Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Supporterscontact » Ajax.supporters leden

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Het aantal forum leden die hier posten neemt de laatste tijd af. Soms is het duidelijk dat iemand gestopt is, omdat deze persoon (herhaaldelijk) rood heeft gekregen en dan besluit om te stoppen.
Echter soms is het ook onduidelijk. Fier Koen heeft al langere tijd niet meer gepost hier. Het is niet echt duidelijk waarom. Kreeg wel van een aantal hier, waaronder ik zelf, de laatste tijd kritiek op de wijze van posten hier. Of hij geel heeft gehad is niet na te gaan. Maar dat hij gestopt is na de kritiek kan bijna geen toeval zijn.

Iemand enig idee waarom hij gestopt is? Of is dat tijdelijk?

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 24 november 2022 om 15:01:

Het aantal forum leden die hier posten neemt de laatste tijd af. Soms is het duidelijk dat iemand gestopt is, omdat deze persoon (herhaaldelijk) rood heeft gekregen en dan besluit om te stoppen.
Echter soms is het ook onduidelijk. Fier Koen heeft al langere tijd niet meer gepost hier. Het is niet echt duidelijk waarom. Kreeg wel van een aantal hier, waaronder ik zelf, de laatste tijd kritiek op de wijze van posten hier. Of hij geel heeft gehad is niet na te gaan. Maar dat hij gestopt is na de kritiek kan bijna geen toeval zijn.

Iemand enig idee waarom hij gestopt is? Of is dat tijdelijk?



Geen flauw idee maar vind het jammer. Fier Koen wilde Ajax weer als vanouds zien voetballen en uitte daarbij soms harde kritiek op o.a. de jeugdopleiding, organisatie, en het voetballende vermogen van Ajax 1. De wijze waarop er gespeeld werd. Dat speelde bij hem al onder Ten Hag en later Schreuder.. Met enkelen lag hij hiermee wel eens inhoudelijk overhoop, maar goed. Meningen mogen verschillen.

Het verbaasd me wel dat hij niks meer van zich laat horen. Hij poste hier ook veel langer dan ik. Hopelijk gaat het goed met hem.

 

+5/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 24 november 2022 om 15:33:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 24 november 2022 om 15:01:

Het aantal forum leden die hier posten neemt de laatste tijd af. Soms is het duidelijk dat iemand gestopt is, omdat deze persoon (herhaaldelijk) rood heeft gekregen en dan besluit om te stoppen.
Echter soms is het ook onduidelijk. Fier Koen heeft al langere tijd niet meer gepost hier. Het is niet echt duidelijk waarom. Kreeg wel van een aantal hier, waaronder ik zelf, de laatste tijd kritiek op de wijze van posten hier. Of hij geel heeft gehad is niet na te gaan. Maar dat hij gestopt is na de kritiek kan bijna geen toeval zijn.

Iemand enig idee waarom hij gestopt is? Of is dat tijdelijk?



Geen flauw idee maar vind het jammer. Fier Koen wilde Ajax weer als vanouds zien voetballen en uitte daarbij soms harde kritiek op o.a. de jeugdopleiding, organisatie, en het voetballende vermogen van Ajax 1. De wijze waarop er gespeeld werd. Dat speelde bij hem al onder Ten Hag en later Schreuder.. Met enkelen lag hij hiermee wel eens inhoudelijk overhoop, maar goed. Meningen mogen verschillen.

Het verbaasd me wel dat hij niks meer van zich laat horen. Hij poste hier ook veel langer dan ik. Hopelijk gaat het goed met hem.



Meningen mogen zeker verschillen, maar de situatie is hier duidelijk verhard in de Coronatijd. Anders denken werd niet gewaardeerd en je werd elke keer weggezet als wappie en andere ernstigere uitingen.

Maar ik had gedacht dat hij een time out ofzo had genomen, maar hij is nu wel erg lang niet meer actief.
Hopelijk heeft het niets met de gezondheid of privé omstandigheden te maken.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 24 november 2022 om 17:20:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 24 november 2022 om 15:33:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 24 november 2022 om 15:01:

Het aantal forum leden die hier posten neemt de laatste tijd af. Soms is het duidelijk dat iemand gestopt is, omdat deze persoon (herhaaldelijk) rood heeft gekregen en dan besluit om te stoppen.
Echter soms is het ook onduidelijk. Fier Koen heeft al langere tijd niet meer gepost hier. Het is niet echt duidelijk waarom. Kreeg wel van een aantal hier, waaronder ik zelf, de laatste tijd kritiek op de wijze van posten hier. Of hij geel heeft gehad is niet na te gaan. Maar dat hij gestopt is na de kritiek kan bijna geen toeval zijn.

