Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Vak: -
Forumreacties: 3.676
Reg.: 10 juli 2003
Favoriete opstelling: geen
Forumreacties: 3.109
Reg.: 3 juli 2017
Op de invalbuert van Fitz-Jim na vond ik het echt een drama. Het drukzetten was matig, defensief was het niet op orde en aan de bal erg slordig. Onze beide goals vielen redelijk uit het niets en Zwolle was vaak dichtbij.
Wellicht was het idee om hier gewoon zo min mogelijk energie aan te besteden zodat we volle bak kunnen tegen Sociedad, maar vrolijk word je van zulke wedstrijden niet.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 1.605
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Bar slechte wedstrijd gisteren. Je mag echt van vieze mazzel spreken dat je geen tegengoals krijgt en met een overwinning van het veld stapt. Tegen een iets betere tegenstander sta je hier na een half uur gewoon met 0-3 achter met al dat gepruts in balbezit.
Vooral de ervaren krachten bakten er helemaal niets van, opvallend genoeg. Ik vond Klaassen heel slordige, onnavolgbare acties hebben. Knalde een paar keer een bal blind de lucht in, wat tot balverlies leidde. Zijn slechtste wedstrijd sinds zijn terugkeer. Berghuis vond ik heel onzichtbaar spelen, speelt duidelijk nog met de handrem er een beetje op. Traoré stond eind eerste helft al te voetballen alsof het 5-0 stond in de 93e minuut. Henderson vond ik dan de enige senior die nog een enigszins acceptabel niveau haalde, al hield dat ook niet over.
Even over Pasveer, want die wordt dan MotM omdat hij er een handvol ballen uit houdt. Klaassen zegt het als grapje, maar er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in: Remko levert al die ballen in zodat hij daarna mooie reddingen kan maken. Zo zal het niet zitten, maar tjonge jonge, wat stond onze doelman een potje te prutsen in balbezit zeg. Die levert gewoon 3 keer ongeforceerd een bal in waar een levensgrote kans uit komt. En dan reken in een stuk of 4, 5 lange ballen die niet aankomen of zijn gericht naar spelers in buitenspelpositie nog niet mee. Heel slecht signaal dat Pasveer tot MotM is uitgeroepen. Leuk hoor, die reddingen, maar als je zelf ook degene bent met de meeste ongeforceerde persoonlijke fouten in balbezit, dan zie ik dat wel behoorlijk in perspectief.
Wat mij betreft is het tijd voor Ramaj. De verdedigende organisatie staat nu wel een keer, dat argument om voor Pasveer te blijven kiezen verliest langzaamaan zijn kracht en validiteit. Ramaj keept week in, week uit goede wedstrijden in Jong Ajax. Kan hem eigenlijk nooit op fouten betrappen. Maar goed, het zal wel eerst een keer daadwerkelijk tot puntverlies moeten leiden voordat een keeper wordt gewisseld.
Wat die Weghorst nou dacht toen hij inviel, is me ook onduidelijk. Heeft echt alleen maar overtredingen staan maken. Brobbey was geregeld goed aanspeelbaar waardoor je kon doorvoetballen, toen Weghorst erin kwam, was dat voorbij. Dan gooit Farioli vervolgens Gaaei en Wijndal erin, om buitenom te komen en Weghorst te bedienen (denk ik dan), maar dat wordt geheel niet uitgevoerd. Wijndal heeft Ă©Ă©n (matige) voorzet gegeven en Gaaei Ă©Ă©n trekbal (die Klaassen wegtikt voor Fitz-Jim, anders waarschijnlijk 3-0).
Over Wijndal gesproken: belachelijke overtreding. Ik vind hem sowieso slecht invallen dit seizoen. Gaat 'm niet meer worden met deze speler, denk ik. Liever Janse de kans en proberen nog een paar miljoen te maken van deze miskoop.
Enige lichtpuntje gisteren was, zoals hierboven ook al door iemand opgemerkt, de invalbeurt van Fitz-Jim. Brengt direct wat broodnodige creativiteit en voetballend vermogen. Ik vind hem enorm groeien dit seizoen, hij speelt nu al aantoonbaar beter dan in augustus/september. Vooral zijn visie en balbehandeling gaan sterk vooruit. Ben heel blij met deze speler en vind ook dat hij een basisplaats moet houden.
