Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » Twente - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Interessante opstelling. Twijfel alleen over Rensch en Brobbey.

Hopelijk 3 punten. Dat is nu het belangrijkste.

 

+1/-0

Comedy capers.

Gorter ook weer op z’n bekende niveau.

 

+1/-0

Haha, lekker Jay!

Nog even los van dat het voor de rest lijkt of we met 8 man spelen. Wat een organisatorische wanorde.

 

+1/-0

Sutalo loopt ook lekker te klooien.

 

+1/-0

Gorter nu wisselen en wegsturen.

 

+1/-0

Dit is echt een enorm slecht Ajax. En ik heb al veel slechte jaren gezien de afgelopen 25 jaar. Dit komt in de buurt of overtreft het Frank Verlaat-tijdperk.

 

+1/-0

Rensch moet nog even de tijd krijgen heet het dan volgens dezelfde supporters die een debuterende Manssverk na 45 minuten alweer afschrijven :D (nieuw record na de sloot aan debutanten van vorige wedstrijd na één volledige wedstrijd af te hebben geschreven)

Speelt al jaren bij Ajax en het is nog steeds een slappeling. Een karakter verander je niet. Idem met Taylor, Brobbey, Gorter, Bergwijn etc. Een generatie van ongemotiveerde mooiweermiljonairs.

"Hard werken wint het van talent als het talent niet bereid is om hard te werken".

Juist de eigen jeugdspelers hebben al teveel kansen en tijd gekregen en er niks mee gedaan.

 

+2/-0

Wie schreef hier ook alweer dat Sutalo dé oplossing was achterin en dat Berghuis op 10 moest?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

joe_dimaggio schreef op 17 september 2023 om 15:56:

Wie schreef hier ook alweer dat Sutalo dé oplossing was achterin en dat Berghuis op 10 moest?



Net lid hier en al gelijk zo beginnen. Sutalo als eens bij Kroatië zien spelen? Denk het niet. Berghuis behoort vandaag weer bij de betere.

 

+5/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 17 september 2023 om 15:02:

Dit is echt een enorm slecht Ajax. En ik heb al veel slechte jaren gezien de afgelopen 25 jaar. Dit komt in de buurt of overtreft het Frank Verlaat-tijdperk.



Frank Verlaat won met Ajax de ECII, met Stuttgart de DFB Pokal en haalde daar opnieuw de finale ECII en was na zijn 2e periode bij Ajax nog 3 jaar basisspeler bij Werder Bremen in de top van de Bundesliga.

 

+1/-0

Zal best, maar in z’n tweede periode bij Ajax liep erbij zoals 9 van de 11 nu.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 17 september 2023 om 16:06:

open/sluit de onderstaande quote:

joe_dimaggio schreef op 17 september 2023 om 15:56:

Wie schreef hier ook alweer dat Sutalo dé oplossing was achterin en dat Berghuis op 10 moest?



Net lid hier en al gelijk zo beginnen. Sutalo als eens bij Kroatië zien spelen? Denk het niet. Berghuis behoort vandaag weer bij de betere.



Misschien moeten we nog maar een handjevol Kroaten kopen, dan voelt Sutalo zich thuis. Hij en Sosa waren direct betrokken bij -alle- Twentegoals. We kunnen wel kijken naar Gorter maar bij beide goals liet Sosa gewoon zn man lopen. En niet eens uit zn rug.

En Berghuis liep niet op '10' en zonder Berghuis loopt het aanvallend iig beter, sneller en directer dan mét Berghuis.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

joe_dimaggio schreef op 17 september 2023 om 16:19:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 17 september 2023 om 16:06:

open/sluit de onderstaande quote:

joe_dimaggio schreef op 17 september 2023 om 15:56:

Wie schreef hier ook alweer dat Sutalo dé oplossing was achterin en dat Berghuis op 10 moest?



Net lid hier en al gelijk zo beginnen. Sutalo als eens bij Kroatië zien spelen? Denk het niet. Berghuis behoort vandaag weer bij de betere.



Misschien moeten we nog maar een handjevol Kroaten kopen, dan voelt Sutalo zich thuis. Hij en Sosa waren direct betrokken bij -alle- Twentegoals. We kunnen wel kijken naar Gorter maar bij beide goals liet Sosa gewoon zn man lopen. En niet eens uit zn rug.

En Berghuis liep niet op '10' en zonder Berghuis loopt het aanvallend iig beter, sneller en directer dan mét Berghuis.



En dit meen je echt allemaal? Of is dit satire?

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 17 september 2023 om 16:20:

open/sluit de onderstaande quote:

joe_dimaggio schreef op 17 september 2023 om 16:19:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 17 september 2023 om 16:06:

open/sluit de onderstaande quote:

joe_dimaggio schreef op 17 september 2023 om 15:56:

Wie schreef hier ook alweer dat Sutalo dé oplossing was achterin en dat Berghuis op 10 moest?



