Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » (Champions League 2021-2022) Ajax - Borussia Dortmund

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

open/sluit de onderstaande quote:


Zo mogen we er toch vanuit gaan dat bijvoorbeeld een Haller geen domme dingen meer doet als hij vrij voor de keeper wordt gezet?
Die zal zijn lesje toch inmiddels wel hebben geleerd?




Na Dortmund ben ik nog steeds niet om wat Haller betreft al deed hij het een stuk beter dan tegen Heerenveen. Maar de balaannames van hem. Goh, kunnen ze hem niet de komende maanden op een modderig/hobbelig veld laten dribbelen, passen en aannemen. Het is de tijd van het jaar er voor.

 

+1/-1

' Monaco heeft na de nederlaag bij Olympique Lyon in de Ligue 1 wat goed te maken. 'Natuurlijk is het belangrijk om terug te veren. Maar we staan tegenover PSV, een zeer grote club in Nederland. We hebben dinsdag gezien wat de kwaliteit van deze competitie is', refereerde Kovac aan de Champions League-uithaal van Ajax tegen Borussia Dortmund. 'Het zal dus een zware wedstrijd worden tegen een geweldige ploeg.'

bron: VI

Hoe beter Ajax, PSV etc het gaan doen Europees, beter voor iedereen : )
De eredivisie is aan het stijgen weer in aanzien in Europa, vooral door Ajax. En dit is alleen maar goed,
hoe meer geld er is, hoe meer grote talenten willen komen uit Brazilie, Argentinie etc en spelers die bv tussen de 25-30 zijn en meteen kunnen leveren.

Het feit dat Ajax, Antony ophaalde is een vrucht van al het harde werk.

Schitterend toch dat bv Zuid Amerikaanse toptalenten naar Ajax komen, zoals Ronaldo en Romario naar PSV gingen.
Dit is wat je wil. En tevens dat spelers langer blijven, omdat ze weten wat ze hebben. Ze spelen al bij een Europese topclub.

En het mooie is, Frenkie, de Ligt, Donny ze zijn allemaal vertrokken maar ze hebben niet meer glorie bereikt in de CL bij hun clubs, dat is nog steeds 2018-2019 en de 2017 Finale. Brobbey kijkt met lede ogen naar het huidige Ajax en Justin Kluivert ziet vast ook wel in dat hij beter nog 3/4 had kunnen rijpen....en miste de halve finale...

Alleen Hakim heeft daadwerkelijk zijn prestatie verbeterd met de winst van de CL, al werd hij mondjesmaat maar gebruikt en speelde niet in de finale.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 21 oktober 2021 om 11:27:

Na Dortmund ben ik nog steeds niet om wat Haller betreft (...)



Nee, natuurlijk niet!

Ajax speelt 90% van de wedstrijden tegen ploegen die zich terug trekken voor de eigen goal. Ze hadden een spits moeten aantrekken die in die situaties van nut kan zijn. En niet iemand die alleen enigzins functioneert met ruimte om hem heen.

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 21 oktober 2021 om 20:46:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 21 oktober 2021 om 11:27:

Na Dortmund ben ik nog steeds niet om wat Haller betreft (...)



Nee, natuurlijk niet!

Ajax speelt 90% van de wedstrijden tegen ploegen die zich terug trekken voor de eigen goal. Ze hadden een spits moeten aantrekken die in die situaties van nut kan zijn. En niet iemand die alleen enigzins functioneert met ruimte om hem heen.



Klopt inderdaad dat je duidelijk ziet dat hij ineens veel beter rendeert als de ruimtes om hem heen wat groter zijn. Dan komt hij in zijn kracht.

Als ik zie dat Sam Lammers nu ook weer bij Eintracht op de bank zit dan denk ik.....hij zou een betere 'ander-type-spits-dan- Haller zijn als Danilo die ook nog eens doorgroeimogelijkheden heeft'.

Lammers is in de kleine ruimte in ieder geval aanmerkelijk beter.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » (Champions League 2021-2022) Ajax - Borussia Dortmund