Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] AZ -Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

0-3 is erg netjes. En het spel was ook niet onaardig vergeleken met afgelopen wedstrijden. Verreweg de beste wedstrijd van de maand januari. Deze lijn nu doortrekken.

 

+1/-0

Het is geen toeval nu zowel Labyad als Promes niet in de basis staan, dit het spel ten goede komt. Dan speel je tenminste met 11 spelers en niet met 10-10,5 spelers.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 31 januari 2021 om 19:09:

Het is geen toeval nu zowel Labyad als Promes niet in de basis staan, dit het spel ten goede komt. Dan speel je tenminste met 1 spelers en niet met 10-10,5 spelers.



Zeker. Je merkt het verschil meteen. Over Promes gesproken, gaat hij nou wel of niet weg? Het is allemaal erg vaag.

 

+1/-0

Ging makkelijker dan verwacht, dankzij Onana bleven we in de wedstrijd.
Verrassende opstelling wel die het spel van AZ goed vetstoorde.
7 punten voorsprong is een leuke marge maar nog niet rustgevend.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 31 januari 2021 om 19:10:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 31 januari 2021 om 19:09:

Het is geen toeval nu zowel Labyad als Promes niet in de basis staan, dit het spel ten goede komt. Dan speel je tenminste met 1 spelers en niet met 10-10,5 spelers.



Zeker. Je merkt het verschil meteen. Over Promes gesproken, gaat hij nou wel of niet weg? Het is allemaal erg vaag.



Ik denk dat hij gaat. Hij speelde vandaag niet. Van de week weer een incidentje dat hij met Moskou heeft gesproken zonder dat Ajax er vanaf wist. Het houdt niet op met hem.

Dit matige huwelijk is over tussen Ajax en Promes.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 31 januari 2021 om 19:16:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 31 januari 2021 om 19:10:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 31 januari 2021 om 19:09:

Het is geen toeval nu zowel Labyad als Promes niet in de basis staan, dit het spel ten goede komt. Dan speel je tenminste met 1 spelers en niet met 10-10,5 spelers.



Zeker. Je merkt het verschil meteen. Over Promes gesproken, gaat hij nou wel of niet weg? Het is allemaal erg vaag.



Ik denk dat hij gaat. Hij speelde vandaag niet. Van de week weer een incidentje dat hij met Moskou heeft gesproken zonder dat Ajax er vanaf wist. Het houdt niet op met hem.

Dit matige huwelijk is over tussen Ajax en Promes.



Van een akkefietje was geen sprake:

Ajax heeft er volgens Verweij geen problemen mee dat Promes de clubleiding niet informeerde over zijn gesprekken met Spartak Moskou. “Ze vinden het bij Ajax niet zo erg, die vrijheid hebben ze. Officieel moet je toestemming hebben, maar Overmars is daar niet heel strikt in”, zegt hij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 31 januari 2021 om 19:13:

Ging makkelijker dan verwacht, dankzij Onana bleven we in de wedstrijd.
Verrassende opstelling wel die het spel van AZ goed vetstoorde.
7 punten voorsprong is een leuke marge maar nog niet rustgevend.



Denk je dat AZ, PSV, Feyenoord en Vitesse vanaf nu al hun wedstrijden winnen?
Ik niet hoor.

PSV en Feyenoord gaan nog veel meer punten laten liggen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 31 januari 2021 om 20:24:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 31 januari 2021 om 19:13:

Ging makkelijker dan verwacht, dankzij Onana bleven we in de wedstrijd.
Verrassende opstelling wel die het spel van AZ goed vetstoorde.
7 punten voorsprong is een leuke marge maar nog niet rustgevend.



Denk je dat AZ, PSV, Feyenoord en Vitesse vanaf nu al hun wedstrijden winnen?
Ik niet hoor.

PSV en Feyenoord gaan nog veel meer punten laten liggen.


Ik kijk vanuit Ajax standpunt, een wedstrijdje veriezen en 1tje gelijk spelen kan de concurrent weer doen hopen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 31 januari 2021 om 20:11:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 31 januari 2021 om 19:16:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 31 januari 2021 om 19:10:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 31 januari 2021 om 19:09:

Het is geen toeval nu zowel Labyad als Promes niet in de basis staan, dit het spel ten goede komt. Dan speel je tenminste met 1 spelers en niet met 10-10,5 spelers.



Zeker. Je merkt het verschil meteen. Over Promes gesproken, gaat hij nou wel of niet weg? Het is allemaal erg vaag.



