Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2023/2024] Utrecht - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Een toch al beladen duel en nu zeker. Ben benieuwd of de wedstrijd het eindsignaal haalt.

Kan helaas niet kijken i.v.m. een eigen wedstrijd voor de beker, als coach.

Hopelijk winnen ze deze wedstrijd en wordt de opgaande lijn gevonden. Als ze dit verliezen dan is het seizoen definitief voorbij en mag je hopen dat ze plaats 4-5 halen.

 

+1/-0

Tsjah...

Hoe zit het met de blessure van Berghuis?

 

+1/-0

Wat een opstelling weer: Gorter; Gaaei, Sutalo, Hato, Sosa; Tahirovic, Taylor, Hlynsson; Forbs, Brobbey, Bergwijn.

Twee wingsbacks (Gaaei en Sosa) die niet kunnen verdedigen en twee spelers op het middenveld (Taylor en Hlynsson) die voortdurend naar voren lopen. De structurele restverdediging zal dan bestaan uit Sutalo en Hato met Tahirovic ervoor. Tegen Utrecht kom je er misschien wel mee weg, maar het blijkt dat Steijn NIETS geleerd heeft.

 

+2/-0

Berghuis dus nog niet fit genoeg om te starten? Anders snap ik Hlynsson niet.

Ik had ook eerder Avila en Vd Boomen opgesteld ipv Taylor en Sosa. Dit is weer vragen om gatenkaas achterin, wat al het hele seizoen het grootste probleem is.

 

+2/-0

Ik begrijp de opstelling ook niet, misschien heeft Steijn er ook genoeg van en hoopt hij ontslagen te worden na vandaag?

 

+2/-0

Totaal van de pot gerukte opstelling inderdaad. Het meest genante van de hele Ajax situatie vind ik niet de positie op de ranglijst of het bestuurlijke gerommel. Het meeste genante vind ik dat een complete onbenul als Steijn de trainer mag zijn van mijn Ajax. Dit is echt de grootste mismatch of all time. Maak hier in godsnaam zo snel mogelijk een einde aan. Maakt me niet uit wie je voor de spelersgroep zet. Al is het een stuk ontbijtkoek. Dat zou nog beter presteren dan deze koekwaus.

 

+2/-0

Veel keus heeft Steijn blijkbaar niet anders kan ik hylson inderdaad niet uitleggen. Maar waar is Avila? Laat het nu eens een paar wedstrijden staan achterin.
Het wordt erop of eronder en ik vrees het ergste. Iedere keer hoop je op een wonder, dat ze ineens het licht gaan zien. Maar eigenlijk weet je wel beter. De verantwoordelijkheid hiervoor ligt toch voor een groot deel bij Steijn, die nog altijd niet een in ieder geval coherent verdedigende ploeg heeft weten te creeren.

 

+1/-0

Wat een ontzettende armoede weer. Geen idee waar ik naar kijk, mijn brein slaat gewoon op hol.

 

+1/-0

Dus Rensch is geblesseerd teruggekeerd en daardoor gaan we weer heel de opstelling aanpassen. Ipv RB voor een RB te wisselen, staat opeens Sosa weer op linksachter en Hato centraal. En daardoor wordt er ook weer op het middenveld geschoven, want Tahirovic en Hlynsson moeten het daar ineens gaan doen.

Ik begreep eerlijk gezegd weinig van wat Steijn aan het uitproberen is, maar nu snap ik er al helemaal niets meer van. Je hebt een team dat al niet overloopt van het zelfvertrouwen en dan ga je _elke_ week je opstelling liggen aanpassen. Hoe weet je nu als speler wat je wel of niet fout doet? Of je er naast staat of niet hangt niet af van de prestaties, maar puur op het draaien van de wind. Lijkt wel alsof hij zijn opstellingen met een wichelroede maakt.

 

+2/-0

Dit ligt echt niet meer alleen aan Maurice Steijn. Als de selectie echt zo goed is als sommigen beweren, zou je dit op basis van de individuele kwaliteiten veel meer moeten terug zien op het veld. De huidige positie op de ranglijst en het slechte spel, is volgens mij te wijten aan zowel Steijn als de spelers. Slot of Bosz zouden er waarschijnlijk wel meer uit halen, maar veel meer ook niet.

 

+1/-0

Het is heel erg moeilijk om deze wedstrijd nog af te kijken.

Exit Steijn. Vandaag°°°¡¡¡

We staan gewoon virtueel 17e

 

+2/-0

Volgende week nog even verliezen van PSV, en wellicht zijn we dan al wel hekkensluiter...

 

+2/-0

Tja, wat moet je hier nu van zeggen? Lijkt me niet dat de positie van Steijn nog houdbaar is, maar ik heb ook niet het gevoel dat hij er alles aan gedaan heeft. Graag de beurs trekken voor een toptrainer deze week. Denk dat dat het enige is wat ons nog in het linkerrijtje kan krijgen dit seizoen.

edit 2-2 opeens, mijn standpunt is niet veranderd

 

+1/-0

Gorter is geblesseerd. Ramaj staat nu in het doel.

 

+1/-0

De club wordt van binnenhut kapot gemaakt. Eerst met het goedkeuren van al die transfers en nu het al veel te lang laten zitten van deze trainer (nog even los van de aanstelling).

 

+2/-1

Mikautadze ook weer heel de wedstrijd op de bank. Was wel benieuwd om hem in de spits te zien.

 

+3/-0

Als dit zo verder gaat, is Ajax half juli nog bezig met wedstrijden af te werken. Dit gaat nergens meer over eerlijk gezegd. Span dan overal netten, dan kan er niets meer op het veld gegooid worden.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 22 oktober 2023 om 14:20:

Als dit zo verder gaat, is Ajax half juli nog bezig met wedstrijden af te werken. Dit gaat nergens meer over eerlijk gezegd. Span dan overal netten, dan kan er niets meer op het veld gegooid worden.




Het is toch eenvoudig, gewoon al het thuispubliek het stadion laten verlaten en dan de wedstrijd door laten spelen. Dan hoeft er ook niet ingehaald te worden.

 

+3/-0

Telkens als je denkt dat het niet erger kan..... Week in week uit word je gewoon voor schut gezet. Kunnen we volgende week gewoon niet naar Eindhoven gaan en het afdoen met een reguliere 3-0.

 

+2/-0

Ze zullen Steijn wel laten zitten t/m PSV - Ajax, want die wint een opvolger of interim trainer ook niet.

On the bright side: we zijn nog deze maand van 'm af. Kan niet anders toch?

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2023/2024] Utrecht - Ajax