Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Niet meer naar het stadion

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Sinds gisteren, na de wedstrijd tegen Sion, is het voor mij voorlopig afgelopen met Ajax. Ik leen mijn seizoenskaart uit aan iemand anders. Ondanks de mogelijke wederopbouw, ondanks de spelers die hun best doen en ondanks een publiek dat vaak fantastisch is.
Maar de drummers ben ik helemaal zat. Ze verpesten de sfeer, zijn vooral met zichzelf bezig en halen zowel spelers als het publiek uit het ritme. Als het publiek met yellen of gezang er een ware aanmoediging happening van willen maken, slaan de drummers er keihard doorheen. Zelfs de super enthousiaste man met de megafoon lijkt door dit groepje te worden overstemd. Het is soms niet eens duidelijk of de drummers Ajax willen ondersteunen: het lawaai klinkt eerder als onweer of een dreunende oorlog dan als steun voor het team. Er is ook nauwelijks een touw aan vast te knopen wanneer het dreunen begint of stopt; welk team of wat dan ook wil je bereiken? Iedereen snapt er geen jota van.
Kijk en luister eens naar (veel) andere clubs in binnen- en buitenland waar zeer veel supporters met gezang en yellen er een feest van maken!
Publiek: zeg er iets van. Accepteer dit niet langer.

N.b.: s.v.p. geen reacties van de enkele voorstander van deze drummers, die discussie heb ik gehad!

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Niet meer naar het stadion