Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Wedstrijdbal Ajax?

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Hoi allemaal,
Mijn naam is Leo en ben nieuw op het forum. Fan van Ajax en van GA Eagles, ben woonachtig in Deventer. Zelf voetbal ik ook graag en doe dat dan graag met goed materieel, dan lijkt het nog wat :) haha.
Zo heb ik een DerbyStar Eredivisie bal, erg fijn om mee te ballen.

Ajax speelt met een andere bal in de Eredivisie. Ik probeer te achterhalen wat voor bal dat is. Ik kan het niet vinden. Het lijkt een Adidas Al Rihla te zijn, maar daar zijn twee varianten van te koop met beide de Fifa Pro classificatie. Zo is er de "pro world cup" van ongeveer 105-150 euro kost en zo is er de "competition" van circa 60 euro. Beide Fifa pro classificatie. Wie weet het antwoord? Of is het nog een heel andere bal die Ajax gebruikt?

Ben benieuwd. Alvast bedankt.
Groet, Leo

 

+1/-0

Laat maar. Net toch nog even verder gezocht. Op de foto van Bergwijn met zijn hattrick bal is vaag te zien dat er een vlak op de bal zit met de opdruk "Football is". Dat heeft alleen de "pro world cup". Dus raadsel opgelost voor mij.
Cheerz!

https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/rondom-ajax-hattrickheld-bergwijn-neemt-wedstrijdbal-mee-naar-huislink

 

+2/-0

Mooi, iemand die zelf verder zoekt ipv een ander het werk te laten doen ;)

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Wedstrijdbal Ajax?