Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] Ajax - RKC Waalwijk

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 08 maart 2022 om 13:34:

Ik begrijp die commotie van die calimero's niet over die strafschop. Wouters zoekt contact en niet andersom. Als je dat niet inziet dan ben je aardig bijziend.



Je geeft het antwoord zelf al.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 08 maart 2022 om 14:59:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 08 maart 2022 om 13:34:

Ik begrijp die commotie van die calimero's niet over die strafschop. Wouters zoekt contact en niet andersom. Als je dat niet inziet dan ben je aardig bijziend.



Je geeft het antwoord zelf al.


Verwonder mij hoeveel fans wij daar hebben, ik kijk echt nooit wedstrijden van hun.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 08 maart 2022 om 12:24:

(...) Bij die twee goals van RKC had ik echt de kolere in....gewoon verdommen om om te schakelen. Ongelooflijk. (...)



Tja, het kan verkeren. Ik heb dan natuurlijk ook de kolere in, maar veel meer omdat ze zelf niet scoren of spelen om te scoren.

Ik erger me veel meer aan bijvoorbeeld Antony, die het verdomt om rechts buitenom te gaan en/of met rechts te schieten.

Hopelijk beseft hij het nut er van gezien de penalty die hij kreeg, en dat hij het veel vaker moet doen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 08 maart 2022 om 16:02:

Verwonder mij hoeveel fans wij daar hebben, ik kijk echt nooit wedstrijden van hun.



Hahaha, hier hetzelfde.

Ik zie ze alleen tegen Ajax en kijk de samenvattingen als ze punten verspelen.
Feijenoord idem dito.

Ik denk dat ik van beide clubs de helft van de spelers niet herken op straat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 08 maart 2022 om 22:06:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 08 maart 2022 om 16:02:

Verwonder mij hoeveel fans wij daar hebben, ik kijk echt nooit wedstrijden van hun.




Ik denk dat ik van beide clubs de helft van de spelers niet herken op straat.



Hahaha

Hier idem dito, maar waarschijnlijk loop ik o.a. (vrouwelijke) schaatsers, wielrenners et cetera niet zonder herkenning voorbij. Maar confetti voetballers, tja... Ik heb zo n hekel aan carnaval.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] Ajax - RKC Waalwijk