Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Uit: -
Vak: 402
Forumreacties: 16.149
Reg.: 11 juni 2003
Favoriete opstelling: geen
Vak: -
Forumreacties: 2.905
Reg.: 27 april 2004
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.198
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
Machielovic
Fan van Ajax
Uit: Arnhem
Forumreacties: 254
Reg.: 23 juli 1999
open/sluit de onderstaande quote:3xA schreef op 07 augustus 2021 om 23:35:
Waarschijnlijk het enige leuke aan deze wedstrijd is dat Lasse weer even in de Johan Cruijff Arena komt voetballen.
Zal wel een magere 2-0 worden. Ajax moet nog duidelijk op gang komen en heeft vanavond een flinke dreun gekregen.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.346
Reg.: 22 februari 2001
Forumreacties: 3.748
Reg.: 8 augustus 2001
open/sluit de onderstaande quote:DonVito schreef op 14 augustus 2021 om 22:11:
Ben ik de enige? Klaassen doet bijna alles verkeerd... Frappant.
Forumreacties: 3.657
Reg.: 10 juli 2003
Eerste kwartier prima. Nadat Barretto erin kwam als extra slot op de deur werd het steeds dramatischer en wist men niet meer wat te doen (hoe moet dat straks tegen een echte tegenstander?). Ondanks 5-0 toch een teleurstellende wedstrijd als je ziet wat er de laatste 60-70 minuten op de mat is gelegd: niks.
Dit bericht is gewijzigd op 15 augustus 2021, 09:22:31.
Forumreacties: 417
Reg.: 10 juli 2021
Vooropgesteld: 5-0 is een prima resultaat en in het begin waren ze gretig en dat was leuk om te zien. Echter, de laatste 60 minuten was echt een belediging voor het publiek. Wat een armoedig, langzaam tempo!
Klaassen heel matig. Blind? Jezus was een slome passing, voortzetting, verlegging van het spel. Haller? Je hoopt dat na z’n snelle 1ste goal er wat vertrouwen komt, maar álle ballen sprongen weer van de voet. Gravenberch enorm matig én misschien eens trainen op schieten. Neres? Echt alle diepgang, snelheid en creativiteit is hij kwijt (of eruit geslagen door ten Hag?).
Maar dan Labyad. Waarom neemt deze gozer de vrije trap en waarom roept niemand hem tot de orde? Sowieso kansloos dat deze gozer nog in het veld wordt gebracht (breng dan een jeugdspeler ofzo), maar wie heeft Labyad ooit verteld dat hij vrije trappen kan nemen? (Of is dat nog steeds op basis van z’n 2 vrije trappen in een oefen wedstrijd vorig jaar)
open/sluit de onderstaande quote:TADIC10 schreef op 14 augustus 2021 om 23:08:
Vooropgesteld: 5-0 is een prima resultaat en in het begin waren ze gretig en dat was leuk om te zien. Echter, de laatste 60 minuten was echt een belediging voor het publiek. Wat een armoedig, langzaam tempo!
Klaassen heel matig. Blind? Jezus was een slome passing, voortzetting, verlegging van het spel. Haller? Je hoopt dat na z’n snelle 1ste goal er wat vertrouwen komt, maar álle ballen sprongen weer van de voet. Gravenberch enorm matig én misschien eens trainen op schieten. Neres? Echt alle diepgang, snelheid en creativiteit is hij kwijt (of eruit geslagen door ten Hag?).
Maar dan Labyad. Waarom neemt deze gozer de vrije trap en waarom roept niemand hem tot de orde? Sowieso kansloos dat deze gozer nog in het veld wordt gebracht (breng dan een jeugdspeler ofzo), maar wie heeft Labyad ooit verteld dat hij vrije trappen kan nemen? (Of is dat nog steeds op basis van z’n 2 vrije trappen in een oefen wedstrijd vorig jaar)
Prima resultaat.
Goed spel tot de 20ste minuut.
Daarna was het teleurstellend en ergerniswekkend.
En maar lachen na elkaar na al de mislukte passjes.
I.p.v. elkaar wijzen op het amateuristische niveau, het slappe spel en trage tempo, en dat dit de wedstrijden zijn waaraan je aan het doelsaldo moet werken
Met Haller ben ik klaar. Ik had hem een wedstrijd of 5 krediet willen geven.
