Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2024/2025] Ajax - Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax - Feyenoord
Zondag 2 februari 14.30 uur
Johan Cruijff Arena, Amsterdam

+1/-0

Wij hebben het over de situatie-Henderson, het vertrek van Rensch en het uitblijven van een linksbuiten, maar onze vrienden uit Rotterdam verkopen dus gewoon even doodleuk de dag voor de Klassieker hun eerste spits en topscorer. Bijzondere timing, laat ik het daar op houden.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 01 februari 2025 om 22:14:

Wij hebben het over de situatie-Henderson, het vertrek van Rensch en het uitblijven van een linksbuiten, maar onze vrienden uit Rotterdam verkopen dus gewoon even doodleuk de dag voor de Klassieker hun eerste spits en topscorer. Bijzondere timing, laat ik het daar op houden.

Over de linksbuiten gesproken; onze nieuwe aankoop Oliver Edvardsen mag nog niet meedoen. Farioli haalt voor deze wedstrijd Bounida erbij. Taylor of Fitz-Jim zal wel als ''linksbuiten'' starten (gezien het feit dat Akpom nu weg is), maar ben benieuwd of Bounida ook nog minuten gaat maken.

+1/-0

PSV in de slotfase punten verspeeld. Pff, als we morgen winnen (en natuurlijk de lastige inhaalwedstrijd tegen GAE)... :denk

+2/-0

PSV en Utrecht verspelen allebei punten. :)

Ik geloof niet dat we kampioen gaan worden, maar als je morgen wint heb je in ieder geval die tweede plek stevig in handen.

+3/-0

3xA schreef op 01 februari 2025 om 23:03:

Ik geloof niet dat we kampioen gaan worden, maar als je morgen wint heb je in ieder geval die tweede plek stevig in handen.

Haha, zou wat zijn als we met deze selectie kampioen worden... :D

+2/-0

s0lido schreef op 01 februari 2025 om 23:07:

Zou een erg bijzondere titel zijn, gezien waar we vandaan komen en met een selectie die best matig en uit balans is. Maar goed, eerst maar van Feyenoord zien te winnen en Utrecht op 6 (en met een wedstrijd te goed straks wellicht zelfs 9) punten zetten.

+3/-0

3xA schreef op 01 februari 2025 om 23:21:

Zou een erg bijzondere titel zijn, gezien waar we vandaan komen en met een selectie die best matig en uit balans is. Maar goed, eerst maar van Feyenoord zien te winnen en Utrecht op 6 (en met een wedstrijd te goed straks wellicht zelfs 9) punten zetten.

Precies. Het is belangrijk om ons niet te vroeg rijk te rekenen. Deze ploeg moet elke wedstrijd 100% gefocust zijn. Tweede plek is prioriteit. Morgen kunnen we een enorme stap zetten.

+3/-0

Met een centrumspits die tot nu toe één doelpunt heeft gescoord :D

+2/-1

Ik zette NEC - PSV gisteren rond de 88e minuut uit omdat de wedstrijd wel gespeeld was in mijn ogen.

Zie ik vanochtend dat we vanmiddag voor de koppositie gaan spelen :D

Zou het dan zo'n seizoen als 2010/2011 worden? Tot de winterstop hoofdzakelijk gezeik, maar daarna een sterke serie en na een eindsprint in de laatste speelronde de schaal pakken?

Wel eens met bovenstaande posters dat de 2e plaats het belangrijkste doel blijft. Daar op focussen. Maar bizar dat we na vandaag 1e kunnen staan.

+2/-0

Sevic schreef op 02 februari 2025 om 08:53:

Ik zette NEC - PSV gisteren rond de 88e minuut uit omdat de wedstrijd wel gespeeld was in mijn ogen.

Zou het dan zo'n seizoen als 2010/2011 worden? Tot de winterstop hoofdzakelijk gezeik, maar daarna een sterke serie en na een eindsprint in de laatste speelronde de schaal pakken?

Wel eens met bovenstaande posters dat de 2e plaats het belangrijkste doel blijft. Daar op focussen. Maar bizar dat we na vandaag 1e kunnen staan.

Tweede met nog een wedstrijd tegen GAE te goed. En laat dat nou een ploeg zijn waar we in ruim 3 jaar maar 1 keer van hebben gewonnen. Nja, eerst vandaag Feyenoord proberen te verslaan. :denk

Zonde dat we ons niet echt hebben kunnen versterken. Dan had ik wel geloofd in het kampioenschap. Alle ploegen, inclusief PSV, zijn aan het kloten.

+2/-0

s0lido schreef op 02 februari 2025 om 09:07:

Sevic schreef op 02 februari 2025 om 08:53:

Tweede met nog een wedstrijd tegen GAE te goed. En laat dat nou een ploeg zijn waar we in ruim 3 jaar maar 1 keer van hebben gewonnen. Nja, eerst vandaag Feyenoord proberen te verslaan. :denk

Zonde dat we ons niet echt hebben kunnen versterken. Dan had ik wel geloofd in het kampioenschap. Alle ploegen, inclusief PSV, zijn aan het kloten.

Eerste op verliespunten dan, inderdaad.

+3/-0

Deze wedstrijd moet om emotionele redenen gewoon gewonnen worden.
Het is onwaarschijnlijk dat wij de favoriet zijn vandaag, wie had dit na vorig seizoen kunnen denken.
Er zijn nog teveel wedstrijden te spelen om ons al rijk te rekenen, er zijn nog veel punten te verliezen.

Maar eerst vandaag de 3 punten in Amsterdam houden.

+3/-0

Opstelling Ajax: Pasveer; Gaaei, Sutalo, Baas, Hato; Klaassen, Henderson, Taylor; Berghuis, Brobbey, Traoré

Berghuis en Traoré op de flanken dus.

+1/-0

Waarom zit Fitz-Jim op de bank? Rare keuze.
Verder wel logische en verwachte opstelling.

+3/-1

RodyTur10 schreef op 02 februari 2025 om 13:29:

Eerlijk gezegd ben ik blij dat Fitz-Jim vandaag bankt. Maakte de laatste wedstrijden geen goede indruk..

+2/-1

s0lido schreef op 02 februari 2025 om 13:34:

RodyTur10 schreef op 02 februari 2025 om 13:29:

Eerlijk gezegd ben ik blij dat Fitz-Jim vandaag bankt. Maakte de laatste wedstrijden geen goede indruk..

We missen Fitz-Jim nu wel. Taylor en Klaassen zijn niet aanspeelbaar in de opbouw en het middenveld is veel te traag in de omschakeling. Voorlopig zijn het de backs Gaaei en Hato die wel goed in de wedstrijd zitten. Verder erg matig van beide kanten.

+1/-1

Leuk voor Brobbey dat hij eindelijk eens een goal heeft gemaakt.

+3/-0

Pff, ik word zenuwachtig van het getik in en rond de 16.......

+2/-0

Bedankt Makkelie, hoe is dit geen rode kaart?

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2024/2025] Ajax - Feyenoord