Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Uit: -
Vak: 402
Forumreacties: 16.149
Reg.: 11 juni 2003
Favoriete opstelling: geen
Vak: -
Forumreacties: 2.905
Reg.: 27 april 2004
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.198
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
Uit: Hoogeveen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.234
Reg.: 29 januari 2011
Favoriete opstelling: 3-5-2
open/sluit de onderstaande quote:spelbos schreef op 22 september 2021 om 09:29:
De huidige vorm schept verwachtingen, minimaal met 4 doelpunten verschil winnen.
Zo lang we maar winnen en geen gekke dingen doen met een belangrijke CL wedstrijd voor de boeg. Ik heb gisteravond nog met een schuin oog naar Besiktas-Adana Demirspor gekeken. De koploper stond met 3-0 voor maar gaf het uithanden. Een schot van Mario Balotelli vanaf 20 meter zorgde voor 3-2. In de 97ste minuut werd het 3-3 doordat een hoekschop op doel werd gekopt en verlengt door een medespeler. Adana staat 12e op de ranglijst. Besiktas lijkt mij een leuke voetballende ploeg om tegen te spelen. Niet een ploeg die zich opsluit door met 10 man voor eigen doel te staan. Ik kijk er naar uit maar eerst Groningen.
Uit: Hoogeveen
Forumreacties: 2.234
Reg.: 29 januari 2011
Favoriete opstelling: 3-5-2
Rensch, Schuurs, Tagliafico, Klaassen, Kudus, Neres, Daramy.
Bij elke andere club in Nederland zouden zij in de basis staan. De bank is echt een ongekende luxe. Misschien dat de selectie van Ajax wel nooit zo breed is geweest als nu. Hopelijk kan Ten Hag iedereen tevreden houden. Rouleren met zijn startopstelling doet hij bijna nooit, tenzij blessures, schorsingen of interlandverplichtingen roet in het eten gooien.
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.072
Reg.: 19 maart 2003
Forumreacties: 3.657
Reg.: 10 juli 2003
Forumreacties: 1.346
Reg.: 22 februari 2001
open/sluit de onderstaande quote:RodyTur10 schreef op 25 september 2021 om 18:42:
Rensch, Schuurs, Tagliafico, Klaassen, Kudus, Neres, Daramy.
Bij elke andere club in Nederland zouden zij in de basis staan. De bank is echt een ongekende luxe. Misschien dat de selectie van Ajax wel nooit zo breed is geweest als nu. Hopelijk kan Ten Hag iedereen tevreden houden. Rouleren met zijn startopstelling doet hij bijna nooit, tenzij blessures, schorsingen of interlandverplichtingen roet in het eten gooien.
open/sluit de onderstaande quote:
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 25 september 2021 om 21:14:
Prima resultaat.
Jammer van de gemiste kansen.
Tadic (2x), Mazraoui en Daramy, dat hadden goals moeten zijn.
Forumreacties: 2.905
Reg.: 27 april 2004
open/sluit de onderstaande quote:Ik verwacht 3 punten, maar ik denk niet dat we weer vijf keer zullen gaan scoren. Denk eerder aan een 2-0. Groningen ligt ons niet altijd lekker en heeft het vaak goed staan in de verdediging.
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] Ajax - FC Groningen