Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Uit: Amsterdam
Vak: -
Forumreacties: 2
Reg.: 28 april 2026
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd NAC Breda-Ajax: Mika Godts
Goedemiddag Ajacieden!
Ik ben al m’n hele leven voor Ajax en woon inmiddels zo’n vijf jaar in Amsterdam, op loopafstand van de ArenA. Bijna elke thuiswedstrijd loop ik erheen, wat op zich al een soort ritueel is geworden. Wat me de laatste tijd bezighoudt....
hoe beleven jullie eigenlijk zo’n wedstrijdweek richting een topper als tegen PSV Eindhoven? Ik merk bij mezelf dat het anders voelt dan een paar jaar geleden minder vanzelfsprekend vertrouwen, maar wel meer spanning ofzo
Gaan jullie er nog steeds vol vertrouwen in, of juist met een beetje gezonde twijfel? En maakt het voor jullie nog uit dat PSV al "klaar" lijkt te zijn en wij nog ergens voor spelen?
Forumreacties: 5.317
Reg.: 3 juli 2017
Man van de Wedstrijd NAC Breda-Ajax: -
open/sluit de onderstaande quote:AxelVDB schreef op 28 april 2026 om 14:13:
Goedemiddag Ajacieden!
Ik ben al m’n hele leven voor Ajax en woon inmiddels zo’n vijf jaar in Amsterdam, op loopafstand van de ArenA. Bijna elke thuiswedstrijd loop ik erheen, wat op zich al een soort ritueel is geworden. Wat me de laatste tijd bezighoudt....hoe beleven jullie eigenlijk zo’n wedstrijdweek richting een topper als tegen PSV Eindhoven? Ik merk bij mezelf dat het anders voelt dan een paar jaar geleden minder vanzelfsprekend vertrouwen, maar wel meer spanning ofzo
![]()
Gaan jullie er nog steeds vol vertrouwen in, of juist met een beetje gezonde twijfel? En maakt het voor jullie nog uit dat PSV al "klaar" lijkt te zijn en wij nog ergens voor spelen?
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 108
Reg.: 9 februari 2026
Man van de Wedstrijd NAC Breda-Ajax: -
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Ajax - PSV vertrouwen of twijfel?