Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Supporterscontact » Kaartjes thuiswedstrijd

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Goedemiddag Ajacieden,

Ik heb geprobeerd om kaartjes te kopen voor de eerste seizoenshelft. Ik wilde graag een aantal wedstrijden met mijn zoon van 9. Helaas is dit niet gelukt. Ik probeer nu via resale aan kaarten te komen, maar als er kaarten beschikbaar komen, is het er altijd 1. Mocht iemand 2 kaartjes beschikbaar hebben voor Ajax - Groningen, dan hoor ik het graag! Weet iemand of het via resale mogelijk is om 2 kaartjes te kopen of is het altijd 1 losse?

Alvast bedankt!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mondaatje schreef op 08 augustus 2022 om 13:45:

Goedemiddag Ajacieden,

Ik heb geprobeerd om kaartjes te kopen voor de eerste seizoenshelft. Ik wilde graag een aantal wedstrijden met mijn zoon van 9. Helaas is dit niet gelukt. Ik probeer nu via resale aan kaarten te komen, maar als er kaarten beschikbaar komen, is het er altijd 1. Mocht iemand 2 kaartjes beschikbaar hebben, dan hoor ik het graag! Weet iemand of het via resale mogelijk is om 2 kaartjes te kopen of is het altijd 1 losse?

Alvast bedankt!



Volgens mij ook meer dan 1, maar dan moeten ze die wel aanbieden. Vaak is er maar eentje die niet kan van meerdere personen en dat kaartje wordt dan aangeboden.

Staat er nu welgeteld eentje te koop voor komende wedstrijd :)

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 08 augustus 2022 om 14:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Mondaatje schreef op 08 augustus 2022 om 13:45:

Goedemiddag Ajacieden,

Ik heb geprobeerd om kaartjes te kopen voor de eerste seizoenshelft. Ik wilde graag een aantal wedstrijden met mijn zoon van 9. Helaas is dit niet gelukt. Ik probeer nu via resale aan kaarten te komen, maar als er kaarten beschikbaar komen, is het er altijd 1. Mocht iemand 2 kaartjes beschikbaar hebben, dan hoor ik het graag! Weet iemand of het via resale mogelijk is om 2 kaartjes te kopen of is het altijd 1 losse?

Alvast bedankt!



Volgens mij ook meer dan 1, maar dan moeten ze die wel aanbieden. Vaak is er maar eentje die niet kan van meerdere personen en dat kaartje wordt dan aangeboden.

Staat er nu welgeteld eentje te koop voor komende wedstrijd :)



Oke thnx! Ja klopt, ben steeds aan het verversen. Heb al aantal keer op verschillende momenten 1 kaartje in hetzelfde vak voorbij zien komen, maar durf niet te gokken op 1 kaartje en dan te hopen dat er in dat vak nog een kaartje beschikbaar komt. Zowel dan gaat m'n zoon desnoods op schoot of naast me staan (als we kunnen staan).

 

+1/-0

Het is inmiddels gelukt! Er worden best veel kaarten aangeboden via resale, dus voor iedereen die opzoek is naar een kaartje, is dit een aanrader.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mondaatje schreef op 08 augustus 2022 om 17:49:

Het is inmiddels gelukt! Er worden best veel kaarten aangeboden via resale, dus voor iedereen die opzoek is naar een kaartje, is dit een aanrader.



Goed zo. Veel plezier.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mondaatje schreef op 08 augustus 2022 om 17:49:

Het is inmiddels gelukt! Er worden best veel kaarten aangeboden via resale, dus voor iedereen die opzoek is naar een kaartje, is dit een aanrader.



Kijk de aanhouder wint. Hopelijk krijgen jullie een leuke wedstrijd te zien.

 

+2/-0

Thnx mannen! Ik hoop het ook. Maar ben nog wel wat huiverig. :I

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mondaatje schreef op 09 augustus 2022 om 11:27:

Thnx mannen! Ik hoop het ook. Maar ben nog wel wat huiverig. :I



Aan de wedstrijd heeft het niet gelegen :)
Had je kaarten naast elkaar? En hoe beviel het?

Ik leest dat resale platform een groot succes is. Heel goed, maar op dat platform zie je dus alleen kaarten aangeboden door seizoenkaarthouders.
Overige niet verkochte stoelen via andere sectie op de site van Ajax?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ons Aller Ajax schreef op 16 augustus 2022 om 17:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Mondaatje schreef op 09 augustus 2022 om 11:27:

Thnx mannen! Ik hoop het ook. Maar ben nog wel wat huiverig. :I



Aan de wedstrijd heeft het niet gelegen :)
Had je kaarten naast elkaar? En hoe beviel het?

Ik leest dat resale platform een groot succes is. Heel goed, maar op dat platform zie je dus alleen kaarten aangeboden door seizoenkaarthouders.
Overige niet verkochte stoelen via andere sectie op de site van Ajax?



Ja het was echt een heerlijke wedstrijd! M'n zoontje is helemaal idolaat van Antony, dus die had een topdag. WWE hadden plekken met 1 stoel ertussen, dus konden met degene van plek wisselen, zodat we naast elkaar zaten. Heb nog een tijd beschikbare kaarten in de gaten gehouden, maar niet heel veel plekken naast elkaar gezien.

De losse kaarten naast de seizoenskaarten, gaan naar mijn weten allemaal op 1 moment in de verkoop voor de eerste seizoenshelft. Dus alles is al uitverkocht. Wel heb ik gezien dat er extra kaarten beschikbaar komen. Als je de Ajax app download en inlogt, kun je alles wat beschikbaar komt zien, bij tickets.

 

+4/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Supporterscontact » Kaartjes thuiswedstrijd