Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] Ajax - AZ

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Prima uitslag.

Jammer dat ze er geen grotere uitslag uithalen.
Dat had met betere keuzes gekund.

Haller?
Een miskoop. Heel snel afscheid van nemen. Past niet bij Ajax.

 

+1/-0

Lekker om weer in het stadion aanwezig te zijn, de sfeer was prima ondanks maar 7500 man.
Vond AZ de 1e helft de betere ploeg maar 2e helft was voor Ajax.
Vond het wel vreemd dat er niets voor Cruijff gedaan is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 25 april 2021 om 18:09:

(...)
Vond het wel vreemd dat er niets voor Cruijff gedaan is.



Er lagen bloemen bij zijn standbeeld, buiten het stadion.

 

+1/-0

Ik zal wel een negatieveling zijn, heb maar weinig genoten van Ajax dit seizoen. Het was dat de concurrentie ultiem zwak was en daarom halen we de titel. Voor de rest weer op alle belangrijke momenten gefaald met een miljoenen selectie. Het enige pluspuntje was de win streak in januari en februari, maar aan de andere kant als je een tobbend PSV niet kan verslaan in de competitie dan houdt het op en de Europese campagne dompelt me in rouw.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 25 april 2021 om 18:20:

Ik zal wel een negatieveling zijn, heb maar weinig genoten van Ajax dit seizoen. (...)



Dan ben je een realist.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 25 april 2021 om 18:20:

Ik zal wel een negatieveling zijn, heb maar weinig genoten van Ajax dit seizoen. Het was dat de concurrentie ultiem zwak was en daarom halen we de titel. Voor de rest weer op alle belangrijke momenten gefaald met een miljoenen selectie.



We hebben zelf slechts vier keer gelijkgespeeld en twee keer verloren dus van echte zwakke concurrentie kun je niet spreken als je zelf zo weinig punten laat liggen. Wat mij meer stoort is de wedstrijden die niet gewonnen zijn tegen zwakke tegenstand, de manier waarop vooral en de vele wedstrijden die wel gewonnen zijn, ook de manier waarop vooral. Vanaf begin december was het matig tot bedroevend slecht met veel te weinig lichtpuntjes.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 25 april 2021 om 19:11:

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 25 april 2021 om 18:20:

Ik zal wel een negatieveling zijn, heb maar weinig genoten van Ajax dit seizoen. Het was dat de concurrentie ultiem zwak was en daarom halen we de titel. Voor de rest weer op alle belangrijke momenten gefaald met een miljoenen selectie.



We hebben zelf slechts vier keer gelijkgespeeld en twee keer verloren dus van echte zwakke concurrentie kun je niet spreken als je zelf zo weinig punten laat liggen. Wat mij meer stoort is de wedstrijden die niet gewonnen zijn tegen zwakke tegenstand, de manier waarop vooral en de vele wedstrijden die wel gewonnen zijn, ook de manier waarop vooral. Vanaf begin december was het matig tot bedroevend slecht met veel te weinig lichtpuntjes.


Ik zeg toch hetzelfde met andere benamingen, DE COCURRENTIE WAS ZEER ZWAK.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 25 april 2021 om 19:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 25 april 2021 om 19:11:

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 25 april 2021 om 18:20:

Ik zal wel een negatieveling zijn, heb maar weinig genoten van Ajax dit seizoen. Het was dat de concurrentie ultiem zwak was en daarom halen we de titel. Voor de rest weer op alle belangrijke momenten gefaald met een miljoenen selectie.



We hebben zelf slechts vier keer gelijkgespeeld en twee keer verloren dus van echte zwakke concurrentie kun je niet spreken als je zelf zo weinig punten laat liggen. Wat mij meer stoort is de wedstrijden die niet gewonnen zijn tegen zwakke tegenstand, de manier waarop vooral en de vele wedstrijden die wel gewonnen zijn, ook de manier waarop vooral. Vanaf begin december was het matig tot bedroevend slecht met veel te weinig lichtpuntjes.


Ik zeg toch hetzelfde met andere benamingen, DE COCURRENTIE WAS ZEER ZWAK.


Kalm aan Tim :D

Jullie zijn het inderdaad met elkaar eens en ik sluit me daarbij aan. Ik zie geen lijn, geen overtuigende visie. TH bouwt ook niet, Overmars bouwt. Als Overmars niet weer een paar voltreffers aantrekt, krijg je constant net niet seizoenen met TH.

Dat klinkt misschien vreemd, ondankbaar of onrealistisch als je weer een dubbel pakt, maar dat is puur competitie-inflatie. Het verschil tussen Ajax qua omzet, winst, reserves, lonen, transfersommen, sportief kapitaal en Europese inkomsten is al jaren zo groot, dat je sowieso wel kampioen wordt als je geen gekke dingen doet.

In de CL is het gewoon niks met TH en in de EL eigenlijk ook niet. Slechts 1 uitschieter door bekende omstandigheden in 4,5 jaar.

Doorselecteren aub, maar ik vrees dat je van TH niet afkomt, tenzij een buitenlandse club zo gek is. Ik zou me echt een coma lachen als Bayern hem zou halen...mag ik even dromen.

 

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] Ajax - AZ