Iemand enig idee waarom hij gestopt is? Of is dat tijdelijk?



Geen flauw idee maar vind het jammer. Fier Koen wilde Ajax weer als vanouds zien voetballen en uitte daarbij soms harde kritiek op o.a. de jeugdopleiding, organisatie, en het voetballende vermogen van Ajax 1. De wijze waarop er gespeeld werd. Dat speelde bij hem al onder Ten Hag en later Schreuder.. Met enkelen lag hij hiermee wel eens inhoudelijk overhoop, maar goed. Meningen mogen verschillen.

Het verbaasd me wel dat hij niks meer van zich laat horen. Hij poste hier ook veel langer dan ik. Hopelijk gaat het goed met hem.



Meningen mogen zeker verschillen, maar de situatie is hier duidelijk verhard in de Coronatijd. Anders denken werd niet gewaardeerd en je werd elke keer weggezet als wappie en andere ernstigere uitingen.

Maar ik had gedacht dat hij een time out ofzo had genomen, maar hij is nu wel erg lang niet meer actief.
Hopelijk heeft het niets met de gezondheid of privé omstandigheden te maken.



Ja, daar zat ik ook nog aan te denken. Bij deze hoop ik dat Fier Koen in orde is en anders wens ik hem sterkte er mee. Snap enigzins de zorgen wel want Fier blijkt sinds 11 juni 2003 actief op ajax supporters nl. Best opmerkelijk dat je dan plotsklaps geen postings meer van hem verneemt.

Dit bericht is gewijzigd op 24 november 2022, 18:06:17.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 24 november 2022 om 17:59:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 24 november 2022 om 17:20:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 24 november 2022 om 15:33:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 24 november 2022 om 15:01:

Het aantal forum leden die hier posten neemt de laatste tijd af. Soms is het duidelijk dat iemand gestopt is, omdat deze persoon (herhaaldelijk) rood heeft gekregen en dan besluit om te stoppen.
Echter soms is het ook onduidelijk. Fier Koen heeft al langere tijd niet meer gepost hier. Het is niet echt duidelijk waarom. Kreeg wel van een aantal hier, waaronder ik zelf, de laatste tijd kritiek op de wijze van posten hier. Of hij geel heeft gehad is niet na te gaan. Maar dat hij gestopt is na de kritiek kan bijna geen toeval zijn.

Iemand enig idee waarom hij gestopt is? Of is dat tijdelijk?



Geen flauw idee maar vind het jammer. Fier Koen wilde Ajax weer als vanouds zien voetballen en uitte daarbij soms harde kritiek op o.a. de jeugdopleiding, organisatie, en het voetballende vermogen van Ajax 1. De wijze waarop er gespeeld werd. Dat speelde bij hem al onder Ten Hag en later Schreuder.. Met enkelen lag hij hiermee wel eens inhoudelijk overhoop, maar goed. Meningen mogen verschillen.

Het verbaasd me wel dat hij niks meer van zich laat horen. Hij poste hier ook veel langer dan ik. Hopelijk gaat het goed met hem.



Meningen mogen zeker verschillen, maar de situatie is hier duidelijk verhard in de Coronatijd. Anders denken werd niet gewaardeerd en je werd elke keer weggezet als wappie en andere ernstigere uitingen.

Maar ik had gedacht dat hij een time out ofzo had genomen, maar hij is nu wel erg lang niet meer actief.
Hopelijk heeft het niets met de gezondheid of privé omstandigheden te maken.



Ja, daar zat ik ook nog aan te denken. Bij deze hoop ik dat Fier Koen in orde is en anders wens ik hem sterkte er mee. Snap enigzins de zorgen wel want Fier blijkt sinds 11 juni 2003 actief op ajax supporters nl. Best opmerkelijk dat je dan plotsklaps geen postings meer van hem verneemt.



Nou ik lees al een tijdje mee, maar het verbaasd me helemaal niets.

