Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Jordan Henderson

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Wellicht had ik te veel verwachtingen, maar ik ben teleurgesteld. Ik had gehoopt dat hij de spelers om zich heen kon coachen en beter kon positioneren, vooral wat betreft de verdediging...

Het zou in principe niet uit moeten maken dat hij naast spelers als Tayler staat. Toch verwacht je nog steeds een bepaalde kwaliteit, inzicht en leiderschap, maar dat valt allemaal erg tegen, vind ik.

Ik vond het ook amateuristisch hoe hij die gele kaart pakte. Je kan als speler wel continue mopperen, maar je moet je (zeker op die leeftijd) niet te veel laten meeslepen en je frustraties uiten.

 

+1/-0

Ik vond hem wederom prima. Hij is een heel solide passer en hij doet eigenlijk alles wel goed. Van den Boomen verschijnt ook weer in de basis verwacht ik, en dan heb je weliswaar geen heel snelle of wendbare middenvelders met die twee, maar wel volwassen spelers die goed een pass kunnen versturen. Ik verwacht ook dat Henderson Van den Boomen kan helpen zich te focussen op waar hij zo goed in is.

 

+1/-0

Om welke reden staan zowel Bergwijn als Berghuis boven Henderson in de aanvoerdersband hiërarchie?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 17 februari 2024 om 15:44:

Om welke reden staan zowel Bergwijn als Berghuis boven Henderson in de aanvoerdersband hiërarchie?



Ik vind het al een raadsel waarom die twee op het veld staan, dus hier kan ik je ook niet mee helpen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 17 februari 2024 om 15:44:

Om welke reden staan zowel Bergwijn als Berghuis boven Henderson in de aanvoerdersband hiërarchie?



Omdat van 't Schip de tere zieltjes niet wil kwetsen. Alles begint bij de trainer. Als die niet durft in te grijpen blijft de wond etteren, oftewel zal het spel niet beter worden.

 

+1/-0

Ik kan me niet herinneren dat ik het ooit gezien heb dat een nieuwe speler halverwege het seizoen de aanvoerdersband van een ander overneemt. Die band is ook maar symbolisch natuurlijk.

Vond het wel interessant om Henderson in een wat aanvallendere rol te zien vandaag. Hij kon nu wat meer pressen en deed dat op momenten wel heel aardig, zoals bij de tweede goal bijvoorbeeld. Hij kwam in de eerste helft ook een enkele keer in de rechter half-space en bracht dan tempo zoals je Berghuis nooit ziet brengen. Ik denk dat hij een prima speler is voor op zes of of op acht. Je mist alleen een echt goede aanvallende middenvelder. Als je Taylor zou vervangen door een aanvallende middenvelder van niveau dan zou het team meteen al een serieuze upgrade krijgen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 18 februari 2024 om 21:01:

Ik kan me niet herinneren dat ik het ooit gezien heb dat een nieuwe speler halverwege het seizoen de aanvoerdersband van een ander overneemt. Die band is ook maar symbolisch natuurlijk.

Vond het wel interessant om Henderson in een wat aanvallendere rol te zien vandaag. Hij kon nu wat meer pressen en deed dat op momenten wel heel aardig, zoals bij de tweede goal bijvoorbeeld. Hij kwam in de eerste helft ook een enkele keer in de rechter half-space en bracht dan tempo zoals je Berghuis nooit ziet brengen. Ik denk dat hij een prima speler is voor op zes of of op acht. Je mist alleen een echt goede aanvallende middenvelder. Als je Taylor zou vervangen door een aanvallende middenvelder van niveau dan zou het team meteen al een serieuze upgrade krijgen.


Hlynsson had gewoon op 10 moeten spelen, vanaf het begin. Dan kon Forbs op rechtsbuiten aan de aftrap beginnen. Taylor naar de bank. Tahirovic naast Henderson met daarboven Hlynsson is goed.

Vandaag was ie aanvoerder, haha!

En ja. Ik denk met Tahirovic naast zich dat hij meer kan laten zien, ook aanvallend zoals bij die goal met Hlynsson Brobbey Forbs.

 

+1/-0

Hlynsson op 10 en Forbs op rechtsbuiten is inderdaad een stuk logischer. Taylor kan prima als halfspeler uit de voeten, maar dan dus wel echt als verbindingsspeler en niet te aanvallend, want dichtbij het doel maakt hij veel te vaak de verkeerde keuzes. Bij Tahirovic ben ik er eigenlijk best wel benieuwd naar hoe hij het zou doen in een wat aanvallendere rol. Hij was tot nog niet eens zo heel lang geleden altijd spits volgens mij, en ik vind zijn passing best goed.