Als straks Godts terug is - las dat hij weer op het veld traint vandaag, hoera - en Berghuis 100% fit, ga je een stuk minder snel tegen dit soort kutwedstrijden aanlopen, denk ik. Hopelijk blijft iedereen straks heel in de (bizar) drukke decembermaand.
Forumreacties: 312
Reg.: 22 september 2023
Wisselvalligheid troef. Er zitten mooie wedstrijden tussen, maar ook wedstrijden die bar en boos zijn. Ik verwacht onder Farioli nog veel meer verrassingen. Zo kan je zomaar topwedstrijden winnen, maar ook zomaar tegen het rechterrijtje punten verspelen.
2 ballen op doel, slechts 5 schoten in totaal... Thuis tegen PEC Zwolle na 90 minuten voetbal
Zwolle had 13 schoten, waarvan 6 op doel...
MotM: Pasveer
Pijnlijke statistieken natuurlijk
Forumreacties: 2.685
Reg.: 21 januari 2021
Ik heb na de 2-0 niet meer opgelet. Weghorst, Wijndal... ik herinner me niks van ze. Pasveer inderdaad erg slordig aan de wedstrijd begonnen; dit gebeurt steeds vaker in de loop van het seizoen. Ook ik zou graag het seizoen willen eindigen met Ramaj in de goal. Dit is echt een wedstrijd die je vorig seizoen niet had gewonnen. Enorm veel kansen tegen in de 1e helft. Uitzonderlijk. Normaal zie ik enkel bij PSV zoveel geluk dat er geen tegengoal hieruit valt.
Forumreacties: 9
Reg.: 9 september 2024
open/sluit de onderstaande quote:BertjeK schreef op 25 november 2024 om 11:52:
Wisselvalligheid troef. Er zitten mooie wedstrijden tussen, maar ook wedstrijden die bar en boos zijn. Ik verwacht onder Farioli nog veel meer verrassingen. Zo kan je zomaar topwedstrijden winnen, maar ook zomaar tegen het rechterrijtje punten verspelen.
2 ballen op doel, slechts 5 schoten in totaal... Thuis tegen PEC Zwolle na 90 minuten voetbal
Zwolle had 13 schoten, waarvan 6 op doel...
MotM: Pasveer
Pijnlijke statistieken natuurlijk
Dat ene aanvalletje met Berghuis en Traoré die passes uitwisselen, Taylor die steekt op Hato en Traoré die achter het standbeen langs net naast prikt was trouwens wel nice. Decimetertje buitenspel, maar dat was een mooie flitsende aanval.
Ook direct het enige moment uit de eerste helft dat het aangluren waard was.
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 4.502
Reg.: 25 april 2004
Het moge inmiddels toch wel duidelijk zijn dat Berghuis niet in dit systeem past. Hij heeft dit seizoen nog niet eens zo vaak meegespeeld, en eigenlijk iedere keer dat hij erin kwam waren er defensieve problemen. Nu is hij nog verre van topfit natuurlijk, maar hij zou een radicaal andere voetballer moeten worden om het te laten werken. Hooguit als een tegenstander echt alleen wil verdedigen zou het misschien incidenteel kunnen werken met hem in de ploeg. We moeten ook niet vergeten dat je onder Ten Hag ook al opvallend vaak overlopen werd als hij op het middenveld speelde. Het was heel voorspelbaar dat het wel ging lopen zodra Fitz-Jim erin kwam. Die heeft wel de ijver, snelheid en wendbaarheid om goed de druk erop te houden en tweede ballen op te pikken.
Overigens vond ik de ploeg ook gewoon niet helemaal gefocust in de openingsfase. Aan het enthousiasme om snel naar voren te willen lag het niet, maar dan moet je wel de simpele dingen goed doen. Dat ging ook vaak bij aanvallen niet goed. De eindpass was steeds onnodig slordig, waardoor je uiteindelijk maar tot heel weinig echte doelpogingen komt. Gelukkig werd er wel effectief met de kansen omgegaan, waar Zwolle wat dat betreft weinig doortastend was. De lange ballen gingen trouwens wel weer aardig. Sinds De Klassieker komen die opvallend vaak aan ineens.