Net lid hier en al gelijk zo beginnen. Sutalo als eens bij Kroatië zien spelen? Denk het niet. Berghuis behoort vandaag weer bij de betere.



Misschien moeten we nog maar een handjevol Kroaten kopen, dan voelt Sutalo zich thuis. Hij en Sosa waren direct betrokken bij -alle- Twentegoals. We kunnen wel kijken naar Gorter maar bij beide goals liet Sosa gewoon zn man lopen. En niet eens uit zn rug.

En Berghuis liep niet op '10' en zonder Berghuis loopt het aanvallend iig beter, sneller en directer dan mét Berghuis.



En dit meen je echt allemaal? Of is dit satire?



Satire is niet voor het internet.

En ik zeg niet dat Berghuis een slechte voetballer is maar het is gewoon geen '10'. Sowieso vind ik dat we van de '10' positie af moeten, en ook dat we van de buitenposities af moeten.

 

+1/-0

Mislinat en Steijn hebben er vooralsnog een grote bende van gemaakt. De aankopen vallen vies tegen en er zit nog geen enkele lijn in het spel.

 

+2/-0

Ik vraag mij eerlijk gezegd met wat voor bril sommige mensen naar Ajax kijken. Je zit met een volledig nieuw elftal die nu voor de 2e keer met elkaar een wedstrijd speelt. De vorige keer hadden ze welgeteld 2 dagen met elkaar samen getraind (en nu zat er een interlandweek tussen).

Hoe verwachten jullie dan een lijn te zien? Of automatismen? Ik zal al tevreden zijn als we tegen eind oktober een deftige pot voetbal te zien krijgen.

 

+3/-2

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 17 september 2023 om 15:37:
Rensch moet nog even de tijd krijgen heet het dan volgens dezelfde supporters die een debuterende Manssverk na 45 minuten alweer afschrijven :D (nieuw record na de sloot aan debutanten van vorige wedstrijd na één volledige wedstrijd af te hebben geschreven)


Wat wel al duidelijk is na 45 minuten, is dat Mannsverk voetballend niets toevoegt. Met ook spelers als Tahirovic en Van den Boomen kom je nauwelijks aan voetballen op het middenveld. Onder druk en in de kleine ruimte kunnen zij vrij weinig. Zijn verder ook niet heel snel of fysiek sterk. Berghuis en Taylor zijn voetballend wel aardig, maar daar win je de oorlog ook niet mee. Akpom is een soort Siem de Jong, dus die zal zelf ook weinig creëren. Ik zie het al gebeuren dat Donny van den Beek in de winterstop gehuurd wordt. Ook een speler die voetballend erg matig is.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 17 september 2023 om 16:39:

Ik vraag mij eerlijk gezegd met wat voor bril sommige mensen naar Ajax kijken. Je zit met een volledig nieuw elftal die nu voor de 2e keer met elkaar een wedstrijd speelt. De vorige keer hadden ze welgeteld 2 dagen met elkaar samen getraind (en nu zat er een interlandweek tussen).

Hoe verwachten jullie dan een lijn te zien? Of automatismen? Ik zal al tevreden zijn als we tegen eind oktober een deftige pot voetbal te zien krijgen.



Als ze nou eens beginnen met 100% inzet en die jankerige gezichten om te zetten naar gezichten waar de intensiteit vanaf straalt.

Voetballend gaat het niks worden met deze spelers, ook al laat je ze een jaar met elkaar voetballen. 0 balans, 0 passie, 0 creativiteit!

 

+2/-0

Ik ben officieel misselijk geworden van het kijken naar Ajax.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 17 september 2023 om 16:39:

Ik vraag mij eerlijk gezegd met wat voor bril sommige mensen naar Ajax kijken. Je zit met een volledig nieuw elftal die nu voor de 2e keer met elkaar een wedstrijd speelt. De vorige keer hadden ze welgeteld 2 dagen met elkaar samen getraind (en nu zat er een interlandweek tussen).

Hoe verwachten jullie dan een lijn te zien? Of automatismen? Ik zal al tevreden zijn als we tegen eind oktober een deftige pot voetbal te zien krijgen.



Het ligt natuurlijk ook aan Steijn zelf dat hij zoveel nieuwelingen inpast. Voor Mannsverk had Taylor kunnen spelen en voor Akpom Conceicao. Dan zou je al meer vastigheid hebben dan nu.

Hij maakt andere keuzes, wat prima is, maar dan moet je ook zelf de consequenties daarvan aanvaarden.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » Twente - Ajax