Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Oranje & overige interlands » WK 2026 - Poule - Intikkertje - Poulenaam: ajax.supporters.nl

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Even een tijdje een Ajax break.

Heb een poule gemaakt voor de Ajax Supporters op dit forum, om zodoende ook wat extra naamsbekendheid te genereren en mogelijk wat blijvende posters aan over te houden.

De Poule is gewoon puur voor de fun en is te openen via: https://intikkertje.nl/ranglijst/wk-poule/?invitekey=d2825ec72c3febbb0e3fc1b5707ccf31link

Wil je meedoen?
Stuur me in een prive-bericht hier op dit forum jou nickname op de site van Intikkertje en ik kan je een uitnodiging sturen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 28 mei 2026, 18:30:50.

 

+2/-0

Heeft iemand nog zin om mee te doen?

 

+1/-0

Nee.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 02 juni 2026 om 15:54:

Nee.



Duidelijk!

Mochten er andere nog willen meedoen, dit is mijn laatste oproepje! :D

 

+1/-0

Dit topic kan worden gesloten/verwijdert. Er is te weinig animo.

 

+1/-0

Sorry, Maxi. Geen tijd en te weinig verstand!

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Oranje & overige interlands » WK 2026 - Poule - Intikkertje - Poulenaam: ajax.supporters.nl