Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Wij zijn Ajax, wij zijn de beste

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Wij zijn Ajax, Wij zijn de Beste…..
Dat zijn geen loze woorden, of een arrogante kreet….dit betekent echt iets. Dat heeft het in mijn ogen wel altijd gedaan.

Het is een religie wat staat voor geloof in jezelf…Ajax is voor mij Amsterdam, maar dan wel uit een tijd dat het stond voor: Heldhaftig, vastberaden, barmhartig…dus geen I Amsterdam.

Voor mij is een Amsterdammer een sympatiek iemand die zegt wat hij denkt, sociaal en grappig is en veel zelfvertrouwen heeft. Dit zelfvertrouwen is een hekel punt want dat wordt vaak verward met arrogantie.

Over het algemeen ben ik een redelijk mens, maar als ik naar een wedstrijd van Ajax kijk zeg ik de meest vreselijke dingen. Je bent immers een Amsterdammer en zegt wat je denkt. Niet lang na mijn tirade denk ik, waar slaat dat nou weer op…maar ik weet wel waar het vandaan komt. Het doet namelijk pijn om mijn club zo te zien.

Ik zie geen plezier, geen lol…ik zie trieste gezichten en mensen die geen zelfvertrouwen uitstralen.

Lieve beste Ajax, ga weer naar de kerk en leer het boek van: "Wij zijn Ajax, wij zijn de Beste"…. Natuurlijk is dit niet altijd zo….maar je moet het wel geloven…en vooral uitstralen.
Ik zal nooit boos op een Ajax zijn dat mooi spel laat zien, waar de spelers plezier hebben en mij dat trotse Amsterdamse gevoel geven.

 

+1/-1

Laten we met zijn allen hopen dat we snel weer de beste zijn. En laat ook de door jou beschreven mentaliteit weer zichtbaar worden. Die brave schooljongetjes mogen er wat mij betreft naast. Wij willen spelers als Nico, Lisandro, Edson, Dusan, Luis, Marko, Zlatan, Matthijs, Frenkie.. die uitstralen te willen winnen. Die knokken. Die op het veld staan met een "ik heb dit onder controle" gevoel..

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Wij zijn Ajax, wij zijn de beste