Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Vak: -
Forumreacties: 3.459
Reg.: 14 december 2005
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Eintracht Frankfurt-Ajax
Man van de Wedstrijd PEC Zwolle-Ajax: -
open/sluit de onderstaande quote:Bjorn121 schreef op 07 maart 2025 om 06:59:
Ik vraag mij af of Henderson geen zin had in de terugwedstrijd, want als je op scherp staat en zo tekeer gaat tegen de ref, ben je ofwel een saboteur, ofwel een idioot.
Forumreacties: 3.459
Reg.: 14 december 2005
Favoriete opstelling: geen
We hebben gisteren met Brobbey, Traoré en Konadu in de spits gespeeld en daarvan vond ik de meest ervaren speler verreweg de minste indruk maken.
Traoré en Berghuis sowieso weer een waardeloze indruk waar ze ook stonden.
Ligt het trouwens aan mij of vallen onze tegenstanders de laatste rtijd echt veelal liever aan over onze linkerkant ipv de rechterkant?
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 4.740
Reg.: 25 april 2004
Favoriete opstelling: 4-3-3
Deze wedstrijd had je wel moeten winnen om een serieuze kans te maken om door te gaan. Helemaal terecht zou dat niet zijn geweest. Ajax kwam strijdlustig over, maar bijna al het gevaar kwam er meer op basis van enthousiasme dan echt goed voetbal. Dat deed Frankfurt echt veel beter, vooral in die dominante fase die ze in de eerste helft hadden. Bij Ajax worden aanvallen het hele seizoen al niet lekker uitgespeeld. Vooral de buitenspelers vielen weer zwaar tegen. Geen van beide verdient op dit moment echt een basisplaats. Aan Brobbey lag het overigens niet, die speelde echt sterk en was samen met Sutalo en Pasveer de grote uitblinker.
Nadat Pasveer geblesseerd uitviel zag je dat het iets minder georganiseerd werd allemaal. Ik miste ook een ervaren kracht als Klaassen wel, want voor Mokio ging het allemaal echt wat te snel. Je had nu met Godts, Baas en Fitz-Jim toch wel een hoop veredelde jeugdspelers die niet helemaal meekonden in het tempo en het fysieke spel. Ik snap ook niet dat Kaplan niet voor Baas werd gebracht, want je ziet tegenstanders al maanden Baas als een verdedigend zwakke plek herkennen. Die zag er onder andere bij de 1-2 niet lekker uit. Ook Mokio niet trouwens. Die was misschien ook wel op, gezien zijn wissel direct daarna. Fitz-Jim en zeker Konadu hadden in de slotfase nog moeten scoren. Eerder in de wedstrijd Traoré ook nog trouwens.
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Europa League 2024/2025] Ajax - Eintracht Frankfurt