Wat een negatief gezeik hier zeg. En van een stuk 5 gasten hier. Niet normaal.
En van gasten waarvan ik denk dat ze de afgelopen x jaar nog nooit in het stadion zijn geweest.

Ga lekker een cursus doen. Wijnbottelen, een bierpoeverij, buikdansen. Whow cares.

Echt.

De negativiteit hier zorgt ervoor dat mijn laptop geen updates meer accepteert.

Sjongejonge zeg.

Om een voorbeeld te noemen de discussie Tadic vs Bergwijn op linksbuiten.
Bergwijn zou te duur zijn en Tadic in de weg lopen op LB.

Tadic kwam vorig seizoen al niet meer mee op LB!!!! Zit iemand Brazilie - Servie te kijken? Daar staat Tadic toch ook niet op LB!?

Hou op met die adoratie voor Tadic.

De keuze voor Bergwijn op LB is niet onjuist, hij is zelfs een seizoen te laat.
Tadic kan niet meer mee.

 

+1/-2

Ha ja, als je daar last van hebt kun je misschien beter op een ander forum voor Ajacieden kijken maar hou er rekening meer dat je veelal dezelfde negatitviteit zult tegenkomen. Althans ik zie niet anders aangaande vertoond spel, coach en of clubleiding etc.. Gaat het niet over Schreuder en zijn uitleg over opstellingen, speelwijze, dan wel over een slapend bestuur. Jij volgt het hier en praat over vijf personen? Ik kan er zo 20 aanwijzen die als zogenoemd voetbaldeskundige op tv verschijnen en niet veel anders over het huidige Ajax praten. Je kunt ook naar Kale en Kokkie kijken op Youtube. Zit een hoop Amsterdamsche humor bij maar ook zij komen veelal tot de zelfde conclusies tot en met de totale ineenstorting van Ajax. Ik kan er verder ook weining anders van maken.

Wijnbotellen zal het verschil ook niet maken dat Ajax beter gaat spelen zodat ik hier de meest positieve ontwikkelingen kan plaatsen. Het zou wel mooi wezen maar telkens als je denkt dat ze het licht hebben gezien komen ze met beslissingen aanzetten die de boel niet vlot trekken. Daar kan ik ook niks aan veranderen.

Wat jij verder van Tadic vind ben ik het niet mee eens. Ja het is niet meer de Tadic van 5 jaar geleden maar slechts zeven maand geleden had hij nog het hoogste rendement van de eredivisie aan assists, en scoorde voldoende doelpunten voor een buitenspeler. Plusminus een derde van wat een spits er op jaarbasis inschiet. Dan zit je voor een buitenspeler in de goede richting. Tegen Brazilie kwam Tadic er niet lekker uit maar dat gold voor het hele Servische team. Brazilie bleek een forse maat te groot. Als je ziet hoeveel snelheid er in de aanvalslinie van Brazilie zit durf ik wel te stellen dat Oranje het ook zwaar tegen ze zal krijgen mochten we richting de finale gaan.

Bergwijn vind ik een van de weinige positieve aankopen ten opzichte van de rest. Al speelde hij tegen Qatar ook geen beste wedstrijd behalve vanaf rechts een mooie pass die hij in een keer verlengde in de halve draai. Waar Bergwijn in het begin van het seizoen bij Ajax nog een demonstratie gaf hoe snel en makkelijk hij scoorde vloeide dat gaande seizoen weg. Ook als linksbuiten. Dat ligt niet zozeer alleen aan hem maar heeft veelal te maken waar hier op negatieve wijze al veel over geschreven is. Het totale plaatje. Mijn mening daarover ga ik hier niet opnieuw uitleggen. Ik had overigens gisteren nog een opstelling geschets waarbij ik denk dat de voetballer Bergwijn in zijn rol beter benut kan worden mochten er in december toch nog een paar spelers vertrekken. Misschien kun je er wat mee?

https://ajax.supporters.nl/nieuws/artikel/51969/Louis-van-Gaal-%27Andries-Noppert-is-mijn-eerste-keeper%27link

 