De arbitrage was helaas ook weer matig. Volgens mij werd er duidelijk hands in de zestien gemaakt bij een stand van 0-0, en die gele kaart voor Hato was bespottelijk. Veel ergerlijker vind ik nog dat er in de media altijd direct uitgebreid aandacht voor is als Ajax eens de scheidsrechter mee heeft, zoals eerder al bij die strafschop tegen Heracles. Die corner waaruit Brobbey uiteindelijk scoort was eigenlijk geen corner, maar Ajax heeft dit seizoen ook al zeker 1 tegengoal gekregen na een onterechte corner of vrije trap tegen.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 25 november 2024 om 09:26:
Vooral de ervaren krachten bakten er helemaal niets van, opvallend genoeg. Ik vond Klaassen heel slordige, onnavolgbare acties hebben. Knalde een paar keer een bal blind de lucht in, wat tot balverlies leidde. Zijn slechtste wedstrijd sinds zijn terugkeer. Berghuis vond ik heel onzichtbaar spelen, speelt duidelijk nog met de handrem er een beetje op. Traoré stond eind eerste helft al te voetballen alsof het 5-0 stond in de 93e minuut. Henderson vond ik dan de enige senior die nog een enigszins acceptabel niveau haalde, al hield dat ook niet over.
open/sluit de onderstaande quote:Wat mij betreft is het tijd voor Ramaj. De verdedigende organisatie staat nu wel een keer, dat argument om voor Pasveer te blijven kiezen verliest langzaamaan zijn kracht en validiteit. Ramaj keept week in, week uit goede wedstrijden in Jong Ajax. Kan hem eigenlijk nooit op fouten betrappen. Maar goed, het zal wel eerst een keer daadwerkelijk tot puntverlies moeten leiden voordat een keeper wordt gewisseld.
open/sluit de onderstaande quote:Wat die Weghorst nou dacht toen hij inviel, is me ook onduidelijk. Heeft echt alleen maar overtredingen staan maken. Brobbey was geregeld goed aanspeelbaar waardoor je kon doorvoetballen, toen Weghorst erin kwam, was dat voorbij.
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 25 november 2024 om 20:26:
Het moge inmiddels toch wel duidelijk zijn dat Berghuis niet in dit systeem past. Hij heeft dit seizoen nog niet eens zo vaak meegespeeld, en eigenlijk iedere keer dat hij erin kwam waren er defensieve problemen. Nu is hij nog verre van topfit natuurlijk, maar hij zou een radicaal andere voetballer moeten worden om het te laten werken. Hooguit als een tegenstander echt alleen wil verdedigen zou het misschien incidenteel kunnen werken met hem in de ploeg. We moeten ook niet vergeten dat je onder Ten Hag ook al opvallend vaak overlopen werd als hij op het middenveld speelde. Het was heel voorspelbaar dat het wel ging lopen zodra Fitz-Jim erin kwam. Die heeft wel de ijver, snelheid en wendbaarheid om goed de druk erop te houden en tweede ballen op te pikken.
Overigens vond ik de ploeg ook gewoon niet helemaal gefocust in de openingsfase. Aan het enthousiasme om snel naar voren te willen lag het niet, maar dan moet je wel de simpele dingen goed doen. Dat ging ook vaak bij aanvallen niet goed. De eindpass was steeds onnodig slordig, waardoor je uiteindelijk maar tot heel weinig echte doelpogingen komt. Gelukkig werd er wel effectief met de kansen omgegaan, waar Zwolle wat dat betreft weinig doortastend was. De lange ballen gingen trouwens wel weer aardig. Sinds De Klassieker komen die opvallend vaak aan ineens.
De arbitrage was helaas ook weer matig. Volgens mij werd er duidelijk hands in de zestien gemaakt bij een stand van 0-0, en die gele kaart voor Hato was bespottelijk. Veel ergerlijker vind ik nog dat er in de media altijd direct uitgebreid aandacht voor is als Ajax eens de scheidsrechter mee heeft, zoals eerder al bij die strafschop tegen Heracles. Die corner waaruit Brobbey uiteindelijk scoort was eigenlijk geen corner, maar Ajax heeft dit seizoen ook al zeker 1 tegengoal gekregen na een onterechte corner of vrije trap tegen.
