Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Champions League - 2021/2022] Ajax - Sporting Portugal

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

klaaschat schreef op 08 december 2021 om 05:57:

Waanzinnige serie van Ajax in de CL... historisch resultaat en ontzettend knap!



Hier mag wel wat meer nadruk op liggen en aandacht aan gegeven worden:
als 'kleine' topclub nestelen ze zich opnieuw tussen de 'grote namen' in de statistieken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 08 december 2021 om 20:19:

open/sluit de onderstaande quote:

klaaschat schreef op 08 december 2021 om 05:57:

Waanzinnige serie van Ajax in de CL... historisch resultaat en ontzettend knap!



Hier mag wel wat meer nadruk op liggen en aandacht aan gegeven worden:
als 'kleine' topclub nestelen ze zich opnieuw tussen de 'grote namen' in de statistieken.



Haha ja, ken je dat verhaal van Van Praag met Genoa in 1992? Die deden een beetje laatdunkend over dat clubje in Nederland. Van Praag had een etentje met de directie van Genoa, en had dat georganiseerd bij de prijzenkast....vanaf dat moment was het gedaan met de Italiaanse arrogantie :D

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

klaaschat schreef op 08 december 2021 om 20:49:

Haha ja, ken je dat verhaal van Van Praag met Genoa in 1992? Die deden een beetje laatdunkend over dat clubje in Nederland. Van Praag had een etentje met de directie van Genoa, en had dat georganiseerd bij de prijzenkast....vanaf dat moment was het gedaan met de Italiaanse arrogantie :D



Die 'prijzenkast' komt me wel bekend voor. Daar refereer ik altijd aan als er geroepen wordt "helemaal niets in Amsterdam".
Dan zijn ook die monden weer snel gesnoerd.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 08 december 2021 om 21:11:

open/sluit de onderstaande quote:

klaaschat schreef op 08 december 2021 om 20:49:

Haha ja, ken je dat verhaal van Van Praag met Genoa in 1992? Die deden een beetje laatdunkend over dat clubje in Nederland. Van Praag had een etentje met de directie van Genoa, en had dat georganiseerd bij de prijzenkast....vanaf dat moment was het gedaan met de Italiaanse arrogantie :D



Die 'prijzenkast' komt me wel bekend voor. Daar refereer ik altijd aan als er geroepen wordt "helemaal niets in Amsterdam".
Dan zijn ook die monden weer snel gesnoerd.



Inderdaad, ik woon in het oosten van het land, en wat hadden ze een grote bek in 2010.. met dat ene schaaltje van ze :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

klaaschat schreef op 08 december 2021 om 21:17:

Inderdaad, ik woon in het oosten van het land, en wat hadden ze een grote bek in 2010.. met dat ene schaaltje van ze :D



Dat is niet het enige clubje. Maar ze hadden wel 'recht van spreken' want ze hadden nu eenmaal die titel.

Lachwekkender is het als supporters van bijvoorbeeld NEC dit soort dingen gaan roepen. Clubs waar de prijzenkast bestaat uit vaantjes van tegenstanders waartegen ze hebben mogen spelen.

 

+7/-0

Niet lang geleden hoopte veel clubs dat ze Ajax zouden loten.
Nu is dat wel anders.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 07 december 2021 om 23:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 07 december 2021 om 23:41:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 07 december 2021 om 23:24:

Ajax in Groep C van de Champions League:

⚽️Sporting - Ajax 1-5
⚽️Ajax - Besiktas 2-0
⚽️Ajax - Dortmund 4-0
⚽️Dortmund - Ajax 1-3
⚽️Besiktas - Ajax 1-2
⚽️Ajax - Sporting 4-2
⚽️Doelsado: 20-5.

Haller 10 goals en momenteel topscoorder van de CL.



Wanneer gaan ze nou eindelijk eens Ten Hag ontslaan?



