Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 315
Reg.: 13 september 2022
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd Ajax-PSV: -
Ik vind het veel prettiger om naar Maarten Paes te kijken dan naar Jaros, al was het alleen maar omdat eerstgenoemde niet gehuurd is. Paes speelde vandaag geen perfecte wedstrijd vin Zwolle, maar hij had wel aardig wat ballen klemvast. En ik zal ook nooit vergeten hoe hij een paar jaar terug keepte toen Utrecht op bezoek in de ArenA was.
Is dit misschien stiekem eerste keeper-materiaal?
Forumreacties: 756
Reg.: 22 september 2023
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 01 maart 2026 om 14:40:
Ik vind het veel prettiger om naar Maarten Paes te kijken dan naar Jaros, al was het alleen maar omdat eerstgenoemde niet gehuurd is. Paes speelde vandaag geen perfecte wedstrijd vin Zwolle, maar hij had wel aardig wat ballen klemvast. En ik zal ook nooit vergeten hoe hij een paar jaar terug keepte toen Utrecht op bezoek in de ArenA was.
Is dit misschien stiekem eerste keeper-materiaal?
Uit: Dordrecht
Vak: -
Forumreacties: 5.490
Reg.: 25 april 2004
Favoriete opstelling: geen
Paes maakt nog weinig indruk op me. Toen hij werd gehaald had hij ook al een maand of drie niet gespeeld volgens mij. Inmiddels heeft hij alleen al best wat wedstrijden gespeeld en mag je meer verwachten, ook van iemand die onder normale omstandigheden je tweede of derde keeper zou zijn. Ik vind hem veel te veel lange ballen spelen.
Forumreacties: 4.119
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 3-3-4
Volgens cap verdient Paes evenveel als Mika. Hij is onze duurste doelman, maar ik zie het niet in hem zitten. Zijn uittrappen zijn levensgevaarlijk. Hij vormt samen met Sutalo een dodelijk tweetal achterin. Dan ook nog 1 miljoen euro aan transfersom. Miskoop! Hij mag van mij alweer op de transferlijst gezet worden. Deze speler had nooit gehaald mogen worden.
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Ajax Forum » Spelers » Maarten Paes