Ik denk dat hij gaat. Hij speelde vandaag niet. Van de week weer een incidentje dat hij met Moskou heeft gesproken zonder dat Ajax er vanaf wist. Het houdt niet op met hem.

Dit matige huwelijk is over tussen Ajax en Promes.



Van een akkefietje was geen sprake:

Ajax heeft er volgens Verweij geen problemen mee dat Promes de clubleiding niet informeerde over zijn gesprekken met Spartak Moskou. “Ze vinden het bij Ajax niet zo erg, die vrijheid hebben ze. Officieel moet je toestemming hebben, maar Overmars is daar niet heel strikt in”, zegt hij.



Akkefietje
1) Bagatel 2) Een kleinigheid 3) Geval 4) Gevalletje 5) Karwei 6) Karweitje 7) Klein gevalletje 8) Klein klusje 9) Klein probleem 10) Kleinigheid 11) Kleinigheidje 12) Lastig werkje 13) Onaangenaam werkje 14) Onaangename taak 15) Zaakje

 

+1/-0

Niet verwacht dat het zo'n mooie dag zou worden en dat kwam natuurlijk door het matige spel van Ajax. Dat het dan toch zo goed is gegaan in deze maand is bonus, maar echt blij ben ik pas als het voor m'n gevoel de voorsprong is verkregen door ook goed spel. Nu heb ik toch een beetje het gevoel van dat wij het minst slecht waren van iedereen en dat is toch net ff wat anders voor mij dan.

Lukt het Ajax om Promes nog te slijten , dan wordt het geveol ook direct alweer stukken beter!;-)

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 31 januari 2021 om 21:34:

Niet verwacht dat het zo'n mooie dag zou worden en dat kwam natuurlijk door het matige spel van Ajax. Dat het dan toch zo goed is gegaan in deze maand is bonus, maar echt blij ben ik pas als het voor m'n gevoel de voorsprong is verkregen door ook goed spel. Nu heb ik toch een beetje het gevoel van dat wij het minst slecht waren van iedereen en dat is toch net ff wat anders voor mij dan.

Lukt het Ajax om Promes nog te slijten , dan wordt het geveol ook direct alweer stukken beter!;-)



Precies dit, blij met de overwinning en de voorsprong op de concurrentie. Vooral omdat er nu extra aandacht naar de EL kan gaan. Echter voelt het een beetje zoals onder de Boer, waarin de titel ook vaak gepakt werd maar met dramatisch spel. Het is nu wel iets beter, maar toch..

 

+2/-0

Nu was de eerste helft tegen AZ wel gewoon goed. Hopelijk is Ten Hag wakker, en maakt hij wat betere en meer logische opstellingen. Er komt misschien toch een opgaande lijn kwa spel. Ik hoop het, want het zou leuk zijn als Ajax ook nog ver komt in de uefa cup. Als het lukt nu eens een serieuze voorsprong uit te breiden op de concurrentie dan zou het heel saai zijn om alleen voor de schaal te spelen. Beker en en vooral de uefacup geven het seizoen dan meer kleur. Ik hoop ook dat Ten Hag nu eens het lef heeft om met Neres en Anthony te spelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

klaaschat schreef op 01 februari 2021 om 08:08:
Ik hoop ook dat Ten Hag nu eens het lef heeft om met Neres en Anthony te spelen.


Dat denk ik wel, maar ik denk dat ze nu heel voorzichtig zijn met het opbouwen van Neres. Lijkt me als linksback sowieso niet heel fijn als je ziet dat als Antony er dan uit gaat je aan de bak moet tegen een frisse Neres (of andersom).

 

+2/-0

De klad zat er serieus in, in december en begin januari, maar ik vond gisteren toch een sterke wedstrijd van Ajax. Al bij al zijn ze goed de maand januari doorgekomen en ik denk dat dat op dit moment het belangrijkste is. Met dat doelsaldo sta je nu eigenlijk 8 punten voor, terwijl we een aantal seizoenen geleden standaard 12+ punten achter stonden op de nummer 1 op dit moment.

Als we nu rustig wat geblesseerden kunnen recupereren, ziet de toekomst er toch veel rooskleuriger uit. Februari is op competitievlak redelijk rustig, al fietsen PSV en Lille er nog wel doorheen. Maar ik denk dat EL dankzij die loting een brug te ver zal zijn, dus dan maar hopen op nogmaals de dubbel.

Als iemand in december had voorspeld dat Ajax maar 2 verliespunten zou hebben in zo een zware maand, ik had die persoon voor gek verklaard. Maar kijk, het kan dus toch.

 

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] AZ -Ajax