Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2024/2025] Ajax - sc Heerenveen

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

Kroepoek schreef op 11 augustus 2024 om 23:42:

open/sluit de onderstaande quote:

BertjeK schreef op 11 augustus 2024 om 19:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 11 augustus 2024 om 18:50:

Ook fijn om eens een betere tweede helft te spelen. Eindelijk eens een coach die een omzetting kan doen waardoor je meer grip krijgt en het druk zetten veel beter gaat / staat.

Taylor moet toch z’n bankplekkie geclaimd hebben na de afgelopen weken inclusief deze invalbeurt. Die heeft echt geen idee waar ie moet lopen.

Paar vielen door de mand, paar hebben zich gemanifesteerd.

Zeer hoopgevend begin. Verdiende overwinning, niks weggegeven op een paar momenten eerste kwart na.



We zijn al snel tevreden merk ik. 1-0 thuis tegen Heerenveen.



Dat is, gezien het feit waar we vandaan komen en het huidige materiaal, wel een heel zwart-witte kijk op de wedstrijd zeg. Het zijn bijna allemaal dezelfde spelers als vorig jaar, toen we met moeite 5e werden en nu verwacht jij dat we ze met sprankelend voetbal met 3-0 of 4-0 van de mat spelen?



Het was gewoon slap. Vorig jaar wonnen we thuis nog met prima cijfers. Heerenveen stelt gewoon niks voor. Een van de laatste wedstrijden, nog in eigen huis afgedroogd door PSV met 0-8.

Laten we niet doen alsof Heerenveen de topclub van 5 jaar geleden is.

 

+1/-2

Die wedstrijd thuis vorig jaar was schandalig slecht. Scorebordjournalistiek.

Als je hier ook gewoon je 80-100% kansen had afgemaakt vandaag was het 5-0 geworden en was de stemming bij velen anders geweest. Ook scorebordjournalistiek.

 

+5/-0

Er lopen hier twee discussies door elkaar.

Een aantal mensen - waaronder ikzelf - bespreekt de wedstrijd in positieve zin, met woorden als 'bemoedigend' en 'hoopgevend'. Dat betekent niet dat het spel zoals tegen Heerenveen het beeld is dat we uiteindelijk graag willen zien.

De lat ligt aanzienlijk hoger.

Maar Farioli is aan de slag met nagenoeg dezelfde selectie als waarmee zijn voorgangers de ene na de andere tegengoal kregen, zelfs tegen clubs uit het rechterrijtje. Farioli is aan de gang geweest om de boel achterin fatsoenlijk te organiseren, zodat het geen schiettent meer is. Dat is nu gelukt.

Mogen we op den duur attractiever voetbal en meer spektakel verwachten? Absoluut. Als Farioli rond de kerst nog zulk spel op de mat legt, ben ik ook zeer kritisch. Iedereen, denk ik. Maar in deze fase vind ik de 0 houden, georganiseerd drukzetten en werken aan vastigheid (vooral op het middenveld) het meest cruciaal. En dat gebeurt.

Je kunt geen dominant, aanvallend en attractief voetbal spelen als je elke wedstrijd tegen 2 of 3 tegengoals aanloopt.

Farioli verdient gewoon credits en het saaie, 'degelijke' spel dat we nu zien is een fase waar we, als het goed is, doorheen komen. Wat niet betekent dat ik het met al zijn keuzes eens ben. Als straks Pasveer tegen Feyenoord twee keer een bal inlevert en nog een keer niet in de hoek komt waardoor je met 3-0 het schip in gaat, komt dat op het conto van Farioli. Anderzijds, als je daar ook de 0 houdt en gelijkspeelt of zelfs wint, en verdedigers geven aan dat de organisatie achterin mede door Pasveer goed staat, verdient Farioli ook daar de credits en heb ik - en velen met mij - ongelijk gehad.

Roepen om spektakel heeft nu geen zin. Eerst verzorgd aan het voetballen komen. Als er in januari nog steeds geen spektakel is, dan hebben we reden tot klagen.