Ik vond Klaassen ook opvallend slordig voor zijn doen. Het beeld dat jij schetst is alleen veel te overdreven. Het ging om twee mislukte ballen of zo. En hij liep bij een serieuze kans Fitz-Jim voor de voeten.
open/sluit de onderstaande quote:Wat mij betreft is het tijd voor Ramaj. De verdedigende organisatie staat nu wel een keer, dat argument om voor Pasveer te blijven kiezen verliest langzaamaan zijn kracht en validiteit. Ramaj keept week in, week uit goede wedstrijden in Jong Ajax. Kan hem eigenlijk nooit op fouten betrappen. Maar goed, het zal wel eerst een keer daadwerkelijk tot puntverlies moeten leiden voordat een keeper wordt gewisseld.
Dit is wat opportunistisch. Pasveer is juist een heel stabiele factor dit seizoen. Als spelers van achteruit durven te voetballen dan gaat het soms ook fout. Je kan het misschien ook niet helemaal los zien van de onwennigheid die Berghuis in de basis brengt. Ik zie graag Ramaj er op niet al te lange termijn in komen, alleen zou hij op dit moment absoluut niet de rust brengen die Pasveer over het algemeen brengt.
open/sluit de onderstaande quote:Wat die Weghorst nou dacht toen hij inviel, is me ook onduidelijk. Heeft echt alleen maar overtredingen staan maken. Brobbey was geregeld goed aanspeelbaar waardoor je kon doorvoetballen, toen Weghorst erin kwam, was dat voorbij.
Weghorst heeft welgeteld 1 overtreding gemaakt. Brobbey vond ik juist vaak weer matig als aanspeelpunt. Constant op de grond, geen enkel besef van medespelers achter zich, en alles gaat ook vaak veel te langzaam. Weghorst had de pech dat de ploeg al snel stopte te voetballen nadat hij erin kwam. Op een gegeven moment werd er een paar keer raar niet voor de optie naar voren gekozen. Zwolle kwam zelfs weer aan aanvallen toe nadat Wijndal en Gaaei erin kwamen.
Forumreacties: 3.109
Reg.: 3 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 26 november 2024 om 08:30:
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 25 november 2024 om 20:26:
Ik vond Klaassen ook opvallend slordig voor zijn doen. Het beeld dat jij schetst is alleen veel te overdreven. Het ging om twee mislukte ballen of zo. En hij liep bij een serieuze kans Fitz-Jim voor de voeten.
Dit is wat opportunistisch. Pasveer is juist een heel stabiele factor dit seizoen. Als spelers van achteruit durven te voetballen dan gaat het soms ook fout. Je kan het misschien ook niet helemaal los zien van de onwennigheid die Berghuis in de basis brengt. Ik zie graag Ramaj er op niet al te lange termijn in komen, alleen zou hij op dit moment absoluut niet de rust brengen die Pasveer over het algemeen brengt.
Weghorst heeft welgeteld 1 overtreding gemaakt. Brobbey vond ik juist vaak weer matig als aanspeelpunt. Constant op de grond, geen enkel besef van medespelers achter zich, en alles gaat ook vaak veel te langzaam. Weghorst had de pech dat de ploeg al snel stopte te voetballen nadat hij erin kwam. Op een gegeven moment werd er een paar keer raar niet voor de optie naar voren gekozen. Zwolle kwam zelfs weer aan aanvallen toe nadat Wijndal en Gaaei erin kwamen.
Thomas, ik vind het leuk en interessant om hier met je te discussiëren, maar dit patroon wil ik nu toch eens aankaarten. Ik zie het vaker in je postings. Je bent geen fan van Brobbey, en als hij dan in jouw ogen slecht presteert, ligt het aan hemzelf. Presteert vervolgens Weghorst nog minder, dan ligt het aan iemand anders. Nu lees ik hier dat de slechte prestatie van Pasveer aan Berghuis ligt.
Dat gaat er bij mij allemaal niet in.