+3/-0

Er kwam slop in het aantal posts nadat ajax.netwerk.nl ophield te bestaan en volgens mij pas meer dan een jaar (of veel langer) verder ging onder de huidige naam. Ikzelf ben ook een van de lijdende voorwerpen, terwijl ik een van de oudegedienden ben. Andere dingen die meespeelden waren oa de enorme aantalen posts tijdens de "Cruijff-revolutie" (wat ik de gouden tijd van dit forum betitel) wat zo hoog was dat dat niet meer geevenaard kan worden, het eerste wat ik op mijn werk deed 's morgens was ajax.netwerk bekijken. Daarna de Frank de Boer toestanden waar veel leden ook van zich lieten horen. Het forum ging er heel lang uit en dan treed er een soort gewenning op, zónder, vergelijkbaar met het gedrag van voor en ná de lockdowns in de Corona periode. Het is in een kalmer vaarwater terecht gekomen als beleving voor velen, denk ik. Er zijn heel veel namen die ik niet meer teruggezien heb nadat "Netwerk" er heel lang uitgelegen heeft.

 

+2/-0

Het stil liggen van het netwerk heeft inderdaad de drukte hier weinig goeds gedaan. Het merendeel van de posters is verdwenen en daarmee denk ik ook het momentum dat je met zijn allen creëert. dus zoals Johan Nahoj beschrijft, herken ik het wel. Zelf ben ik nooit een super actieve poster geweest, maar kwam hier graag. Na de terugkeer van het forum onder de huidige naam vond ik het al minder boeiend, maar met de hele pandemie en Corona discussie was het voor mij wel klaar. Ik stoor me aan de toon van sommige posters, die weinig respectvol naar mensen met een andere mening zijn en voortdurend hun gelijk willen halen. Hoewel dat nog het ergst was binnen dat Corona forum, zie je dat eigenlijk bij de andere topics ook wel terug. Ik ben daarom afgehaakt; kwam hier gewoon niet meer voor mijn plezier. Ik zie dit topic toevallig nu ik er weer eens kijk. Jammer dat het zo met het forum is gelopen.

Oh en los van bovenstaande: het helpt niet mee dat de reclame zo dominant is als het via je via je telefoon bezoekt. Die grote reclame velden ontnemen mij echt de lust om het netwerk nog mobiel te bezoeken..

 

+3/-0

Ik kan me eigenlijk naadloos aansluiten bij @Robbertb, vroeger bij Netwerk waren er meer interessante posters, nu een paar vaste reageerder, te weinig diversiteit.
Ik ben meer een lezer dan een reageerder, vroeger ook al, maar voel me steeds minder gemotiveerd om hier te reageren.
Ook is er een lange periode geweest dat je niet kon reageren vanaf een iPad, dat was ook irritant.

 

+1/-0

Ach er is natuurlijk heel veel niet goed aangepakt. Toen het forum op zwart ging werd er nooit gecommuniceerd hoe lang dat ging duren. Als mensen hadden geweten dat het letterlijk twee jaar zou zijn dan hadden ze in de tussentijd wel een (tijdelijk) alternatief gemaakt, zoals de PSV collega's wel gedaan hebben. Ooit toen alle Ajaxsites onder druk van 410 op zwart gingen heb ik als poster destijds wat leden naar het braakliggende Willem II netwerk geleid en ging het daar een paar weken verder. Verder had ook met de relaunch dingen anders aangepakt kunnen worden, had de waybackmachine gebruikt en i.i.g. de openingstopics gecopy paste van wat goede kenmerkende topics. Had een vast launch moment gekozen en dat lang vooraf aangekondigd zodat iedereen tegelijk naar het forum was teruggekeerd. En je had je leden veel actiever en creatiever moeten benaderen om andere leden terug te halen. Dan had het nog iets kunnen worden. Nu ontbrak elk momentum voor een herstart, laten we eerlijk zijn voor de lay-out kwam je niet naar AN. AN was 15 jaar terug een van de 750 grootste sites van Nederland omdat het de plek was waar je naar Ajaxniews zocht en er over discucieerde. Media als Ajaxshowtime hebben AN qua nieuwsvoorziening al een tijd terug ingehaald maar de forumfunctie had je het op kunnen redden. Ajaxtotaal.nl/forum en Ajaxtalk.nl waren altijd de kleine broertjes van dit forum maar houden het gewoon wel vol qua activiteit en dat heeft toch te maken met een vaste schil leden die voldoende actief is. Hier had je Luigi Tentorio die zo ongeveer elk Ajax Forum waaronder AN een permaban had gekregen en die kon vrolijk terugkeren en een stempel drukken, dat helpt allemaal niet mee voor de kwaliteit van je forum. Al met al is er op dit moment minder dan 1% activiteit die er vroeger was, dan moet je het als site bij jezelf gaan zoeken. Dat forums uit zijn is natuurlijk maar slechts in beperkte zin waar, dat verklaart deze enorme neergang niet. Het is geing hier nog wat nostalgische namen terug te zien, onder een andere account waarop ik niet kon inloggen had ik tegen de 10.000 posts, namen als Thomas83, Johan Nahoj, liam, het voelt allemaal een beetje als nostalgie :B

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 1 juni 2023, 10:50:08.