 

+7/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BertjeK schreef op 12 augustus 2024 om 08:36:

open/sluit de onderstaande quote:

Kroepoek schreef op 11 augustus 2024 om 23:42:

open/sluit de onderstaande quote:

BertjeK schreef op 11 augustus 2024 om 19:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 11 augustus 2024 om 18:50:

Ook fijn om eens een betere tweede helft te spelen. Eindelijk eens een coach die een omzetting kan doen waardoor je meer grip krijgt en het druk zetten veel beter gaat / staat.

Taylor moet toch z’n bankplekkie geclaimd hebben na de afgelopen weken inclusief deze invalbeurt. Die heeft echt geen idee waar ie moet lopen.

Paar vielen door de mand, paar hebben zich gemanifesteerd.

Zeer hoopgevend begin. Verdiende overwinning, niks weggegeven op een paar momenten eerste kwart na.



We zijn al snel tevreden merk ik. 1-0 thuis tegen Heerenveen.



Dat is, gezien het feit waar we vandaan komen en het huidige materiaal, wel een heel zwart-witte kijk op de wedstrijd zeg. Het zijn bijna allemaal dezelfde spelers als vorig jaar, toen we met moeite 5e werden en nu verwacht jij dat we ze met sprankelend voetbal met 3-0 of 4-0 van de mat spelen?



Het was gewoon slap. Vorig jaar wonnen we thuis nog met prima cijfers. Heerenveen stelt gewoon niks voor. Een van de laatste wedstrijden, nog in eigen huis afgedroogd door PSV met 0-8.

Laten we niet doen alsof Heerenveen de topclub van 5 jaar geleden is.



Laten we niet doen alsof Ajax de topclub van 5 jaar geleden is, toen het overigens 4-4 werd tegen Heerenveen.

Jouw verwachtingspatroon is, gezien de samenstelling van de selectie en het afgelopen seizoen in ogenschouw nemend, op dit moment onrealistisch hoog.

 

+5/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 12 augustus 2024 om 01:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Kroepoek schreef op 11 augustus 2024 om 23:42:

open/sluit de onderstaande quote:

BertjeK schreef op 11 augustus 2024 om 19:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 11 augustus 2024 om 18:50:

Ook fijn om eens een betere tweede helft te spelen. Eindelijk eens een coach die een omzetting kan doen waardoor je meer grip krijgt en het druk zetten veel beter gaat / staat.

Taylor moet toch z’n bankplekkie geclaimd hebben na de afgelopen weken inclusief deze invalbeurt. Die heeft echt geen idee waar ie moet lopen.

Paar vielen door de mand, paar hebben zich gemanifesteerd.

Zeer hoopgevend begin. Verdiende overwinning, niks weggegeven op een paar momenten eerste kwart na.



We zijn al snel tevreden merk ik. 1-0 thuis tegen Heerenveen.



Dat is, gezien het feit waar we vandaan komen en het huidige materiaal, wel een heel zwart-witte kijk op de wedstrijd zeg. Het zijn bijna allemaal dezelfde spelers als vorig jaar, toen we met moeite 5e werden en nu verwacht jij dat we ze met sprankelend voetbal met 3-0 of 4-0 van de mat spelen?



Als je dan toch die vergelijking met vorig seizoen wil maken, vorig seizoen werd Heerenveen thuis 4-1, het jaar ervoor 5-0. Dus wat dat betreft...

We moeten natuurlijk niet teveel waarde hechten aan 1 wedstrijd, maar zoals al gesteld had Heerenveen de bal meer dan wij. Wij hadden maar 48% balbezit (PSV gisteren 78%) en werden voornamelijk gevaarlijk in de omschakeling waarbij snel (vaak door Berghuis) de diepte gezocht werd met een directe pass.

Of je dit nou Farioli-bal, catenaccio, op zijn PSVs / Italiaans of iets anders noemt, dit is niet de richting die ik hoop dat we opgaan. De angst wordt natuurlijk vergroot door het feit dat Nice vorig jaar ook weinig tegen kreeg maar niet bepaald veel zelf creeerde. We hebben veel reacties van hun supporters gelezen dat ze er geen zak aan vonden. Laten we niet hopen dat Francesco die lijn doortrekt, want het voelde bijna als werk om deze wedstrijd aan te gluren. Juist tegen een vaak open tegenstander als Heerenveen moet er meer gebracht worden qua spektakel.



