Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] Ajax - Heracles

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Zondag 6 februari 2022, 16.45u:

Ajax - Heracles

 

+1/-0

Nou Brobby is er niet bij, Haller nog bij de Afrika cup. Wordt de spitspositie de plek waar het om gaat.
Krijgt Danilo een kans en is hij er zelfs nog? Of gaat Tadic centraal en dan Berghuis en Antony op de flanken?

Ik zou gaan voor Klaassen op 10, Berghuis op links en Tadic in de spits. We moeten een planB hebben als er iets met Haller gebeurt en voor mij is dat niet Danilo.

Pasveer
Nous
Timber
Martinez
Blind
Alvarez
Gravenberch
Klaassen
Antony
Berghuis
Tadic

 

+0/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Number9 schreef op 25 januari 2022 om 10:31:

Nou Brobby is er niet bij, Haller nog bij de Afrika cup. Wordt de spitspositie de plek waar het om gaat.
Krijgt Danilo een kans en is hij er zelfs nog? Of gaat Tadic centraal en dan Berghuis en Antony op de flanken?

Ik zou gaan voor Klaassen op 10, Berghuis op links en Tadic in de spits. We moeten een planB hebben als er iets met Haller gebeurt en voor mij is dat niet Danilo. (...)



Of plan C: Klaassen in de spits en de rest ongewijzigd.

 

+1/-0

Ik zou met Berghuis in de spits beginnen, met Klaassen op 10. Dan blijft Tadic op linksbuiten waar hij het beste is en Berghuis liet bij Feyenoord zien ook als spits te kunnen fungeren. Danilo kan ingebracht worden als extra aanvaller als we scoren weer laten afweten net als voorheen.

 

+1/-0

Als Ivoorkust morgen niet uitgeschakeld wordt dan gewoon met Danilo in de spits beginnen, zo min mogelijk wijzigen in het elftal.
Haller kan donderdag al in Amsterdam zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 25 januari 2022 om 11:19:

Als Ivoorkust morgen niet uitgeschakeld wordt dan gewoon met Danilo in de spits beginnen, zo min mogelijk wijzigen in het elftal.
Haller kan donderdag al in Amsterdam zijn.



Wedstrijd tegen Heracles is over anderhalve week pas. Alleen als Ivoorkust in de finale komt is Haller niet inzetbaar voor Ajax.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonnyFromTheLittleRiver schreef op 25 januari 2022 om 12:28:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 25 januari 2022 om 11:19:

Als Ivoorkust morgen niet uitgeschakeld wordt dan gewoon met Danilo in de spits beginnen, zo min mogelijk wijzigen in het elftal.
Haller kan donderdag al in Amsterdam zijn.



Wedstrijd tegen Heracles is over anderhalve week pas. Alleen als Ivoorkust in de finale komt is Haller niet inzetbaar voor Ajax.



Ik zou Rasmussen dan een kans geven in de spits. Ben onder de indruk van hem.

 

+1/-0

Geen excuses om de komende 14 wedstrijden niet te winnen, zeker niet met publiek erbij.

 

+1/-0

Goed resultaat.
Wederom een teleurstellend, slaapverwekkend schouwspel.

En een prima doelpunt van Taylor.

 

+3/-1

Taylor goal en assist-als Tadic hem erin schoot-. Hij mag zeker vaker spelen!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] Ajax - Heracles