 

+2/-0

Het is merkwaardig dat er totaal geen animo meer voor is. Ajaxshowtime is toch meer voor het snelle nieuws en de korte reacties. Niet als je serieus over voetbal wilt praten. Het is jammer dat dit forum niks meer voorstelt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MacManus schreef op 01 juni 2023 om 10:43:

En je had je leden veel actiever en creatiever moeten benaderen om andere leden terug te halen. Dan had het nog iets kunnen worden. Nu ontbrak elk momentum voor een herstart, laten we eerlijk zijn voor de lay-out kwam je niet naar AN.



Het mod-team heeft al aangegeven dat dit niet mogelijk was door GDPR. Als niemand indertijd expliciet hun toestemming heeft gegeven om bvb e-mails te ontvangen, mag je niet zomaar naar iedereen een bericht sturen dat alles terug up and running is. Tenzij je bereid bent om de boete te betalen :).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 02 juni 2023 om 09:26:

open/sluit de onderstaande quote:

MacManus schreef op 01 juni 2023 om 10:43:

En je had je leden veel actiever en creatiever moeten benaderen om andere leden terug te halen. Dan had het nog iets kunnen worden. Nu ontbrak elk momentum voor een herstart, laten we eerlijk zijn voor de lay-out kwam je niet naar AN.



Het mod-team heeft al aangegeven dat dit niet mogelijk was door GDPR. Als niemand indertijd expliciet hun toestemming heeft gegeven om bvb e-mails te ontvangen, mag je niet zomaar naar iedereen een bericht sturen dat alles terug up and running is. Tenzij je bereid bent om de boete te betalen :).


Kom op je Bjorn, ik hoef toch niet uit te leggen wat ik bedoel. Veel posters die hier zaten zijn overal naartoe gefladderd. Forum van Ajaxtotaal of AjaxTalk, de redditfora, de commentsecties van Ajaxshowtime, Voetbalzone, Voetbalprimeur het wijlen Xtratime forum en nog heel wat plekken. En sommige mensen waren totaal gestopt. Soms zul je dan mensen daar effe moeten attenderen, soms zul je ze moeten overhalen even strelen met aandacht dat kun je gewoon doen door mensen daar een berichtje achter te laten. Voor dit forum geldt natuurlijk ook dat mensen elkaar ook anders kenden, in mijn facebookaccount staan nog best wel een aantal members die ik hier vandaan ken en ik zal de enige wel niet zijn. Verder heeft Ajax Netwerk natuurlijk ook gewoon twitter, ook daar had je een creatieve campagne op kunnen zetten om je leden terug te vinden. Had je een paar tweetjes gekost en je had wel medewerking van wat leden gehad en het had als een olievlek uit kunnen dijen. Er was heel veel wel mogelijk geweest om je leden terug te krijgen, maar dat momentum is wel weg.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 01 juni 2023 om 20:04:

Het is merkwaardig dat er totaal geen animo meer voor is. Ajaxshowtime is toch meer voor het snelle nieuws en de korte reacties. Niet als je serieus over voetbal wilt praten. Het is jammer dat dit forum niks meer voorstelt.


