Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Champions league - 2022/2023] SSC Napoli - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 12 oktober 2022 om 20:58:

Wat een hosanna bij onze spelers. Je hebt er weer vier tegen gekregen en geen moment goed gespeeld/kans gehad op den resultaat.

Ze beseffen niet dat ze tegen een ploeg speelden die het na de 2-0 wel goed vond...

+2/-0

Napoli is gewoon een maatje te groot voor dit Ajax.
Dit seizoen is heeft Ajax niet het niveau om mee te doen in het miljoenenbal.
Nu maar zorgen dat we derde in de poule blijven.

+1/-0

spelbos schreef op 12 oktober 2022 om 21:40:

10-3 noem jij een "maatje" te groot? Ik noem het een afdaling via een waterval in een bodemloze put of bungee jump zonder koord.

+1/-1

John89 schreef op 12 oktober 2022 om 21:43:

10-2 noem jij een "maatje" te groot? Ik noem het een afdaling via een waterval in een bodemloze put of bungee jump zonder koord.

Bij 10-2 heb je gelijk maar 10-3 is toch wel draagelijker :B

+2/-0

spelbos schreef op 12 oktober 2022 om 21:45:

10-2 noem jij een "maatje" te groot? Ik noem het een afdaling via een waterval in een bodemloze put of bungee jump zonder koord.

Fijn dat je nog kunt lachen, ik niet meer :\(

+2/-0

John89 schreef op 12 oktober 2022 om 21:47:

Volgens mij hield iedereen al rekening met een nederlaag.

+1/-0

Quido schreef op 12 oktober 2022 om 20:58:

Wat een hosanna bij onze spelers. Je hebt er weer vier tegen gekregen en geen moment goed gespeeld/kans gehad op den resultaat.

Ze komen over als jongetjes op een schoolreisje op bezoek bij de grote kerels, geleid door een 'leraar' die door het lerarentekort aangesteld is terwijl hij eigenlijk zijn lerarendiploma nog niet heeft.

Ik maak grappen her en der, maar dit is natuurlijk dieptriest. Ik vind het ongelooflijk dat er niet wordt ingegrepen en dat we zo voor schut staan. Wat is er in godsnaam aan de hand? Waarom doet Van de Sar niets?

+2/-0

+1/-0

Waaraan heeft Blind die 4 verdiend? Hij is komen opdagen?

+2/-0

Bergwijn ook weer teleurstellend. Maakt zichzelf tot een erg beperkte speler.

+2/-0

+1/-0

+1/-0

Het is dat Napoli het na de 2-0 wel best vond anders had er weer een grote uitslag op papier gestaan. Na de 2-1 zette ze direct weer aan en kwam Ajax weer in de verdrukking. Alfred heeft gewoon zand in zijn ogen. Zijn interview achteraf was te voorspellen.

+1/-0

spelbos schreef op 12 oktober 2022 om 21:50:

John89 schreef op 12 oktober 2022 om 21:47:

Volgens mij hield iedereen al rekening met een nederlaag.

Zeker houdt je rekening met een nederlaag, maar om weer die bedroevende interviews te horen is alles zeggend.

+1/-0

Waarom bemoeide Blind zich weleens met de doeltrap van Pasveer? Als er iets is waar Pasveer het beste in is ten opzichte van alle Nederlandse of de meeste doelmannen, is het wel zijn trap.

Die blunder van Daley op het einde is alleszeggend: hij overschat zichzelf nu hij niet meer zo goed is als vroeger en Blind wilt te graag belangrijk zijn.

+1/-0

Kiki schreef op 13 oktober 2022 om 11:13:

Waarom bemoeide Blind zich weleens met de doeltrap van Pasveer? Als er iets is waar Pasveer het beste in is ten opzichte van alle Nederlandse of de meeste doelmannen, is het wel zijn trap.

Die blunder van Daley op het einde is alleszeggend: hij overschat zichzelf nu hij niet meer zo goed is als vroeger en Blind wilt te graag belangrijk zijn.

En kan iemand mij uitleggen wat het nut is van met twee CVs en de keeper binnen de vijf meter te staan bij een doeltrap waarbij de keeper de bal naar de CV trapt, die geeft em gelijk terug en vervolgens ramt de keeper de bal naar voren. Dan kun je dus net zo goed gelijk de doeltrap richting de spits trappen ipv die achterlijke poppenkast. Is de kans dat de tegenstander buitenspel staat wanneer de bal gelijk weer terug komt ook een stuk groter.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Champions league - 2022/2023] SSC Napoli - Ajax