Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] Ajax - PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Om te beginnen wat een fantastische week!!

Deze spelersgroep heeft een bijzondere chemie. Nu is het zaak aan de staf om iedereen tevreden te houden.

Als je ziet welke spelers erin komen afgezet tegen PSV dan kan het niet anders zijn, dat je zo'n overwinning behaald. Ajax heeft een veel bredere selectie met veel meer kwaliteit.

PSV kan het gemis van Gakpo en Madueke niet opvangen. Ajax vangt zoiets wel op.

Haller begint steeds beter te spelen. Dat effect is te zien. Pasveer was vandaag wederom belangrijk met een aantal schitterende reddingen. Eerlijk dit had ik een paar weken geleden niet gedacht en verwacht. Zij verrassen mij in positieve zin.

Berghuis is een geweldige aankoop. Timber is een baas achterin. Onze zuid Amerikaanse strijders zijn het cement van de ploeg. Elf stenen heb je niets aan. Die kun je stapelen, maar dan is het wankel. Met cement heb je een stevig bouwsel.

Dit smaakt naar meer.

 

+6/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 24 oktober 2021 om 19:23:

Om te beginnen wat een fantastische week!!

Deze spelersgroep heeft een bijzondere chemie. Nu is het zaak aan de staf om iedereen tevreden te houden.

Als je ziet welke spelers erin komen afgezet tegen PSV dan kan het niet anders zijn, dat je zo'n overwinning behaald. Ajax heeft een veel bredere selectie met veel meer kwaliteit.

PSV kan het gemis van Gakpo en Madueke niet opvangen. Ajax vangt zoiets wel op.

Haller begint steeds beter te spelen. Dat effect is te zien. Pasveer was vandaag wederom belangrijk met een aantal schitterende reddingen. Eerlijk dit had ik een paar weken geleden niet gedacht en verwacht. Zij verrassen mij in positieve zin.

Berghuis is een geweldige aankoop. Timber is een baas achterin. Onze zuid Amerikaanse strijders zijn het cement van de ploeg. Elf stenen heb je niets aan. Die kun je stapelen, maar dan is het wankel. Met cement heb je een stevig bouwsel.

Dit smaakt naar meer.



Lekker ook weer eens een goal uit een corner...kopgoal, ik heb een idee dat dit nauwelijks meer gebeurd.

Pasveer is niet briljant, maar ja als je 4-0 en 5-0 tegen Dortmund en PSv keept en geen goals tegen krijgt...hij heeft zeker de stijgende lijn te pakken en zal meer vertrouwen krijgen. Mooi voor hem en het team. Hij zal even lekker slapen na deze week.

 

+1/-0

Het spel was niet zo frivool als tegen Dortmund desondanks een lekkere 5-0 tegen je belangrijkste rivaal.
Leuk voor Tadic om zijn 100e te maken, weer 2 assists en 1 goal voor hem, echt een klasbak.

 

+2/-0

Prima uitslag en een belangrijke overwinning.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 25 oktober 2021 om 11:22:

Prima uitslag en een belangrijke overwinning.



Uitslag was inderdaad prima. Beetje geflatteerd.

Je ziet wel dat sommige spelers moeite hebben met de openingsintensiteit van een topduel.

Licht teleurstellend is voor mij dat Ryan Gravenberch daar bij hoort. Hij zal dus nog stappen moeten zetten en mag blij zijn dat hij bij Ajax zichzelf zo mag ontwikkelen.

 

+2/-0

Sangare werd vooraf opgehemeld maar heb weinig van hem gemerkt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 25 oktober 2021 om 13:43:

Sangare werd vooraf opgehemeld maar heb weinig van hem gemerkt.



Laat gewoon Berghuis lopen bij die 1-0 haha

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 25 oktober 2021 om 11:42:

Uitslag was inderdaad prima. Beetje geflatteerd.

Je ziet wel dat sommige spelers moeite hebben met de openingsintensiteit van een topduel. (...)



Ja, jammer dat ze in die fase het initiatief aan PSV gaven.

Hou je het initiatief zelf, scoor je wellicht 2 à 3 goals in die fase en wordt het met de andere erbij opgeteld al meer een normale uitslag.
En dus niet geflatteerd.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 25 oktober 2021 om 20:20:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 25 oktober 2021 om 11:42:

Uitslag was inderdaad prima. Beetje geflatteerd.

Je ziet wel dat sommige spelers moeite hebben met de openingsintensiteit van een topduel. (...)



Ja, jammer dat ze in die fase het initiatief aan PSV gaven.

Hou je het initiatief zelf, scoor je wellicht 2 à 3 goals in die fase en wordt het met de andere erbij opgeteld al meer een normale uitslag.
En dus niet geflatteerd.



Wat naar voor je dat je zo'n vervelende middag hebt gehad.

En als je weer van mening ben dat ik zaken uit z'n verband trek:

Wat fijn voor je dat je zo'n fijne middag hebt gehad, maar er niet zo goed in bent om dat te uiten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 25 oktober 2021 om 22:30:

(...) Wat fijn voor je dat je zo'n fijne middag hebt gehad (...)



Dank je.

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 25 oktober 2021 om 22:30:

(...) maar er niet zo goed in bent om dat te uiten.



Jawel hoor!

Het eerste wat ik gisteren hoorde toen ik thuis kwam was, zonder zelf iets te zeggen:

,,Ajax heeft zeker gewonnen?"

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] Ajax - PSV