Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Sean Steur

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Heel erg jammer dit. Was misschien wel je grootste talent in je elftal.

+2/-0

Hij schijnt dus met een privé jet te zijn ingevlogen en al 1 van de 2 medische keuringen hebben afgerond.

Het is niet niets om als 18 jarige in je eentje (even) te verkassen naar de UK. Volgens mij heeft hij geen partner nog.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Maximilian-Ibrahimovic schreef op 09 juli 2026 om 08:40:

Volgens mij heeft hij geen partner nog.

Heeft z'n vader hem nog niet uitgehuwelijkt aan een andere Steur-tak in Volendam?

+2/-0

Mie Toe schreef op 09 juli 2026 om 09:32:

Heeft z'n vader hem nog niet uitgehuwelijkt aan een andere Steur-tak in Volendam?

Geen idee, hij kwam in zijn uppie uit de privé-jet, zo leek het.

+1/-0

Mie Toe schreef op 09 juli 2026 om 09:32:

Sean en zijn vader waren in gesprek met een Volendamse schone. Ze waren beiden geinteresseerd, maar ze wilden contractueel vastleggen dat Sean elke avond actie zou kunnen krijgen en dat ging de dame veel te ver. "Het matras bepaalt wat er gebeurt".

+5/-0

Steur dus definitief weg.

Gaat daar met nummer 14 spelen, ze spelen dit jaar niet in Europa, Newcastle.

Zie het al voor me, Blind herhaalt het kunstje bij Girona en haalt Champions League met Ajax , Newcastle haalt dat ook en loot tegen Ajax.

Steur komt in het veld bij Newcastle met nummer 14...

+2/-0

Maximilian-Ibrahimovic schreef op 09 juli 2026 om 14:37:

Jeetje, wat een bijzondere symboliek, zeg. Ik ben met de dag blijer dat dit menneke weg is. Heel grote plus voor de TD. Prachtig bedrag, fantastisch signaal, meer speelminuten voor Mokio.

+2/-0

Mie Toe schreef op 09 juli 2026 om 15:07:

Maximilian-Ibrahimovic schreef op 09 juli 2026 om 14:37:

Jeetje, wat een bijzondere symboliek, zeg. Ik ben met de dag blijer dat dit menneke weg is. Heel grote plus voor de TD. Prachtig bedrag, fantastisch signaal, meer speelminuten voor Mokio.

Probleem is dat we alles maar vanuit 1 hoek horen, de Ajax-pravda die vrij ongenuanceerd stelt dat Steur soort van contractuele afspraken omtrent speeltijd wilde maken.

Zou kunnen hoor, maar het kan ook dat Steur en pa nattigheid voelde omdat Jordi allemaal oude spelers haalt en senor Michel daar ook nogal van gecharmeerd is en in die omstandigheden deze Volendammer naar de uitgang duwden.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Spelers » Sean Steur