Die uitslagen zijn allemaal scorebordjournalistiek. Zoals eerder gezegd speelde in 2019 het beste Ajax in bijna 25 jaar thuis 4-4 tegen Heerenveen, dat in dat seizoen gewoon anoniem 11e werd.

Dat Heerenveen een fractie meer de bal had, zegt mij in deze fase ook niet zoveel. En sowieso boeit me dat minder dan jaren geleden, want het hoeft niet altijd een uiting van dominantie te zijn. Enkel Frank de Boer vindt dat een uiting van dominantie. Het gaat me erom wat je met de bal doet en eigenlijk had Ajax prima met 2-0 of 3-0 kunnen winnen, maar we zijn aanvallend gewoon onmachtig en er is geen creativiteit vanuit het middenveld. Verder vind ik je vergelijking met PSV natuurlijk heel krom, dat hoef ik je toch niet uit te leggen? Dat weet je best.

Ik ga er niet vanuit dat Farioli behoudend met Ajax blijft spelen, want hij weet ook wel wat de verwachtingen in Amsterdam zijn. Bij Nice had hij aanvallend overigens ook weinig slagkracht. Het zal er vanaf hangen hoeveel versterkingen Ajax nog binnenkrijgt, maar ik snap heel goed dat hij deze jongens eerst leert hoe je jezelf positioneert op het veld en geen gatenkaas ervan maakt.

Heel eerlijk: als er niets meer bijkomt, dan ga ik de lat dit seizoen echt niet hoog leggen op het gebied van attractief voetbal. Je kunt niet in één seizoen van het slechtste voetbal in tientallen jaren met dezelfde selectie, overgaan naar heel attractief voetbal. Dan neem ik genoegen met kleinere stapjes vooruit op dat vlak en hopen op een tweede plek en CL-voetbal.

 

+5/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kroepoek schreef op 12 augustus 2024 om 13:08:

open/sluit de onderstaande quote:

BertjeK schreef op 12 augustus 2024 om 08:36:

open/sluit de onderstaande quote:

Kroepoek schreef op 11 augustus 2024 om 23:42:

open/sluit de onderstaande quote:

BertjeK schreef op 11 augustus 2024 om 19:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 11 augustus 2024 om 18:50:

Ook fijn om eens een betere tweede helft te spelen. Eindelijk eens een coach die een omzetting kan doen waardoor je meer grip krijgt en het druk zetten veel beter gaat / staat.

Taylor moet toch z’n bankplekkie geclaimd hebben na de afgelopen weken inclusief deze invalbeurt. Die heeft echt geen idee waar ie moet lopen.

Paar vielen door de mand, paar hebben zich gemanifesteerd.

Zeer hoopgevend begin. Verdiende overwinning, niks weggegeven op een paar momenten eerste kwart na.



We zijn al snel tevreden merk ik. 1-0 thuis tegen Heerenveen.



Dat is, gezien het feit waar we vandaan komen en het huidige materiaal, wel een heel zwart-witte kijk op de wedstrijd zeg. Het zijn bijna allemaal dezelfde spelers als vorig jaar, toen we met moeite 5e werden en nu verwacht jij dat we ze met sprankelend voetbal met 3-0 of 4-0 van de mat spelen?



Het was gewoon slap. Vorig jaar wonnen we thuis nog met prima cijfers. Heerenveen stelt gewoon niks voor. Een van de laatste wedstrijden, nog in eigen huis afgedroogd door PSV met 0-8.

Laten we niet doen alsof Heerenveen de topclub van 5 jaar geleden is.



Laten we niet doen alsof Ajax de topclub van 5 jaar geleden is, toen het overigens 4-4 werd tegen Heerenveen.

Jouw verwachtingspatroon is, gezien de samenstelling van de selectie en het afgelopen seizoen in ogenschouw nemend, op dit moment onrealistisch hoog.