Als je een echte vent bent zet je dit ook hier neer na het zoveelste puntverlies tegen de lamme en de blinde in de Eredivisie. Maar dan mogen we het niet hebben over dat andere lijstje van ten Hag. Dat van de wanprestaties.




Wauw. Ajax wint 6 x achter elkaar in de poule van de CL en dit is jou reactie.

Want een feest! Wat een sfeer!

fijne avond en gefeliciteerd iedereen!



Natuurlijk is dit een pluim waard. Een hele vette zelfs.

Velen ergeren zich echter aan het feit dat een compleet falend PSV nu bovenaan staat in de competitie en zelfs met de borst vooruit durft te lopen.

Maar ik snap jou wel.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 03 januari 2022 om 15:45:

Velen ergeren zich echter aan het feit dat een compleet falend PSV nu bovenaan staat in de competitie (...)



Dat betwijfel ik. Ik denk dat het merendeel zich vooral ergert aan het voetbal dat Ajax speelt en totaal niet geïnteresseerd is in PSV.

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 03 januari 2022 om 15:45:

(...) en zelfs met de borst vooruit durft te lopen. (...)



Laat ze dat vooral doen: 'hoogmoed komt voor de val'.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 03 januari 2022 om 21:48:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 03 januari 2022 om 15:45:

Velen ergeren zich echter aan het feit dat een compleet falend PSV nu bovenaan staat in de competitie (...)



Dat betwijfel ik. Ik denk dat het merendeel zich vooral ergert aan het voetbal dat Ajax speelt en totaal niet geïnteresseerd is in PSV.

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 03 januari 2022 om 15:45:

(...) en zelfs met de borst vooruit durft te lopen. (...)



Laat ze dat vooral doen: 'hoogmoed komt voor de val'.



Natuurlijk ergeren we ons aan het spel van Ajax. Tenenkrommend vaak. De wedstrijden van Ajax in de eredivisie zijn de saaiste van allemaal. Dit komt mede ook omdat de tegenstander zich compleet ingraaft, maar toch.

Ik erger me zeker aan PSV. Die klojo's lopen weer als vanouds alles op de competitie te gooien om straks een CL-ticket te claimen, en dat op een podium waar ze al ongever 79 wedstrijden geen bal hebben gepresteerd. Ik erger me daar persoonlijk mateloos aan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 04 januari 2022 om 13:00:

(...) Ik erger me zeker aan PSV. Die klojo's lopen weer als vanouds alles op de competitie te gooien om straks een CL-ticket te claimen, en dat op een podium waar ze al ongever 79 wedstrijden geen bal hebben gepresteerd. Ik erger me daar persoonlijk mateloos aan.



Ik heb niets met andere (Nederlandse) clubs. Nooit gehad.
Nederlandse successen van Nederlandse clubs zijn te wijten aan falen van Ajax.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 04 januari 2022 om 21:45:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 04 januari 2022 om 13:00:

(...) Ik erger me zeker aan PSV. Die klojo's lopen weer als vanouds alles op de competitie te gooien om straks een CL-ticket te claimen, en dat op een podium waar ze al ongever 79 wedstrijden geen bal hebben gepresteerd. Ik erger me daar persoonlijk mateloos aan.



Ik heb niets met andere (Nederlandse) clubs. Nooit gehad.
Nederlandse successen van Nederlandse clubs zijn te wijten aan falen van Ajax.



Je ergert je nooit aan andere clubs in Nederland?

Natuurlijk erger ik me vooral ook aan Ajax zelf als ze, zoals nu het geval is, tien wedstrijden achter elkaar tenenkrommend zwak spelen. Of in ieder geval dodelijk saai.

En dan ook nog punten laten liggen...thuis tegen Kowet notabene. (onder andere)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 05 januari 2022 om 10:11:

Je ergert je nooit aan andere clubs in Nederland? (...)



Nee.

Ik zie ze eigenlijk alleen tegen Ajax spelen. Als Ajax dan verliest erger ik me aan Ajax, niet aan een tegenstander.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Champions League - 2021/2022] Ajax - Sporting Portugal