Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2022/2023] Ajax - Excelsior Rotterdam

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

Donpedro schreef op 16 oktober 2022 om 22:11:

Timber weer weggezet bij een kopbal, kom op kerel spring eens mee/tegen zo een gast aan joh.



Timber moet zeker niet naar de Premier League als hij volgende zomer een transfer maakt. Voor een centrumverdediger extreem zwak in de lucht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 16 oktober 2022 om 22:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Donpedro schreef op 16 oktober 2022 om 22:11:

Timber weer weggezet bij een kopbal, kom op kerel spring eens mee/tegen zo een gast aan joh.



Timber moet zeker niet naar de Premier League als hij volgende zomer een transfer maakt. Voor een centrumverdediger extreem zwak in de lucht.


Als ik Timber was, zou ik naar een team gaan wie met drie centrale verdedigers speelt; hij is uitstekend als rechtscentrale verdediger.

 

+1/-0

Weer een lekkere uitslag na weken van onrust, hopelijk is dit de start van weer leuke wedstrijden.
Het is duidelijk dat Brobbey de 1e spits moet zijn en niet Kudus ondanks dat hij het niet slecht heeft gedaan op die positie.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

EI Nico schreef op 16 oktober 2022 om 09:38:

open/sluit de onderstaande quote:

TADIC10 schreef op 16 oktober 2022 om 09:27:

Precies mijn gedacht dit!

Eigenlijk triest dat ik zulke gedachtes moet hebben, maar met dit huidige team/trainer/opstelling/technisch beleid word je dit jaar sowieso géén kampioen (en haal je zelfs geen voorronde CL denk ik).

Dus laat de hele klere bende nu maar vast instorten. Wellicht dat er dan wat alarmbellen gaan rinkelen bij RVC en/of directie en met het nodige reparatiewerk in ieder geval tot april/mei mee kan doen om de bovenste plekken.



Precies niet mijn gedachte dit! Ik heb totaal niet de hoop dat Ajax een wedstrijd verliest. Waarschijnlijk is het mijn kortzichtigheid en heb ik mijn blik op de korte termijn van wedstrijd naar wedstrijd.



Emotie, Nico. Als je wekenlang telkens wordt weggespeeld hoop je gewoon dat er iets gebeurt waardoor de trainer wordt ontslagen, want laten we eerlijk wezen, hij veranderde helemaal niets tot gisteravond door de druk. Als ik dan zie wat dit team kan, raak ik nog meer gefrustreerd, omdat hij wekenlang heeft nagelaten de juiste spelers op de juiste posities neer te zetten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 17 oktober 2022 om 14:05:

open/sluit de onderstaande quote:

EI Nico schreef op 16 oktober 2022 om 09:38:

open/sluit de onderstaande quote:

TADIC10 schreef op 16 oktober 2022 om 09:27:

Precies mijn gedacht dit!

Eigenlijk triest dat ik zulke gedachtes moet hebben, maar met dit huidige team/trainer/opstelling/technisch beleid word je dit jaar sowieso géén kampioen (en haal je zelfs geen voorronde CL denk ik).

Dus laat de hele klere bende nu maar vast instorten. Wellicht dat er dan wat alarmbellen gaan rinkelen bij RVC en/of directie en met het nodige reparatiewerk in ieder geval tot april/mei mee kan doen om de bovenste plekken.



Precies niet mijn gedachte dit! Ik heb totaal niet de hoop dat Ajax een wedstrijd verliest. Waarschijnlijk is het mijn kortzichtigheid en heb ik mijn blik op de korte termijn van wedstrijd naar wedstrijd.



Emotie, Nico. Als je wekenlang telkens wordt weggespeeld hoop je gewoon dat er iets gebeurt waardoor de trainer wordt ontslagen, want laten we eerlijk wezen, hij veranderde helemaal niets tot gisteravond door de druk. Als ik dan zie wat dit team kan, raak ik nog meer gefrustreerd, omdat hij wekenlang heeft nagelaten de juiste spelers op de juiste posities neer te zetten.


Maar goed ook gisteren zaten er fouten in de opstelling (Klaassen), maakten spelers veelvuldig fouten in de passing (Alvarez, Berghuis) en/of foute keuzes.

Excelsior was extreem zwak en nog presteren we het om kansen weg te geven. Een tegenstander die ook maar iets beter is straft dit af.

Het lag m.i. aan de zwakte van Excelsior dat we simpel wonnen, niet de kracht van Ajax. Er is als coach van Ajax zijnde niks te bewijzen tegen clubs als Excelsior want dikke winst is de enige acceptabele uitkomst en elk ander resultaat is falen.

Dat je dan juist het resultaat van deze wedstrijd aangrijpt om je gelijk te gaan halen terwijl je tegen Fortuna, Sparta en Volendam met de hakken over de sloot wint is een trainer van Ajax onwaardig.

 

+5/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2022/2023] Ajax - Excelsior Rotterdam