Helemaal mee eens. Mensen lijken vergeten te zijn hoe schandalig slecht Ajax de afgelopen 2 jaar was. Dit draai je niet ineens om en al helemaal niet met grotendeels dezelfde selectie. Het heeft tijd nodig. Nu eerst zorgen dat de verdediging op orde is, zorgen dat je goede resultaten boekt en daarna kun je gaan denken aan goed aanvallend voetbal voor zover dat mogelijk is. Hopelijk zorgen deze resultaten ervoor dat bepaalde spelers toch nog verkocht kunnen worden en dat de club zich dan eindelijk kan versterken.

 

+4/-0

Gematigd tevreden. Vond de eerste helft wel echt heel beroerd, vooral hoe Heerenveen zich steeds zo makkelijk onder de druk vandaan wist te voetballen. Aan de andere kant had Ajax zelf in de opbouw behoorlijk wat moeite met twee spelers van Heerenveen voorin met daar een blok van vier achter. Niet dat er echt gevaarlijk ballen werden ingeleverd of zo, maar iedere pass werd zo wel erg voorspelbaar. Alleen over de vele aangekomen crosspasses was ik wel tevreden. Godts kwam daardoor veel aan de bal. Ik vond dat hij daar wel erg weinig mee deed. Hoewel hij met wat mazzel op twee assists had kunnen komen was de eindpass of laatste actie vaak heel slecht. Ook Hlynsson vond ik veel te weinig brengen. Die is sowieso niet goed genoeg. Zelfs met iemand als Klaassen op die plek win je uiteindelijk met 3-0 of zo.

De tweede helft was al beduidend beter, mede ook door een heel goede invalbeurt van Forbs. Henderson vond ik ook zo slecht nog niet in een wat aanvallendere rol dan gebruikelijk. Eigenlijk begin ik steeds meer naar Mannsverk op zes te neigen. Hij beweegt dan wel lelijk, maar hij is een stuk sneller dan Henderson, positioneert zich vaak goed en hij kan ook het spel versnellen door een bal een keer te raken of te dribbelen.

Janse viel me bepaald niet tegen op linksback. In de eerste helft leek het niet ideaal tegen een logisch veel wendbaardere tegenstander, maar hij verdedigde veel beter dan centrumverdedigers doorgaans doen als ze op back komen te spelen. Daarnaast heeft hij aanvallend ook wel goed zijn momenten gekozen.

Ik sta overigens volledig achter de keuze van Farioli om veel spelers een andere kans te geven. Ik ben altijd wel een voorstander van veel rouleren met een vaste kern van een mannetje of 15/16. Op die manier hou je spelers scherp, fris en betrokken en voorkom je ook situaties waarin een basisspeler geblesseerd raakt en zijn vervanger totaal geen ritme heeft, zoals we vorig seizoen te vaak hebben gezien.

 

+6/-0

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 12 augustus 2024 om 21:18:

Gematigd tevreden. Vond de eerste helft wel echt heel beroerd, vooral hoe Heerenveen zich steeds zo makkelijk onder de druk vandaan wist te voetballen. Aan de andere kant had Ajax zelf in de opbouw behoorlijk wat moeite met twee spelers van Heerenveen voorin met daar een blok van vier achter. Niet dat er echt gevaarlijk ballen werden ingeleverd of zo, maar iedere pass werd zo wel erg voorspelbaar. Alleen over de vele aangekomen crosspasses was ik wel tevreden. Godts kwam daardoor veel aan de bal. Ik vond dat hij daar wel erg weinig mee deed. Hoewel hij met wat mazzel op twee assists had kunnen komen was de eindpass of laatste actie vaak heel slecht. Ook Hlynsson vond ik veel te weinig brengen. Die is sowieso niet goed genoeg. Zelfs met iemand als Klaassen op die plek win je uiteindelijk met 3-0 of zo.

De tweede helft was al beduidend beter, mede ook door een heel goede invalbeurt van Forbs. Henderson vond ik ook zo slecht nog niet in een wat aanvallendere rol dan gebruikelijk. Eigenlijk begin ik steeds meer naar Mannsverk op zes te neigen. Hij beweegt dan wel lelijk, maar hij is een stuk sneller dan Henderson, positioneert zich vaak goed en hij kan ook het spel versnellen door een bal een keer te raken of te dribbelen.