Maar wat hij vandaag liet zien, dat is het simpelweg. Hij gaat echt niet beter worden. 5, 6 Opgelegde kansen, 1 goal. Dat is tegen NEC onvoldoende.
Wat is de specialiteit van die gast?
Voor Neres krijg je ook geen stuiver meer. Daar komt geen club van niveau meer voor.
Volgende week, na Twente, weten we hoe 'goed' ze vandaag waren.
Forumreacties: 28
Reg.: 3 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:DonVito schreef op 14 augustus 2021 om 23:26:
open/sluit de onderstaande quote:TADIC10 schreef op 14 augustus 2021 om 23:08:
Puur objectief moet ik wel hierbij zeggen dat Labyad 1 van de beste vrije trap nemers is van het team. Dus heel raar was dit niet. Hierover zeiken is een beetje vreemd. Als je dagelijks met elkaar traint weet een trainer en selectie al heel snel wie de beste zijn. Met de trap van Labyad is niks mis mee.
Ik denk dat we ons beter kunnen focussen op bv een Davy Klaassen want wat hij vandaag liet zien was echt Ajax onwaardig om er eens iemand uit te pikken. Hij speelt op nr 10.
Forumreacties: 28
Reg.: 3 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 14 augustus 2021 om 23:40:
Met Haller ben ik klaar. Ik had hem een wedstrijd of 5 krediet willen geven.
Maar wat hij vandaag liet zien, dat is het simpelweg. Hij gaat echt niet beter worden. 5, 6 Opgelegde kansen, 1 goal. Dat is tegen NEC onvoldoende.
Wat is de specialiteit van die gast?
Forumreacties: 3.127
Reg.: 13 september 2002
Prima potentie gezien, wel echter een hoop vraagtekens.
Haller was ronduit dramatisch, enige positieve aan hem was dat hij niet stond te zeiken en nee te schudden als iets weer eens mislukte, maar redelijk positief was.
Blind was dramatisch, Klaassen een aanfluiting, Neres had er geen zin in en als je Labydad moet inbrengen als wisselspeler is er iets heel erg mis.
Alvarez een geweldige pot, Berghuis speelde redelijk en mooie goal van Tadic. Next
Er is een eventuele mogijkheid dat AJAX als een krant speelde de 2e helft en nog maar 50 procent gaf vanwege Schone.
Die gast met 0-9 de arena laten verlaten zouden ze bij Ajax misschien niet willen.
Ik zeg niet dat de waarheid is, maar de kans bestaat.
Het had namelijk heel erg kunnen worden was Ajax door gegaan. Zie VVV.
open/sluit de onderstaande quote:DonVito schreef op 15 augustus 2021 om 11:10:
Er is een eventuele mogijkheid dat AJAX als een krant speelde de 2e helft en nog maar 50 procent gaf vanwege Schone.
Die gast met 0-9 de arena laten verlaten zouden ze bij Ajax misschien niet willen.
open/sluit de onderstaande quote:DonVito schreef op 15 augustus 2021 om 11:10:
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 15 augustus 2021, 13:37:31.
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.198
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
open/sluit de onderstaande quote:3xA schreef op 15 augustus 2021 om 12:54:
(...)
Je wordt als Ajax-zijnde bloedserieus genomen. Laten we een NEC ook serieus nemen en ze gewoon met 10-0 oprollen als we dat kunnen. En geloof me, dat kunnen we makkelijk. Als je na 20 minuten al 4 goals hebt gemaakt zou dat een makkie moeten zijn. Ja, het is kut voor Lasse. Maar medelijden hebben is nog erger. En als het dus daadwerkelijk medelijden was, is dat een grove schande.
Ik begrijp het als je gas terug wil nemen als je as. dinsdag/woensdag een Champions League wedstrijd hebt (dat is nml uit eigenbelang, niet uit medelijden), maar dat hebben we nog niet. Dus een paar uitzonderingen daargelaten, wil ik eigenlijk gewoon altijd een Ajax zien dat 100% geeft. Is dat te veel gevraagd? Het maakt me dan geen reet uit of het 1-0 of 20-0 staat. Je moet je tegenstander opvreten en uitspugen. Laat geen spaan heel van je tegenstander. Dat is topsport. En als we dat zielig vinden voor een NEC, dan moet NEC of flinke stappen gaan maken of na de eerste speelronde smeken voor een plek in de KKD. Ze bedrijven hier topsport, en medelijden hoort daar niet bij.
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] Ajax - NEC