Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Europa League 2024/2025] Real Sociedad - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Morgenavond, 21:00 uur.

We zijn goed bezig in de Europa League en kunnen zomaar weer eerste staan. Real Sociedad valt daarentegen nog wat tegen. Gaan zij in eigen huis zaken recht zetten of blijven wij goed op stoom? Ik hoop op het laatste en dat we straks in december een echte topper mogen spelen in Amsterdam, tegen de huidige koploper Lazio Roma. Laten we voor nu wensen dat we ook na morgen in de top 2 staan!

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 27 november 2024 om 20:18:

We zijn goed bezig in de Europa League en kunnen zomaar weer eerste staan. Real Sociedad valt daarentegen nog wat tegen. Gaan zij in eigen huis zaken recht zetten of blijven wij goed op stoom? Ik hoop op het laatste en dat we straks in december een echte topper mogen spelen in Amsterdam, tegen de huidige koploper Lazio Roma. Laten we voor nu wensen dat we ook na morgen in de top 2 staan!

Ik hoop op een grandioos Ajax dat de vloer aanveegt met die Basken maar het is naar mijn mening wellicht verstandiger om enigszins de krachten te sparen voor NEC, Utrecht en AZ in de wedstrijden erna.

Akpom - Weghorst - Berghuis

Vd Boomen - Fitz-Jim

Tahirovic

Hato - Kaplan - Rugani - Gaaei

Pasveer (toch maar wel, Ramaj zou ik niet in zo'n duel er weer in zetten.)

+2/-0

+2/-0

+1/-0

+2/-0

Sevic schreef op 27 november 2024 om 20:59:

Kiki schreef op 27 november 2024 om 20:18:

Ik lees overal dat Sociedad een matig seizoen draait, maar geloof me, dit wordt gewoon een heel lastig potje. Real Sociedad heeft in principe gewoon een goede selectie waarmee ze in Nederland in de subtop, of wellicht zelfs top, zouden meedraaien. Aanvallers als Kubo en Oyarzabal zijn serieuze wapenfeiten. We hebben daar echt niet zomaar gewonnen.

Real Sociedad speelde tot nu toe:

1-1 gelijk uit bij Nice
1-2 verlies thuis tegen Anderlecht
1-2 winst uit bij Maccabi Tel Aviv
2-1 verlies uit bij Viktoria Plzen

De lage stand op de EL-ranglijst is dus iets vertekend omdat ze al 3x uit speelden en nog maar 1 keer thuis. Die verloren ze overigens wel, maar ok.

Volgens mij wonnen ze in de competitie ook (verdiend) van Barca.. Dus raar dat men denkt dat Sociedad een matig seizoen draait.

+2/-0

+2/-0

+2/-0

+4/-0

+3/-0

+1/-0

+4/-0

+2/-0

+2/-0

Als Sosa is verhuurd en Baas nooit meer op linksback speelt dan kan je spijtig genoeg eigenlijk niet om Wijndal als bankzitter heen. De keuze voor Banel en Rasmussen is wel weer heel teleurstellend. Al is Banel wel de enige echte en beschikbare linksbuiten na Godts.

+1/-0

Schijtirritante wedstrijd om te bekijken. Amper voetbal, heel de tijd fouten maken aan beide kanten.

+1/-0

Desondanks had je gewoon met een voorsprong de rust in moeten gaan.

+1/-0

Wie is er trouwens verantwoordelijk voor het bedenken en trainen van de stilstaande fases? Als er nog bespaard moet worden op de loonmassa heb ik wel een tip anders ...

+1/-0

Bjorn121 schreef op 28 november 2024 om 22:13:

Wie is er trouwens verantwoordelijk voor het bedenken en trainen van de stilstaande fases? Als er nog bespaard moet worden op de loonmassa heb ik wel een tip anders ...

Ja er is zoveel geregel iedere keer, dan denk je nou nu komt er wat.

Nou nee hoor.

Is overigens Dave Vos die daar verantwoordelijk voor is.

+1/-0

Die tweede helft is echt tenenkrommend op elk front.

Even los van de totale onkunde van Wijndal, Banel, Rasmussen e.d. ook als team in alles ondermaats. Eerste helft ook al zeer matig, maar stond je tenminste goed.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Europa League 2024/2025] Real Sociedad - Ajax