Janse viel me bepaald niet tegen op linksback. In de eerste helft leek het niet ideaal tegen een logisch veel wendbaardere tegenstander, maar hij verdedigde veel beter dan centrumverdedigers doorgaans doen als ze op back komen te spelen. Daarnaast heeft hij aanvallend ook wel goed zijn momenten gekozen.

Ik sta overigens volledig achter de keuze van Farioli om veel spelers een andere kans te geven. Ik ben altijd wel een voorstander van veel rouleren met een vaste kern van een mannetje of 15/16. Op die manier hou je spelers scherp, fris en betrokken en voorkom je ook situaties waarin een basisspeler geblesseerd raakt en zijn vervanger totaal geen ritme heeft, zoals we vorig seizoen te vaak hebben gezien.



Hij had nog wel wat aardige acties, maar voor mij toonde Godts hier inderdaad voornamelijk aan wat voor matige speler hij is. Langzaam, zwak en technisch redelijk maar niet top. Twee goede acties maar er was meer mogelijk. Lelijk om te zeggen maar Bergwijn is beter. Hoop alsnog dat ie verkocht wordt, maar in een wat behoudender systeem zoals wat er nu gespeeld wordt komt hij beter tot zijn recht.

Mannsverk voor Henderson zou prima zijn, vooral als je die laatste dan zou verkopen.

Ik ben ook een fan van veel wisselen, zeker als, zoals bij ons, het qua kwaliteit niet heel veel uitmaakt tussen basis en invaller.

Vind Farioli zijn keuzes goed verwoorden en uitleggen. Vraag me wel af of we voldoende voetbal te zien gaan krijgen of dat we echt definitief overschakelen op catenaccio.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 12 augustus 2024 om 22:09:

Hij had nog wel wat aardige acties, maar voor mij toonde Godts hier inderdaad voornamelijk aan wat voor matige speler hij is. Langzaam, zwak en technisch redelijk maar niet top. Twee goede acties maar er was meer mogelijk. Lelijk om te zeggen maar Bergwijn is beter. Hoop alsnog dat ie verkocht wordt, maar in een wat behoudender systeem zoals wat er nu gespeeld wordt komt hij beter tot zijn recht.

Mannsverk voor Henderson zou prima zijn, vooral als je die laatste dan zou verkopen.

Ik ben ook een fan van veel wisselen, zeker als, zoals bij ons, het qua kwaliteit niet heel veel uitmaakt tussen basis en invaller.

Vind Farioli zijn keuzes goed verwoorden en uitleggen. Vraag me wel af of we voldoende voetbal te zien gaan krijgen of dat we echt definitief overschakelen op catenaccio.



Dit klinkt allemaal wel heel erg geforceerd. Traag is hij echt niet en aan zijn eindpass kan hij nog wel werken. Dat kan ook makkelijker gemaakt worden als er voorin wat meer spelpatronen zijn. Ik vind iedereen ook vaak nog op een wat laag tempo vrijlopen. Als je dat agressiever doet dan breng je meer verwarring en komt er uiteindelijk ergens ruimte.

Bergwijn is wel beter dan Godts op dit moment ja. Ik zie de combi van Traoré en Forbs op de vleugels ook best wel zitten. Die vullen elkaar qua type spelers mooi aan. Maar wij betreft gaat Godts al best veel spelen.

De belangrijkste reden om Henderson op te stellen is vooral om zijn leiderschap. Puur en alleen naar het voetbal kijkend vind ik Mannsverk minstens zo geschikt, zelfs al is Henderson op dit moment misschien wat degelijker. Verkopen lijkt me dus zeker bespreekbaar. Ik denk dat het voor de club uiteindelijk het beste is als je hem, Berghuis en eventueel ook Bergwijn van de hand doet en ze vervangt met twee dragende spelers.

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 12 augustus 2024 om 22:29:

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 12 augustus 2024 om 22:09:

Hij had nog wel wat aardige acties, maar voor mij toonde Godts hier inderdaad voornamelijk aan wat voor matige speler hij is. Langzaam, zwak en technisch redelijk maar niet top. Twee goede acties maar er was meer mogelijk. Lelijk om te zeggen maar Bergwijn is beter. Hoop alsnog dat ie verkocht wordt, maar in een wat behoudender systeem zoals wat er nu gespeeld wordt komt hij beter tot zijn recht.

