Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » Ajax - PSV Bekerfinale seizoen 2022 - 2023

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

YAKUBU22 schreef op 30 april 2023 om 21:41:

Het was minder slecht dan verwacht, maar nog steeds niet goed genoeg. Psv trouwens helemaal teleurstellend, maar dat boeit dan weer niet.
Grillitsch viel voetballend wel erg tegen btw, jammer. Er werd wel gestreden, dat is positief.
Ook opvallend: iedereen gedroeg zich als een kleuter (vooral de Jong en Simons) maar Tadic liep erg weinig te zeuren deze wedstrijd. Gelukkig maar.



In voetballend opzicht is deze wedstrijd volgens mij de slechtste geweest die ik van Ajax ooit heb gezien. Er was "strijd" en er is niet zo heel veel weggegeven, maar dat is bij Ajax allemaal ondergeschikt.

Gelukkig is er verloren, als je deze pot pakt gaan mensen denken dat het ondanks het dramatische spel het juiste concept was om eindelijk van PSV te winnen en dat soort onzin. Dit is geen Ajax.

 

+1/-1

Dieptepunt van dit seizoen. Wat een bagger wedstrijd. Heitinga is totaal ongeschikt, dat is nu wel gebleken. Je mag blij zijn als je als derde eindigt dit seizoen. Ga verder geen woorden vuil maken aan dit trieste zootje ongeregeld.

 

+1/-0

Vind het echt tenenkrommend dat Heitinga na de wedstrijd met zo'n conservatief cliché komt als "het blijft een loterij" over de strafschoppenserie. Denk dat met zo veel vermoeide spelers er best wat pech en geluk bij komt kijken, maar het een loterij noemen en je niet voorbereiden op zo'n scenario is gemakzucht.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 30 april 2023 om 23:59:

Vind het echt tenenkrommend dat Heitinga na de wedstrijd met zo'n conservatief cliché komt als "het blijft een loterij" over de strafschoppenserie. Denk dat met zo veel vermoeide spelers er best wat pech en geluk bij komt kijken, maar het een loterij noemen en je niet voorbereiden op zo'n scenario is gemakzucht.


Zeker als je als oud prof bekend bent met de penaltydramas van Oranje en je vrij recent nog de masterclass Villarreal - United hebt kunnen zien. Ik gok zomaar dat die beide niet op geluk vertrouwden, maar op constante oefening.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » Ajax - PSV Bekerfinale seizoen 2022 - 2023