Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Middenweg_G
Fan van Ajax
Forumreacties: 2
Reg.: 25 september 2019
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd Ajax-Maccabi Tel-Aviv FC: -
Nu bedrukkingen alleen nog maar via de officiele shops gaan (vroeger ging dat nog weleens bij Accent) zitten we vast aan 5 tekens voor een mini/babykit. Nou is mijn collega zo aso geweest z'n baby een naam van 6 letters te geven en kan ik die dus niet gebruiken voor de bedrukking. Achternaam is 7 letters dus ook geen optie. Weet iemand nog een plek waar je eventueel meer letters kan laten drukken of is de officiele bedrukking echt onmogelijk te krijgen los van de Ajax shops?
El Grande Ghacied
Fan van Ajax
Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 699
Reg.: 28 januari 2003
open/sluit de onderstaande quote:Middenweg_G schreef op 30 augustus 2021 om 18:29:
Nu bedrukkingen alleen nog maar via de officiele shops gaan (vroeger ging dat nog weleens bij Accent) zitten we vast aan 5 tekens voor een mini/babykit. Nou is mijn collega zo aso geweest z'n baby een naam van 6 letters te geven en kan ik die dus niet gebruiken voor de bedrukking. Achternaam is 7 letters dus ook geen optie. Weet iemand nog een plek waar je eventueel meer letters kan laten drukken of is de officiele bedrukking echt onmogelijk te krijgen los van de Ajax shops?
Uit: -
Vak: 402
Forumreacties: 16.149
Reg.: 11 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:El Grande Ghacied schreef op 31 augustus 2021 om 11:18:
(...) Mijn tip: koop je babykit een maatje groter en vraag heel lief in de fanshop of ze die extra letter erbij willen doen. Technisch is dat niet onmogelijk zeg maar Het komt er alleen iets breder op te staan, maar het zou net aan moeten passen als ze alles een beetje in elkaar schuiven.
Middenweg_G
Fan van Ajax
Forumreacties: 2
Reg.: 25 september 2019
Dank voor de tips, het is gelukt. Dat bevestigde maar weer wat ik ook wel wist: het is altijd beter om naar de fysieke shop te gaan voor dit soort dingen. In de webchat kreeg ik de standaard "helaas, niet mogelijk". Ik wilde al aan muntje op gaan gooien voor welke letter ik eraf ging hakken.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 1 september 2021, 18:11:16.
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Babykit bedrukken