaald om bij te dragen aan een teamprestatie. Als je dat in gevaar brengt vanwege je eigen levensovertuiging heb ik daar niks mee.
Bij jongens als Mazraoui en Ziyech enzo vind ik dat overigens anders, aangezien die ermee zijn opgegroeid. Godts is een Belgische jongen uit Leuven die uit zichzelf bekeerd is. Leuk maar daar hoeft de club geen nadeel van te ondervinden.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 2.035
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:pony schreef op 10 maart 2025 om 08:26:
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 09 maart 2025 om 20:42:
Echt bevestigd heb ik niet gezien dat Godts aan de Ramadan doet, maar als het zo is heb ik er eigenlijk helemaal geen respect of begrip voor. Prima als je dit op de lokale amateurclub doet of als je tennisser ofzo bent, maar je wordt dik betaald om bij te dragen aan een teamprestatie. Als je dat in gevaar brengt vanwege je eigen levensovertuiging heb ik daar niks mee.
Bij jongens als Mazraoui en Ziyech enzo vind ik dat overigens anders, aangezien die ermee zijn opgegroeid. Godts is een Belgische jongen uit Leuven die uit zichzelf bekeerd is. Leuk maar daar hoeft de club geen nadeel van te ondervinden.
Totale onzin. Elke zichzelf respecterende moslim doet mee aan de ramadan aangezien dit een verplichting is. (Als je gezondheid het toelaat). Dat hij dan minder presteert is natuurlijk niet goed, maar laat hem dan maar gewoon invallen het laatste half uur en zet Edvardsen op zijn plaats.
Forumreacties: 3.779
Reg.: 8 augustus 2001
Het is toch veel simpeler dan dat? Als een speler niet optimaal kan presteren, dan moet hij op de bank of tribune plaatsnemen. Denk dat de technische/medische staf genoeg parameters tot hun beschikking hebben om te bepalen of Godts wel of geen hinder ondervindt van de vastenmaand. We moeten het ook niet te ver willen zoeken natuurlijk .
Ik vind hem sinds zijn laatste blessure ook niet best meer en dat was lang voor de Ramadan begon. Zit momenteel een beetje in een vormdip, wat mij normaal lijkt voor een speler die pas dit seizoen als volwaardig lid deel uitmaakt van de A-selectie. Alle talenten hebben daar last van en hij is daar geen uitzondering op. Het vasten zal wellicht niet helpen, maar ik denk niet dat dat de enigste oorzaak is.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 2.035
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Bjorn121 schreef op 10 maart 2025 om 11:35:
Het is toch veel simpeler dan dat? Als een speler niet optimaal kan presteren, dan moet hij op de bank of tribune plaatsnemen. Denk dat de technische/medische staf genoeg parameters tot hun beschikking hebben om te bepalen of Godts wel of geen hinder ondervindt van de vastenmaand. We moeten het ook niet te ver willen zoeken natuurlijk.
Ik vind hem sinds zijn laatste blessure ook niet best meer en dat was lang voor de Ramadan begon. Zit momenteel een beetje in een vormdip, wat mij normaal lijkt voor een speler die pas dit seizoen als volwaardig lid deel uitmaakt van de A-selectie. Alle talenten hebben daar last van en hij is daar geen uitzondering op. Het vasten zal wellicht niet helpen, maar ik denk niet dat dat de enigste oorzaak is.
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.403
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
Eintracht Frankfurt-Ajax 3-1 (2-0)
Man van de Wedstrijd PEC Zwolle-Ajax: Kenneth Taylor
Godts is al langere tijd minder bepalend, volgens mij sinds zijn blessures is hij al wat minder en dat is al een tijd voor de ramadan, dus dit als excuus aanvoeren is een beetje naïef.
Ik denk dat hij op wedstrijddagen niet aan vasten doet omdat ik hem een keer een bidon zag aangeboden krijgen toen hij gewisseld werd.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 500
Reg.: 14 mei 2024
Eintracht Frankfurt-Ajax 3-2 (1-0)
open/sluit de onderstaande quote:spelbos schreef op 10 maart 2025 om 11:44:
Godts is al langere tijd minder bepalend, volgens mij sinds zijn blessures is hij al wat minder en dat is al een tijd voor de ramadan, dus dit als excuus aanvoeren is een beetje naïef.
Ik denk dat hij op wedstrijddagen niet aan vasten doet omdat ik hem een keer een bidon zag aangeboden krijgen toen hij gewisseld werd.
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2024/2025] PEC Zwolle - Ajax