Die is er nog wel maar wat er gebeurd is vind al sinds jaar en dag plaats. AjaxMania was het eerste grote Ajaxforum, bestond al in 1997 als ik me niet vergis. Ging rond 2002 ten onder aan het bestuur van de site, een grote groep actieve leden trok dat niet en begon wat nieuws met Ajaxtalk. Ajaxonline.org had ooit een actieve basis qua bezoekers en reageerders als site, kreeg een nieuwe eigenaar die vooral geld wilde verdienen. Binnen een maand was de site dood. Ajaxfanz.nl, kreeg door andere intitatiefnemers een forum erbij werd Ajaxfans.net, hadden uiteindelijk een actief forum met paar duizend members. Maar toen een nieuwe eigenaar kwam en in alles maling had aan de members gingen de prominente leden weg en zakte het als een plumpudding in elkaar. Het enige wat ik nooit begrepen heb is dat Ajaxshowtime nooit een forum echt heeft uitgerold onder haar site, ze hadden een aanzienlijk deel van hun traffic cadeau kunnen krijgen van deze site zeg maar, misschien was men bang dat forumbezoekers minder artikelpageviews zouden genereren en dus minder inkomsten, maar alsnog vind ik dat - ook vanuit comemrcieel perspectief - ongebrijpelijk. Elk forum is afhankelijk van een actieve harde kern mensen die voor activiteit en kwaliteit zorgt, daarrond zit een schil die net wat minder post maar leven in de brouwerij houdt, daarrond een nog grotere schil die zelden post en daarrond een nog grotere schil die vrijwel nooit post en dan heb je de lurkers die nooit posten, geen account hebben maar wel pageviews genereren en daarmee ook reclame-inkomsten. De harde kern is het belangrijkste voor je site, dat zijn de mensen die het boeiend maken en er tijd in stoppen. Als je goed kijkt naar andere topics in het gastenboek dan zie je dat veel mensen die je tot die harde kern kon rekenen (laat ik voor het gemak alles nemen wat meer daan 2500 posts had) gewoon niet zo blij waren met hoe de zaken gegaan waren en ook met de opstart een hele erg low-effort poging zagen met hoe het forum was opgeleverd: heel lang geduurd, vrijwel leeg opgeleverd, geen momentum gecreëerd, nog steeds bugs met het maken van nieuwe accounts en weinig moeite gedaan om leden actief terug te halen. De modteams hebben zo ongeveer collectief het bijltje er bij neergelegd, dat heeft allemaal wel een reden natuurlijk. Het oude Ajax forum had best kunnen werken misschien was men ook op natuurlijke weg wel 20% traffic kwijtgeraakt omdat fora minder populair zijn dan vroeger, maar deze situatie zoals die nu is met minder dan 1% traffic dan is veel meer aan de hand....

 

+2/-0

Het is hier inderdaad erg rustig. Soms is dat een voordeel, maar vaak te rustig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 02 juni 2023 om 20:49:

Het is hier inderdaad erg rustig. Soms is dat een voordeel, maar vaak te rustig.


Nouja je zit nu aan gemiddeldes van 5 posts per dag op jaarbasis kom je dan op 2000 posts uit. Ik kan me nog herinneren dat na 7 tal jaar de kaap van 1 miljoen posts geslecht werd hier, nogal een verschil.

 

+2/-0

Ik weet nog dat ik als 12 jarig jochie hier een account aanmaakte en dit echt een van mijn meest favoriete sites was om te bezoeken. Mijn postkwaliteit in mijn begintijd was ook lachwekkend ;).

Vooral het supporterscontact gedeelte vond ik erg leuk. Het lookalikes topic, de nieuwe voetbalshirts elk jaar, transfer topic, de 'zoek een foto van'... Mooie tijden. Heb altijd in de gaten gehouden wanneer dit forum weer terug zou komen en nu is het er weer, maar heel spijtig dat het zo'n dooie bedoeling is geworden. Hopen op betere forum tijden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AFC Romalona schreef op 05 juni 2023 om 13:44:

Ik weet nog dat ik als 12 jarig jochie hier een account aanmaakte en dit echt een van mijn meest favoriete sites was om te bezoeken. Mijn postkwaliteit in mijn begintijd was ook lachwekkend ;).

Vooral het supporterscontact gedeelte vond ik erg leuk. Het lookalikes topic, de nieuwe voetbalshirts elk jaar, transfer topic, de 'zoek een foto van'... Mooie tijden. Heb altijd in de gaten gehouden wanneer dit forum weer terug zou komen en nu is het er weer, maar heel spijtig dat het zo'n dooie bedoeling is geworden. Hopen op betere forum tijden.


