Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [KNVB-Beker 2020/2021] SC Heerenveen-Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Woensdag 3 maart 2021, 21.00u:

Halve finale KNVB Beker

SC Heerenveen - Ajax

 

+1/-0

Het wordt een interessante wedstrijd. Ajax strijdt nog op alle fronten en et zitten zware wedstrijden aan te komen. As weekend kan de competitie al beslist worden, maar de wedstrijden tegen Heerenveen en Groningen mogen we zeker niet onderschatten. Sterker nog ik verwacht 2 zware potten, maar wel een positief resultaat voor Ajax.

 

+1/-0

Ik geef niet o veel om de KNVB beker maar als je in de halve finale staat dan moet je die ook maar winnen vind ik.
Het veld in Heerenveen is erg slecht, waardoor goed voetbal minder aannemelijk wordt.
Al met al zie ik geen probleem om de finale te halen.

 

+1/-0

Ik moet zeggen dat ik het bekertoernooi juist wel leuk vind. Enkel knock out wedstrijden waardoor kleinere clubs kunnen stunten. Enkel die constante ziekelijke drang vanuit Rotterdam om die vergane glorie zogenaamd in stand te houden door bekers te winnen, gaf het toernooi voor mij een smet en onaangename smaak.

Benieuwd hoe de vorm van Ajax vanavond is. Het heeft gewoon geen stabiliteit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 03 maart 2021 om 15:14:

Ik geef niet o veel om de KNVB beker maar als je in de halve finale staat dan moet je die ook maar winnen vind ik. (...)



Ja. Zo zie ik het ook. En ook betreffende de finale. We zijn tenslotte de beste ploeg van de resterende drie.

Oftewel: 'Nog 2 bochten tot de finish en zorgen dat je in die bochten niet onderuit gaat'.

 

+1/-0

Is geen enkel moment een wedstrijd geweest. Het kwaliteitsverschil tussen beide ploegen was gigantisch vanavond. Ik heb nog nooit zo rustig op mijn stoel gezeten :).

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 03 maart 2021 om 22:50:

Is geen enkel moment een wedstrijd geweest. Het kwaliteitsverschil tussen beide ploegen was gigantisch vanavond. Ik heb nog nooit zo rustig op mijn stoel gezeten :).



Mooi toch. Netjes daar gewonnen!

 

+1/-0

2021:

14 games:

12 x winst,
2 gelijk tegen PSV.

---- FLOW ----

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 03 maart 2021 om 22:58:

2021:

14 games:

12 x winst,
2 gelijk tegen PSV.

---- FLOW ----



Ik hoop dit soort berichten t/m mei te zien :B

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 03 maart 2021 om 23:05:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 03 maart 2021 om 22:58:

2021:

14 games:

12 x winst,
2 gelijk tegen PSV.

---- FLOW ----



Ik hoop dit soort berichten t/m mei te zien :B



Ik ook : )

Inmiddels is Ajax bekerfinalist en heeft 9 verliespunten minder dan PSV en
ligt dus op pole position voor 2 prijzen :) (de dubbel)
en Europees bekert de club nog.


tevens de route naar de finale is niet makkelijk geweest qua clubs:

⚽️ Ajax - FC Utrecht 5-4
⚽️ AZ - Ajax 0-1
⚽️ Ajax - PSV 2-1
⚽️ SC Heerenveen - Ajax 0-3

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 03 maart 2021 om 23:05:

Ik hoop dit soort berichten t/m mei te zien :B



Wat is er leuk aan gelijke spelen?

 

+2/-1

Goed om te zien dat wanneer de tegenstander van te voren aankondigt hoe ze Ajax gaan aanpakken, uiteindelijk blijkt dat ze geen poot aan de grond hebben gekregen.

 

+1/-0

Henkie V zag ze ook behoorlijk vliegen na afloop in zn interview :D . Heerenveen heeft ons geen strobreed in de weg gelegd. Wel lekker om weer eens ontspannen een pot te kunnen kijken na afgelopen weken. Ik snap alleen Heerenveen niet. Je staat in de halve finale in voor hun een unieke kans en dan zo ongeïnspireerd spelen en je als makke lammetjes naar de slachtbank laten leiden. Het leek alsof ze het bij voorbaat al hadden opgegeven.

Anyway Ajax goed gedaan. Haller zwaar onder de maat en Gravenberch matig, maar verder best wel ok tot goed.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [KNVB-Beker 2020/2021] SC Heerenveen-Ajax