Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] Ajax - FC Groningen

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Zaterdag 25 september 2021, 18.45u:


Ajax - FC Groningen

 

+1/-0

Ik verwacht 3 punten, maar ik denk niet dat we weer vijf keer zullen gaan scoren. Denk eerder aan een 2-0. Groningen ligt ons niet altijd lekker en heeft het vaak goed staan in de verdediging.

 

+1/-0

De huidige vorm schept verwachtingen, minimaal met 4 doelpunten verschil winnen.

 

+1/-0

Het is thuis, dus ik verwacht eigenlijk wel weer een gemakkelijke overwinning.
Wel is het zo dat we al jaren geen grote uitslag meer hebben neergezet tegen Groningen.
Voor een 6-1 (5 doelpunten verschil) moeten we al terug naar 1981.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 22 september 2021 om 09:29:

De huidige vorm schept verwachtingen, minimaal met 4 doelpunten verschil winnen.



Ik kan me geen wedstrijd herinneren dat mijn verwachting ooit anders was. ;)

 

+2/-0

Zo lang we maar winnen en geen gekke dingen doen met een belangrijke CL wedstrijd voor de boeg. Ik heb gisteravond nog met een schuin oog naar Besiktas-Adana Demirspor gekeken. De koploper stond met 3-0 voor maar gaf het uithanden. Een schot van Mario Balotelli vanaf 20 meter zorgde voor 3-2. In de 97ste minuut werd het 3-3 doordat een hoekschop op doel werd gekopt en verlengt door een medespeler. Adana staat 12e op de ranglijst. Besiktas lijkt mij een leuke voetballende ploeg om tegen te spelen. Niet een ploeg die zich opsluit door met 10 man voor eigen doel te staan. Ik kijk er naar uit maar eerst Groningen.

 

+2/-0

Rensch, Schuurs, Tagliafico, Klaassen, Kudus, Neres, Daramy.

Bij elke andere club in Nederland zouden zij in de basis staan. De bank is echt een ongekende luxe. Misschien dat de selectie van Ajax wel nooit zo breed is geweest als nu. Hopelijk kan Ten Hag iedereen tevreden houden. Rouleren met zijn startopstelling doet hij bijna nooit, tenzij blessures, schorsingen of interlandverplichtingen roet in het eten gooien.

 

+2/-0

Haller is weer ouderwets bezig met kansen missen.

 

+3/-1

Dat is ook het enige waar je vandaag iets over kan zeggen, dat er te veel kansen werden gemist. Een 7-0 had zomaar wéér gekund. Groningen blijft een vervelende ploeg om tegen te spelen en dat bleek ook weer de eerste 40 minuten, tweede helft vandaag was gewoon echt erg goed.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 25 september 2021 om 18:42:

Rensch, Schuurs, Tagliafico, Klaassen, Kudus, Neres, Daramy.

Bij elke andere club in Nederland zouden zij in de basis staan. De bank is echt een ongekende luxe. Misschien dat de selectie van Ajax wel nooit zo breed is geweest als nu. Hopelijk kan Ten Hag iedereen tevreden houden. Rouleren met zijn startopstelling doet hij bijna nooit, tenzij blessures, schorsingen of interlandverplichtingen roet in het eten gooien.



Precies, daarom vond ik het vreemd ook dat hij bijna met dezelfde 11 begon als fortuna...

Je moet toch je selectie tevreden houden en Besiktas staat voor de deur.

Tegen Cambuur was er wel veel roulatie in de basis 11.

je kan vandaag ook eens Haller wissel zetten en Danilo een wedstrijd laten ballen.
en dan weer met haller starten tegen Besiktas.

Tagliafico 82 e minuut laten invallen snap ik ook niet. Hij is geen jongen van 19. Gooi hem dan 50e minuut erin.

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 25 september 2021 om 19:53:

Haller is weer ouderwets bezig met kansen missen.



Als hij ze er dinsdag maar inprikt. Liever dit dan andersom ;)

 

+1/-0

Prima resultaat.

Jammer van de gemiste kansen.
Tadic (2x), Mazraoui en Daramy, dat hadden goals moeten zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 25 september 2021 om 21:14:

Prima resultaat.

Jammer van de gemiste kansen.
Tadic (2x), Mazraoui en Daramy, dat hadden goals moeten zijn.



Haller ook 2x. Als ze vanavond net zo scherp waren als de afgelopen wedstrijden, was het 10-0 of meer geworden. Wat was Groningen slecht, zeg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ik verwacht 3 punten, maar ik denk niet dat we weer vijf keer zullen gaan scoren. Denk eerder aan een 2-0. Groningen ligt ons niet altijd lekker en heeft het vaak goed staan in de verdediging.



Geen 5-0 dus, maar dat had het wel weer kunnen worden. Of misschien wel meer. Normaal gesproken heeft Groningen het tegen ons goed staan, maar dit keer kwamen we er wel vaak makkelijk doorheen. Probleem is alleen dat heel veel kansen niet benut werden. Maar goed, 3-0 is uiteraard prima.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] Ajax - FC Groningen