Ik kan me vele hoogtepunten herinneren. Het dubbel en dwars topic, de topic genaamd blanke negers. Satirische stukken als Wat een Herdgang en Klasje van Co. Die gozer met zijn vrachtwagenrit naar Kazachstan wat compleet fake was. :D

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MacManus schreef op 06 juni 2023 om 10:42:

open/sluit de onderstaande quote:

AFC Romalona schreef op 05 juni 2023 om 13:44:

Ik weet nog dat ik als 12 jarig jochie hier een account aanmaakte en dit echt een van mijn meest favoriete sites was om te bezoeken. Mijn postkwaliteit in mijn begintijd was ook lachwekkend ;).

Vooral het supporterscontact gedeelte vond ik erg leuk. Het lookalikes topic, de nieuwe voetbalshirts elk jaar, transfer topic, de 'zoek een foto van'... Mooie tijden. Heb altijd in de gaten gehouden wanneer dit forum weer terug zou komen en nu is het er weer, maar heel spijtig dat het zo'n dooie bedoeling is geworden. Hopen op betere forum tijden.


Ik kan me vele hoogtepunten herinneren. Het dubbel en dwars topic, de topic genaamd blanke negers. Satirische stukken als Wat een Herdgang en Klasje van Co. Die gozer met zijn vrachtwagenrit naar Kazachstan wat compleet fake was. :D



Hahaha, die kerel met zijn vrachtwagenrit. Wat een gouden topic was dat!
Het is inderdaad erg jammer dat het inmiddels erg stil is. Dat het zo lang heeft geduurd om het forum terug te krijgen is de nekslag geweest. Denk dat tegenwoordig mensen ook eerder op social media reageren of zoals Ajaxshowtime gewoon snel een reactie achter laten. Volgens mij zijn forums tegenwoordig ook niet meer zo populair. Jammer, want het was altijd leuk om de verschillende topics door te lezen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sultan schreef op 06 juni 2023 om 11:00:

open/sluit de onderstaande quote:

MacManus schreef op 06 juni 2023 om 10:42:

open/sluit de onderstaande quote:

AFC Romalona schreef op 05 juni 2023 om 13:44:

Ik weet nog dat ik als 12 jarig jochie hier een account aanmaakte en dit echt een van mijn meest favoriete sites was om te bezoeken. Mijn postkwaliteit in mijn begintijd was ook lachwekkend ;).

Vooral het supporterscontact gedeelte vond ik erg leuk. Het lookalikes topic, de nieuwe voetbalshirts elk jaar, transfer topic, de 'zoek een foto van'... Mooie tijden. Heb altijd in de gaten gehouden wanneer dit forum weer terug zou komen en nu is het er weer, maar heel spijtig dat het zo'n dooie bedoeling is geworden. Hopen op betere forum tijden.


Ik kan me vele hoogtepunten herinneren. Het dubbel en dwars topic, de topic genaamd blanke negers. Satirische stukken als Wat een Herdgang en Klasje van Co. Die gozer met zijn vrachtwagenrit naar Kazachstan wat compleet fake was. :D



Hahaha, die kerel met zijn vrachtwagenrit. Wat een gouden topic was dat!
Het is inderdaad erg jammer dat het inmiddels erg stil is. Dat het zo lang heeft geduurd om het forum terug te krijgen is de nekslag geweest. Denk dat tegenwoordig mensen ook eerder op social media reageren of zoals Ajaxshowtime gewoon snel een reactie achter laten. Volgens mij zijn forums tegenwoordig ook niet meer zo populair. Jammer, want het was altijd leuk om de verschillende topics door te lezen.


Er is genoeg animo voor een forum hoor, maar dan zou je de boel echt anders moeten aanpakken dan tot nu toe gebeurd is. Het hele Kazachstanverhaal, ik zal je daar even een verdere achtergrond in geven. Poster JUAN had ook een permaban ontvangen na verschillende ontregelende posts. Legendarisch was bijvoorbeeld zijn comment "Ik lees ook wel eens een boekje..........porno" in de totdantoe gortdroge serieuze literatuurtopic. De vrachtwagentopic was met een schaduwaccountje door hem gedaan waar hij de wildste claims deed over de gevaarlijke stoffen die hij bij had en de locaties waar hij zat. Zo claimde hij in Polen te zitten. Al snel troffen mensen inconsistenties in zijn verhaal aan en gingen vragen stellen waar hij geen goed antwoord op had. De ipadressen bleken via Nederland te lopen en dat gaf het definitief weg.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Supporterscontact » Ajax.supporters leden