 

+1/-0

Goede wedstrijd. Vond hem heel goed om en om met Mannsverk de opbouw verzorgen en voor vastigheid zorgen. Ook heerlijk fel op momenten. Hij herkent situaties vaak goed en is vast in zijn passing.

 

+1/-0

Ik vind het al een verademing om die aanvoerdersband om zijn arm te zien zitten. Wat heeft die band de afgelopen tijd een stel droeftoeters afgereisd, zeg. Ongelooflijk dat figuren als Bergwijn en Sutalo aanvoerders geweest zijn.

Ook bewonderenswaardig hoezeer hij zich inzet en het team op sleeptouw tracht te nemen. Hij is niet de meest gepolijste voetballer, maar is ontzettend nuttig in dit Ajax. Goede zet geweest om hem te halen, ook al kost het wat. Ook prettig voor een trainer dat je een paar namen gewoon op papier kunt zetten waarvan je weet dat ze leveren (Ramaj, Henderson, in iets mindere mate langzaamaan Brobbey en Hato).

Hopelijk blijft hij aanvoerder als iedereen fit is.

 

+2/-0

Je mag het alleen Steijn verwijten dat Bergwijn en Sutalo als aanvoerders zijn aangewezen. Als snap ik bij Bergwijn het idee erachter nog een beetje. Hij is international en een van je meest ervaren spelers, en je hoopt dat hij misschien het verantwoordelijkheidsgevoel voelt en net een stapje extra doet. Daarnaast was er ook niet zo enorm veel keuze. Sutalo aanwijzen vind ik nog wel een stukje erger. Hij is totaal het type niet voor die rol, en het was letterlijk zijn eerste wedstrijd.

 

+1/-0

Vond hem weer echt een leider gister. Hij was voortdurend spelers aan het berispen en complimenteren, en hij is een echte aanjager die nooit opgeeft en ook nog wat met een bal kan. Dat sprintje dat hij tegen Utrecht helemaal op het einde van de wedstrijd nog trok vond ik wel typerend voor zijn karakter.

https://twitter.com/OficialSala12/status/1765466218440388731link

 

+3/-0

Ik zag net een interview van hem met Hans Kraaij, die weer leuk dacht te komen doen, maar Henderson was er duidelijk niet van gediend. Nou is dat ook logisch na weer een teleurstellende wedstrijd, maar ik denk dat dit hele avontuur hem zwaar tegenvalt.

Ik durf er wel wat op in te zetten dat ie in de zomer zijn contract inlevert met eén of andere klotesmoes dat ie bij zijn familie in Engeland wil zijn ofzo.

 

+1/-0

Waarom trainde hijbij Liverpool mee de afgelopen tijd???

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mum53 schreef op 22 april 2024 om 07:58:

Waarom trainde hijbij Liverpool mee de afgelopen tijd???


Wow, echt waar?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mum53 schreef op 22 april 2024 om 07:58:

Waarom trainde hijbij Liverpool mee de afgelopen tijd???


Bron?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 22 april 2024 om 10:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Mum53 schreef op 22 april 2024 om 07:58:

Waarom trainde hijbij Liverpool mee de afgelopen tijd???


Bron?



Google Nieuws - Jordan Henderson.

Hopelijk kan ie daar terugkeren en wil ie dat.

 

+1/-0

Woont Henderson in Engeland? Waarom doet hij daar intensieve 1 op 1 training en niet bij ons?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 22 april 2024 om 12:07:

Woont Henderson in Engeland? Waarom doet hij daar intensieve 1 op 1 training en niet bij ons?


Het was een vrij weekend, dus het zou mij niet verbazen als de prima donnas weer een hoop vrije dagen hebben gekregen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 22 april 2024 om 13:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 22 april 2024 om 12:07:

Woont Henderson in Engeland? Waarom doet hij daar intensieve 1 op 1 training en niet bij ons?


Het was een vrij weekend, dus het zou mij niet verbazen als de prima donnas weer een hoop vrije dagen hebben gekregen.



Klaplopers zijn het! Zet die primadonna's aan het werk! :)

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ajax Forum » Spelers » Jordan Henderson