Thomas, ik vind het leuk en interessant om hier met je te discussiëren, maar dit patroon wil ik nu toch eens aankaarten. Ik zie het vaker in je postings. Je bent geen fan van Brobbey, en als hij dan in jouw ogen slecht presteert, ligt het aan hemzelf. Presteert vervolgens Weghorst nog minder, dan ligt het aan iemand anders. Nu lees ik hier dat de slechte prestatie van Pasveer aan Berghuis ligt.
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 26 november 2024 om 20:52:
Je vindt het leuk en interessant om hier met me te discussiëren, maar je wil niet inhoudelijk ingaan op mijn post? Ik snap niet echt wat je nou met die dikgedrukte stukjes wil zeggen. Zeg ik iets dat heel omstreden is als ik stel dat Pasveer een stabiele factor is dit seizoen? Volgens mij zijn een hoop mensen het daar wel over eens.
Over Pasveer zeg ik helemaal niet dat zijn mindere prestatie "aan Berghuis ligt". Wat ik zeg is dat de fouten in de opbouw misschien ook met de onwennigheid die hij brengt te maken zouden kunnen hebben. Hij is immers al een maand of drie niet in de basis begonnen, en Pasveer was ook niet de enige die ballen inleverde. Als het opbouwen van achteruit misgaat kan dat ook met de afstemming met of tussen de middenvelders of andere spelers te maken hebben. Het is niet altijd per se een onzuivere pass.
Als ik spelers bekritiseer dan kijk ik altijd ook naar de context, bij Brobbey is dat niet anders. De dingen die hij verkeerd doet hebben alleen veelal met hemzelf te maken. Hij zoekt bijvoorbeeld zelf altijd het fysieke duel op.
Je doet verder alsof het een voldongen feit is dat Weghorst nog minder dan Brobbey speelde, maar ik vind je onderbouwing in je vorige post niet echt hout snijden. Je beweert dat hij alleen maar overtredingen heeft lopen maken terwijl het er letterlijk maar 1 was. Verder zeg je dat je met Brobbey vaker goed kon doorvoetballen doordat hij in tegenstelling tot Weghorst geregeld goed aanspeelbaar was, maar omgerekend naar speeltijd hadden ze ongeveer evenveel balcontacten, passes en duels. Wel verloor Brobbey aanzienlijk vaker de bal.
En dat een ploeg in het laatste deel van een wedstrijd gas terugneemt is niet ongebruikelijk. Als Brobbey de late invaller was geweest had dat ook hem kunnen overkomen. Ajax verloor daarnaast ook een beetje de controle na het wisselen van de backs. Dat waren dus de laatste tien minuten van de wedstrijd, blessuretijd niet meegerekend. Zo kom je al bijna aan de helft van Weghorst zijn speeltijd in deze wedstrijd.
Op basis van je posts krijg ik een beetje de indruk dat je wat bevooroordeeld bent over Weghorst. Je lijkt hem als een speler te zien die alleen geschikt is als pinchhitter. Laatst na de wedstrijd tegen Twente zei je ook al dat we weinig aan hem hebben gehad in die wedstrijd. Ik noemde vervolgens heel concrete voorbeelden van zijn rol als aanspeelpunt, maar je bent daar niet op ingegaan.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 27 november 2024 om 20:48:
Ik ga best inhoudelijk op je in, maar dan moet je dat wel willen zien.
Weghorst valt afgelopen weekend slecht in en jij wijst dan uitsluitend naar de 'pech dat de ploeg al snel stopte te voetballen'. Aan pech kun je niets doen, kortom: niet de schuld van Weghorst, volgens jou.
Als het om Pasveer gaat benoem je direct dat je zijn instabiele optreden 'niet helemaal los kunt zien van de onwennigheid die Berghuis in de basis brengt'. Dat komt geforceerd op mij over, alsof Pasveer al die ballen inlevert omdat Berghuis 40 meter verderop staat.
Wat betreft Weghorst: ik dacht zelf 3 overtredingen geteld te hebben, maar zie op statistiekensites inderdaad 1 overtreding staan. Dat heb ik dan verkeerd gezien. Feit blijft dat ik hem zwak vond invallen. En ja, ik zie hem primair als pinchhitter, dat heb ik ook vanaf het begin gezegd. Ik vind het een houterige voetballer met weinig techniek, traag bovendien, en ik vind dat hij zich irritant opstelt.