Mannsverk voor Henderson zou prima zijn, vooral als je die laatste dan zou verkopen.

Ik ben ook een fan van veel wisselen, zeker als, zoals bij ons, het qua kwaliteit niet heel veel uitmaakt tussen basis en invaller.

Vind Farioli zijn keuzes goed verwoorden en uitleggen. Vraag me wel af of we voldoende voetbal te zien gaan krijgen of dat we echt definitief overschakelen op catenaccio.



Dit klinkt allemaal wel heel erg geforceerd. Traag is hij echt niet en aan zijn eindpass kan hij nog wel werken. Dat kan ook makkelijker gemaakt worden als er voorin wat meer spelpatronen zijn. Ik vind iedereen ook vaak nog op een wat laag tempo vrijlopen. Als je dat agressiever doet dan breng je meer verwarring en komt er uiteindelijk ergens ruimte.

Bergwijn is wel beter dan Godts op dit moment ja. Ik zie de combi van Traoré en Forbs op de vleugels ook best wel zitten. Die vullen elkaar qua type spelers mooi aan. Maar wij betreft gaat Godts al best veel spelen.

De belangrijkste reden om Henderson op te stellen is vooral om zijn leiderschap. Puur en alleen naar het voetbal kijkend vind ik Mannsverk minstens zo geschikt, zelfs al is Henderson op dit moment misschien wat degelijker. Verkopen lijkt me dus zeker bespreekbaar. Ik denk dat het voor de club uiteindelijk het beste is als je hem, Berghuis en eventueel ook Bergwijn van de hand doet en ze vervangt met twee dragende spelers.



De vraag moet naar mijn mening eerst zijn wat voor speelstijl we uiteindelijk nastreven. In een systeem zoals gisteren zouden een hoop jongens goed uit de verf moeten komen, zoals Branco, Bergwijn, Forbs etc. Aan een Akpom heb je in een dergelijk systeem helemaal niks, dus die moet je dan zeker verkopen.

Wil je echter toch meer toe naar hoge pressie, voetballen op de helft van de tegenstander, korte passing etc. dan komen weer andere spelers beter uit de verf en zijn anderen minder geschikt. Dan zijn Bergwijn, Branco, Forbs (als basisspeler) weer garanties op een heleboel frustratie. Akpom komt daarentegen vaak dichter bij het doel en komt dan in zijn kracht.

Ik ben zelf voor optie 2.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 12 augustus 2024 om 23:32:

De vraag moet naar mijn mening eerst zijn wat voor speelstijl we uiteindelijk nastreven. In een systeem zoals gisteren zouden een hoop jongens goed uit de verf moeten komen, zoals Branco, Bergwijn, Forbs etc. Aan een Akpom heb je in een dergelijk systeem helemaal niks, dus die moet je dan zeker verkopen.

Wil je echter toch meer toe naar hoge pressie, voetballen op de helft van de tegenstander, korte passing etc. dan komen weer andere spelers beter uit de verf en zijn anderen minder geschikt. Dan zijn Bergwijn, Branco, Forbs (als basisspeler) weer garanties op een heleboel frustratie. Akpom komt daarentegen vaak dichter bij het doel en komt dan in zijn kracht.

Ik ben zelf voor optie 2.



De speelstijl die Farioli voor ogen heeft is vrij helder denk ik. Ik ben het met je eens dat Akpom daar in elk geval in de fase waarin het team nu zit, waarin we vaak nog niet de hele wedstrijd effectief druk kunnen zetten en aanvallen, niet helemaal in past. Branco is ook niet ideaal door zijn atletische beperkingen. Forbs is juist heel geschikt. Bergwijn zou dat ook moeten zijn, zeker als Farioli hem ook energieker kan laten spelen. Maar zelfs als dat niet helemaal lukt zou hij het veel beter moeten doen, simpelweg door de veel betere manier waarop buitenspelers worden aangespeeld en zijn afgestemd op de back. En ik denk dat je hem ook als spits zou kunnen gebruiken.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2024/2025] Ajax - sc Heerenveen