Afgelopen weekend in een interview gelezen dat hij vindt dat hij in zijn tijd bij Man Utd goed gespeeld heeft. Die heeft daar dus in ruim 30 potjes 2 goals gemaakt, waarvan 0 in de Premier League. Kritische zelfreflectie is niet echt aan hem besteed, concludeer ik daar dan maar uit.
Nee, hij zal best af en toe een goal maken en misschien zelfs een wedstrijd voor ons beslissen, maar ik vind het helemaal niks. Doe mij maar Rijkhoff of Konadu als derde spits naast Brobbey en Akpom bij de selectie.
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 28 november 2024 om 18:53:
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 27 november 2024 om 20:48:
Ik ga best inhoudelijk op je in, maar dan moet je dat wel willen zien.
Weghorst valt afgelopen weekend slecht in en jij wijst dan uitsluitend naar de 'pech dat de ploeg al snel stopte te voetballen'. Aan pech kun je niets doen, kortom: niet de schuld van Weghorst, volgens jou.
Als het om Pasveer gaat benoem je direct dat je zijn instabiele optreden 'niet helemaal los kunt zien van de onwennigheid die Berghuis in de basis brengt'. Dat komt geforceerd op mij over, alsof Pasveer al die ballen inlevert omdat Berghuis 40 meter verderop staat.
Wat betreft Weghorst: ik dacht zelf 3 overtredingen geteld te hebben, maar zie op statistiekensites inderdaad 1 overtreding staan. Dat heb ik dan verkeerd gezien. Feit blijft dat ik hem zwak vond invallen. En ja, ik zie hem primair als pinchhitter, dat heb ik ook vanaf het begin gezegd. Ik vind het een houterige voetballer met weinig techniek, traag bovendien, en ik vind dat hij zich irritant opstelt.
Afgelopen weekend in een interview gelezen dat hij vindt dat hij in zijn tijd bij Man Utd goed gespeeld heeft. Die heeft daar dus in ruim 30 potjes 2 goals gemaakt, waarvan 0 in de Premier League. Kritische zelfreflectie is niet echt aan hem besteed, concludeer ik daar dan maar uit.
Nee, hij zal best af en toe een goal maken en misschien zelfs een wedstrijd voor ons beslissen, maar ik vind het helemaal niks. Doe mij maar Rijkhoff of Konadu als derde spits naast Brobbey en Akpom bij de selectie.
Ik heb amper wat gezegd over de prestatie van Weghorst in deze wedstrijd. Dat een ploeg zijn aanvalsdrang een beetje verliest bij een comfortabele voorsprong en een midweekse wedstrijd op komst is een vrij bekend fenomeen in het voetbal. Je kon het volgens mij vrij duidelijk zien in deze wedstrijd.
Over Berghuis ze ik niet dat het met absolute zekerheid aan hem lag, maar zei ik dat het voor het mindere spel misschien ook een rol speelt dat hij nu in de basis stond. Dat is immers de enige verandering ten opzichte van voorgaande wedstrijden, en Pasveer was dus ook niet de enige die in de fout ging. Het zou goed kunnen dat de afspraken met een nieuwe speler net iets minder duidelijk zijn of minder snel worden uitgevoerd of zo.
Voetballende keepers die risico's durven te nemen leveren wel eens een balletje in, maar zoveel als deze wedstrijd hebben we dat nog niet gezien. Om dan na deze wedstrijd te pleiten om hem te vervangen met Ramaj vind ik dan wel wat opportunistisch. Ook al omdat Ramaj juist ook zo'n speler is die veel risico's neemt en wel eens een bal gevaarlijk verspeelt.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 28 november 2024 om 19:52:
Ik vind Ramaj juist helemaal niet zoveel risico nemen. In JA heb ik hem het hele jaar nog geen rare ballen zien verspelen. En ik pleit er al sinds augustus voor om Pasveer te vervangen, heeft niks met opportunisme te maken, gewoon met de jongere doelman met toekomst het vertrouwen en de speelminuten willen geven. Waarde creëren. Ramaj houdt die balletjes er ook wel uit hoor, die Remko eruit houdt. Zo geweldig speelt Pasveer echt niet.
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2024/2025] Ajax - PEC Zwolle